Marjah, ik zit de andere kant op. Van hetgeen jullie noemen om 'aan te sterken' heb ik geen last. Alleen maar van mijn hoofd.
cheers Marjah...dat heb je helemaal verdiend... Ook jij Robing...nog eentje met slecht nieuws... meid, denk maar eventjes helemaal alleen aan jezelf, en verwen je een beetje, of nog beter, laat je verwennen... Spannend Yippie, morgen... geniet maar van de chocolade...we kunnen het allemaal gebruiken... Dus bij deze...meiden: gewoon jezelf verwennen, we hebben het allemaal verdiend... Timon...veel plezier nog vanavond... Niet te veel pilletjes nemen hè...
zit gewoon alleen thuis belachelijk, mannetje moest nog "even" aan het werk.... ga maar in mijn eentje zitten zuipen , moet toch wat Misschien is er nog wat op de televé
het is rood, rond, stevig, kruidig, maar soepel in de mond... heerlijk bedacht me net dat ik een nog betere had, dan de huis-tuin-en-keuken-variant
Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een verveeld gezicht komt erbij komt erbij de "verveel jij je ook zo" club deel 2!
Haha, nee er is echt een topic opgericht! Maar ik vind het hier ook heeeeeeeel gezellig hoor Wat be jij aan het doen? Ik: schuin oog (pure ellende) voetbal te kijken, chaggie te compu-en en te zp-en al lurkend aan mijn wijn
wij hebben een echte debiele kroel-kat (zo een heb je echt nog NOOIT gezien, althans we krijgen altijd de vraag of ie ALTIJD zo debiel doet....) maar zelfs die laat zich niet zien. Nu je het zegt... misschien zit ie zielig buiten....
AAgosie zit tie te wachten voor de deur wanneer het vrouwtje een sopen doet misschien Hier springt de gaai fijn over mn toetsenbord en blij ik maar op backspace drukken Zal het een klein stukje laten staan!!! awdjkl'[p]\4 00000000 die nullen zijn zn drum kwaliteiten hoor hahahaha
Oke meis is goed weltruste alvast!! En hoop voor jullie op goed nieuws alsnog ga voor je duimen hoor!!!
Robing wat erg voor je dat deze poging ook niet gelukt is, sterkte meis, Gisteren de 5e dag van spuiten en ik begin ze nu (nadat ik ze gezet heb echt te voelen) En moe, lag al om half 10 te slapen, wakker gemaakt voor de spuit en weer verder gaan slapen. Gezellig op de vrijdagavond En prikkelbaar, alles moet NU gebeuren. Niet ff gezellig wat drinken, Nee de rekening moet Nu de deur uit, de afwas moet Nu gedaan worden, de was irriteert Nu verschrikkelijk. Wordt wat als ik Nu zwanger ben, hahahaha kan helemaal niet maar bij wijze van Ik ga Nu douchen, Nu mijn vriend wakker maken en proberen Nu gezelliger te worden. Fijn weekend allemaal X Lente
die marjah hoe is het met je meis... dikke knuffel en hoop toch nog een beetje op een wonder telefoontje.. hier spannend vandaag horen we of er delingen zijn.. liefs yippie
balen... pff wat zou het mooi zijn.. maar ja.. hoeveel eitjes had je bij de 1e poging marja.. die wel bevrucht waren.. groetjse yippie