Mei-Juni 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Welkom Nikita! Jammer dat je je hier mag melden. Ik hoop dat het snel raak is en dat je mag gaan genieten van je zwangere buikje.

Botervliegje: ik heb geen nare ervaringen met decapeptyl, maar ik kan me wel voorstellen dat, als het je dagelijkse dingen zo moet verstoren, het heel vervelend moet zijn.
    Rust ff lekker uit en hopelijk snel aan de gonal. Ik moet trouwens naast puregon de deca gewoon doorspuiten. jij ook?

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Yes, gewoon doorspuiten inderdaad. Maar de vorige keer voelde ik me beter toen de hormonen erbij kwamen, hoop dat het weer het geval is.;)

3. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    THX dames,

Ja het was idd. een shock, maar ja, na de laparoscopie waaruit bleek dat beide eileiders dicht zijn, blijft er niks anders over.

Ben erg blij dat we zo snel geholpen kunnen worden, en dat mijn gyn. zo snel is gaan verder kijken, en dat er nu in de kliniek geen wachtlijst is etc. etc.

Zo blijft er gelukkig niet veel tijd om me eigen druk te gaan zitten maken, en laat het allemaal maar over me heen komen.

Iedereen SUCCES...

4. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Dat is waar Nikita! Ik ben zelf ook blij dat ik na de overstimulatie weer snel aan de beurt ben.
    Ben vandaag bij doc geweest voor de uitgangsecho. Alles ziet er 'keurig' uit, cystes helemaal weg gelukkig! Heb wel weer heeeeeeel veel kleine follies klaarliggen. Ben benieuwd hoe ik op 112,5 EH Gonal f ga reageren... Vanavond mag de eerste spuit erin!

5. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
  6. Robing

Robing Actief lid

1 jul 2006
    366
    0
    0
    wonderland
    mei/juni 2010 MEIDEN:
    - Marjah: 2e IVF na mk (7wk)
    - Vlinder3: 1e IVF na operatie
    - 76 Chantal: 1e cryo van 1e IVF
    - Botervliegje: 1e IVF/ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie)
    - norwegian-sky: 1ste icsi
    - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei
    - Robing : 4e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007)

AFSPRAKEN:
    - Marjah: de pil en na 12 mei starten met deca en puregon
    - La femme Nikita: 19 April bloeduitslagen i.v.m IVF
    - Botervliegje: 15 april uitgangsecho, 6 april start Decapeptyl
    - norwegian-sky: 19 april beginnen met prikken
    - Robing :12 april begonnen met cetrotide spuiten en progynova slikken en 26 april echo

TERUGPLAATSING:
    -

TESTDATUM:
    -

ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN:
    -

mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT

hoi meiden ben zo vrij geweest mijzelf toe te voegen aan het "lijstje", ik schrijf niet zo heel veel, lees wel veel mee... we zijn druk bezig met spuiten en slikken en dit gaat onze 4e TP worden van een cryo..... we won't give up hope.....

X Robing

7. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoi Dames,

Toch weer een paar bekenden. Jammer.

Hier nog rustig, wacht op Ongi, nu al weer 5 weken, misschien ook maar een testje aan wagen?
    Als alles rustig blijft gaan we de ONGI vanaf woensdag opwekken, kan bij mij anders maanden duren soms.

Botervliegje, succes weer meid, hoop dat je nu niet zo veel follikels zult krijgen.

Chantal

8. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Thanks Chantal! Ik hoop wel op 15 eitjes of zo... Ben nu zo bang dat met 112,5 EH 'niets' meer overblijft, of maar 4 of 5 ofzo, maar de artsen zijn geloof ik bezorgder over te veel dan te weinig... Maar ik blijf het zo gek vinden... heb zelfs voor IUI 112,5 eerder geprobeerd (voor 2 á 3 eitjes) maar dat gaf weer te veel reactie. Toch voelt het als zo weinig...
    Ik zou het je zo gunnen als je nu toch stiekem zwanger zou blijken te zijn, Chantal! De kans is natuurlijk heel klein, maar wie weet... Weet je wanneer je ovulatie is geweest?
    Fijn dat als je niet zwanger bent ze de ongi gaan opwekken... dan kun je weer verder!
    Veel succes!!

9. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    mei/juni 2010 MEIDEN:
    - Marjah: 2e IVF na mk (7wk)
    - Vlinder3: 1e IVF na operatie
    - 76 Chantal: 1e cryo van 1e IVF
    - Botervliegje: 1e IVF/ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie)
    - norwegian-sky: 1ste icsi
    - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei
    - Robing : 4e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007)

AFSPRAKEN:
    - Marjah: de pil en na 12 mei starten met deca en puregon
    - La femme Nikita: 19 April bloeduitslagen i.v.m IVF
    - Botervliegje: 15 april uitgangsecho, 6 april start Decapeptyl
    - norwegian-sky: 19 april beginnen met prikken
    - Robing :12 april begonnen met cetrotide spuiten en progynova slikken en 26 april echo
    - Chantal: eerste FM plannen voor cryo
    TERUGPLAATSING:
    -

TESTDATUM:
    -

ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN:
    -

mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT

Gisteren ONGI geworden dus het gaat beginnen, ons cryo-avontuur, met licht stimulatie.
    Chantal

10. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoi Botervliegje,
    Bij mij eerste poging 150EH afgebroken en daarna verder met 5dgn 100 eh daarna 75 eh, je kent het resultaat.
    Met de IUI had ik 50 eh en 1x 5x75 en daarna 50eh.
    Ik had met IUI altijd 1a2 eitjes.
    Volgens mij reageren onze lichamen gewoon net als die vulkaan in ijsland, Explosief :D 8)

Chantal

11. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    hi meiden,

ik mag misschien ook weer mee doen voor een cryo terug plaatsing.... ben namelijk gisteren ongi geworden dus ik moet om 9 uur bellen of het nog kan deze maand...

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    spannend Sandra! Ben je nu ongi geworden na een tp, verse poging of was dit een "normale" ronde?

@hier: ik krijg woensdag het verlossende telefoontje over de startdatum. Ik zit nu aan de pil en ik weet even niet of ik nog een rustperiode heb voor het spuiten.

13. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    marjah, ik ben gewoon ongi geworden heb alleen 1 terug plaatsing gehad in februari en daarna niet meer want de vorige keer hadden ze fout gemeten was de ei 13,5 mm en de volgende dag was de ei 17 mm en was al veel te ver:S dus nu hoop ik wel dat ik een tp krijgt, daarom mag ik nu op dag 8 al een echo:D

Ik hoop ook dat jij het verlossende telefoontje krijgt:D kunnen we saampjes testen haha:D

Hoeveel keer heb jij al ivf gehad of tp?

14. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    He getver... zo jammer dat je "te laat" was. Hoeveel cryo's heb jij nog?

Ik heb zelf nu een IVF gehad en helaas geen TPs. Dat komt omdat ik een laag eicelreserve heb (overgang op 32 jarige leeftijd), en daardoor ben ik slecht te stimuleren. Vorige keer had ik wonder boven wonder met 300 IU Puregon 6 eitjes :). Dat hadden we echt niet verwacht. Het waren alleen allemaal prut embryo's, maar er was er lekker wel een blijven plakken :). Helaas is dat na 7 weken fout gegaan :(. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar eerst dus nog ff trouwen ;).

15. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    dat is balen dat je slecht te stimuleren bent.... en dan krijg je nog een mk ook nog! Weet je wanneer je weer mag beginnen met de volgende ivf? Wanneer ga je trouwen? Hoop zo voor je dat het gauw is wanneer je met de 2de ivf kan beginnen. Ga je voor je eerste kind?

Ik heb uit mijn 1ste ivf nog 4 cryo's over dus ik hoop nu echt dat er volgende week 1 wordt terug geplaatst.
    want de vorige keer hadden ze volgens mij fout gekeken want een ei groeit ongeveer 2mm per dag en die van mij was van 13,5mm na 17mm gegaan...

16. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Hoi hoi,
    Gezellig dat er wat mensen bijkomen. We gaan hier een echt zwangerschapstopic van maken, ok!
    Ik heb gisteren mijn eerste fm gehad! Op dag 5.
    Er groeien 20 follikels van ca. 8-10 mm. Ben wel een beetje geschrokken, want had de vorige poging (die gecancelled is door overstimulatie) op dag 5 'slechts' 16 follikels, maar er kwam steeds meer bij waardoor ik uiteindelijk op 30 uitkwam.
    Het kan toch haast niet dat ik met 112,5 EH nog harder ga werken, toch? Nou, we moeten maar afwachten... Zaterdag weer fm.
    Is bij jullie al meer duidelijk over de planning?
    Liefs,
    Botervliegje

17. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoi meiden, maandag 26 april de eerste FM.
    Ben benieuwd met lichte stimulatie hoeveel follikels er groeien.

Al doen we er niets mee.

Chantal

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mmmm nog geen nieuws van marjah!
    Ik kwam eigenlijk nieuwsgierig neuzen of ze iets wist:D
    Botervliegje ik hoop dat het niet gecancelled word en haal je protifar dit helpt wat tegen de overstimulatie, dat zijn eiwitten ;)

Chantal ben benieuwd hoeveel follikels je zult hebben.

hier voorlopig geen icsi verhaal meer de gyn gaat echt eerst voor iui-d.
    Maar kom wel stiekem kijken bij jullie ;)

19. La femme Nikita

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    H! Dames...
    Ik heb vrijdag weer een afspraak, dan wordt er gekeken of de cyste weg is, en hopelijk krijgen we dan te horen wanneer ik precies met stimulatie mag gaan beginnen.
    Zit nu aan de pil, en heb begrepen, als we een beetje geluk hebben, al over een week of drie.

Marjah, al nieuws van je en wanneer is je-jullie grote dag??

Botervliegje, spannende dagen voor je.
    En een lichaam zit soms raar in elkaar...
    Ga er maar van uit dat je artsen weten waar ze mee bezig zijn.
    Ben het helemaal met je eens, dat we hier een leuke zwangerschapsclubje moeten beginnen...

Chantal, hoeveel is lichte stimulatie??

Sandra, dat is ook vervelend, dat je EI ineens zo'n sprong maakt.
    Heb wel al eens meer gelezen dat ze zo onberekenbaar kunnen zijn, of misschien heeft de gyn. idd. niet goed gemeten...

Zo meiden, hopelijk niemand vergeten, ben nog een 'nieuwe' in dit clubje...

FIJNE AVOND...

20. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Fijn dat de IVF nu echt in zicht is, Nikita! Voor de eerste keer prikken zeker? Vind je het spannend? Ik vind het inmiddels bijna piece of cake, maar ik heb ook al 7 rondes gedaan, dus dat mag ook wel onderhand ;)

IUI-D Elif? Wow ik heb wat gemist zie ik. Spannend, hoor! Is dat met een bekende donor? Jij mag altijd gezellig meekletsen, hoor!

Chantal: Oh spannend, hoor, weer een beetje anders natuurlijk. Haha, zou een grote verassing zijn als je straks zwanger zou zijn van een cryo en een 'gewoontje', hihi.

Sandra: Volgende week al terugplaatsing? Wowie wat gaat dat snel. Ga ik niet de eerste zwangere van dit forum worden :p.

Marjah: Hoe is het met jou meis? Wanneer is de grote dag? Waar gaan jullie trouwen? (als je wilt zeggen natuurlijk... ben heel nieuwsgierig :))

Deel Deze Pagina