Joehoe...Lente...wat een goed nieuws...doe maar lekker rustig en laat je goed verwennen zodat de kleintjes een goed plekje kunnen vinden... Je hebt dus ook nog 3 cryootjes over?? Marjah wat ontzettend vervelend voor jullie dat het niet zo heeft mogen zijn...misschien een nieuw ziekenhuis, en nieuw geluk...hoop het voor je... Sandra, wat klote hè, in Duitsland is het dus ook zo, behalve dus dat je hier maar 50% van die 3 pogingen vergoed krijgt. Als het dan niet gelukt is, moet je echt alles zelf overnemen, vind het ook gewoon schandalig, en kan met er echt kwaad over maken. Yippie, hoe voel je je, merk je al iets?? Zo meiden...sorry hoor als ik soms iemand vergeet... Maar geloof dat ik nu wel weer op de nieuwtjes gereageerd heb...
nou yippie ik hoop voor jou dat ze mooi blijven zitten! want moet er niet aan denken dat ze alle 3 niet lukken! ik heb er weleens over nagedacht dat ik, als alles niet lukt om mijn embryootjes bij mn zusje in te laten brengen als het niet blijft lukken (mn zusje en mn zus hebben mij dit ook aangeboden). weet niet of ze dat wel doen,de embryootjes in een draagmoeder plaatsen? hebben jullie er weleens overgedacht? la femme hoop niet dat ik aan alle 3 de pogingen toe kom.
haha nooit over nagedacht.. ik denk dat wij het bij 3 pogingen laten, en dan kiezen we voor pleegzorg.. hadden wenu ook al willen doen maar mag niet ivm eigen kinderwens.. jammer maar helaas. liefs yiipe
Joehoeeee, geen ongi vandaag! Jullie helpen me geweldig met jullie meedenken. Marjah, de fa zei dat die ronde niet hetzelfde was in telling dan de natuurlijke cyclus. Zo had ik wel geteld en dus getest. Ze kon maar moeilijk begrijpen dat ik dus die vrijdag alsnog had getest terwijl ik flink bloedde. Da's dan jammer. Meid, wat jammer dat de bloedtest negatief is. Wel gezellig als je bij ons komt. S1986, succes. Klinkt toch niet heel erg fijn. Yippie, hoe is het nu met jou en de 2 emmy's? Lente, gefeliciteerd met je 2 emmy's! Nu goed vasthouden!!!! Nikita, wat spannend is het nu weer om de volgende echo te krijgen.
Lieve meiden... Gisteren hebben manlief en ik er voor gekozen vandaag te testen.. ik was vanacht om 3 uur ook al geweest en moest om 6.00 weer.. en zie het resultaat... Wij zijn naar 3 jaar en 10 maanden wachten in bezit van een positieve test.. ik kan het niet geloven.. Vind het rete spannend.. liefs Yippie __________________
Wauw Yippie van harte gefeliciteerd! Geweldig *Doet (wegens de warmte)een klein vreugdedansje in de kamer* Welke test heb je gebruikt? Die wil ik ook En nu lekker genieten. Dikke kus Lente
WAaaaaahhhhh gefeliciteerd Ach meid, wat is dat toch mooi om te zien, he? Nu op naar die 7 weken echo
O, die zit bij mij om de hoek. Hopelijk kan ik hem over 13 dagen ook gebruiken. Hoe voel je je Yippie? In een droomtoestand en op een grote roze wolk Vind het echt super voor je X Lente
lente ik ben moe en misselijk af en toe.. voel met verder goed... dus wat dat aan gaat... prima te doen.. maar nu je het weet en het gaat landen .. zal het emotionele ook nog wel los komen denk... het is toch al zo lang een wens.. ik schrijf gedichten dus er zal er nog wel weeer een uit de pen rollen verwacht ik.. jij sterkte meid..
Ik heb even goed de echo foto bekeken van de tp en daar stonden de cijfertjes c8 en v4 op. Op wikipedia gekeken en dit is een goede ontwikkeling voor een tp op dag 3 of 4. Hoera! Een mooie celdeling dus. Ook stond erbij dat in dit stadium de kans op zwangerschap 30% is. Ben benieuwd of ik erbij mag horen. Zo en nu over op de orde van de dag X Lente