Mei-Juni 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Sandra, wat ontzettend ships voor je.

Nikita, een enorm dikke knuffel.

2. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Laatste berichten zijn geen goede berichten.
    Sandra balen meid....

Chantal

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dames, gaan jullie ook overstappen naar de topic juli-augustus? Botervliegje heeft deze geopend.

4. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ik kom wel gezellig meelezen en meeleven in het topic Juli-Aug, maar denk niet dat onze TP dan zal zijn.

Mijn gyn. gaat ervan uit dat ik 3 maanden pauze moet maken nu, omdat ze met de IVF geen risico gaan nemen om een cryo TP te doen als de baarmoeder nog niet helemaal tot rust is gekomen.

Maandag bespreek ik het met mijn fertiliteits arts, en dan weet ik meer...

Lente wat lief van je...;)

En Sandra, wat klote...wanneer is week 32 precies, heb het nu eventjes niet in mijn hoofd...

CU in het andere Topic...

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Vanavond bij het plassen lichtroze met afvegen. Hoop niet dat dit het einde van deze poging betekend. Er staat dat gering bloedverlies mogelijk is en ook dat bij een bloeding passende bij een menstruatie een bloedtest wordt afgenomen dus ik geef de moed nog niet op maar had liever niets gezien. Zit nu op dag 26 en mag woensdag testen en volgende week vrijdag de bloedtest.
    Nu maar hopen dat de bloeding stopt.

X
    Lente

Hoe is het vandaag gegaan Nikita? Hopelijk heb je niet veel pijn.
    Een hele dikke knuffel. Ik leef met je mee.
    X
    Lente

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Nikita... hoe is het gegaan meis? Ik hoop dat je je niet al te beroerd voelt. Dikke knuffel

Lente, he bah... geen are dingen zeggen over roze enzo... misschien is het nog wel het goede roze?? innesteling? zou wat laat zijn, maar toch.

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjah,

Het lijkt zich gelukkig niet door te zetten dus wie weet een late innesteling. Zit nu op dag 12 na punctie dus het zou kunnen. Heb slechts weinig roze ipv super tampon vol dus wie weet;)

Hoe is het met jou?

Liefs,
    Lente

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Goed!!!

ben wel happy:D:D:D! Gisteren mailtje gehad van een potentiele donor.
    Dus ben blij :). Weet nog niet of wij kiezen voor ECD van een bekende, maar dat weten ze. Het is nogal wat om te beslissen, je zit er letterlijk je hele leven aan vast.

Verder is het lichamelijk ook goed hier. 2 daagjes beetje ongi geweest :) en daarna 2 dagen wat bruin (sorry voor de details). Weet niet wat dat betekent, maar we zien wel. Op naar poging 3.

20 juli MCA,
    26 aug DD
    30 aug UMCU

Als het nu niet lukt???

Liefs, Marjah

9. lente67

lente67 Niet meer actief

O Marjah, wat fijn dat je iemand hebt voor een eventuele ecd. Hopelijk is het helemaal niet nodig. Je schreef over twee dagen lichte ongi. Hoe licht? Tot nu heb ik slechts een spoortje rood (lijkt meer op een remspoor maar dan in het rood:D) dus heb toch weer goede hoop gekregen. Ook vandaag een brief ontvangen dat 1 cryo is ingevroren. Dus gelukkig nog 1 op de reservebank mocht het nu niet lukken.

Suc6 met je derde ivf. Hoop zo dat het gaat lukken voor je dit keer.

Liefs,
    Lente

10. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Ja Marjah...wat fijn dat je een evt. een andere optie achter de hand hebt.
    Hopelijk is het natuurlijk niet nodig.

Lente...geen bloed maakt moed...nou ja, ook bij een beetje bloed, dat geeft nog altijd een beetje moed...;)
    Hoop dat het weg blijft nu, en je mooi ++ test eind komende week.

Hier gaat het wel...wat ongieachtige pijn, en nog wat duizelig...maar verder valt de bloeding wel mee, en op het moment willen gewoon zo snel mogelijk ons eskimootje ophalen...

11. lente67

lente67 Niet meer actief

La femme Nikita ik hoop dat je gauw je eskimootje mag verwelkomen. En dat je je gauw weer de oude voelt.
    Je bent een kanjer.

De bloeding is gelukkig weer gestopt en stelde achteraf niks voor. Slechts een paar druppeltjes en na nog geen halve dag gestopt dus waarschijnlijk een innestelingsbloeding of van het vrijen. Oew, wat spannend weer. Vandaag heel rustig aan gedaan met de warmte.
    Ik zal blij zijn als het woensdag en tot dan geen bloedverlies meer heb. Gelukkig was mijn vriend er heel relaxed onder en die heeft vannacht het internet afgezocht en kwam me om half 3 vannacht geruststellen en ik moest het rustig aan doen en morgenochtend gaan we samen mijn oude huis kijkersklaar maken en daarna moet mijn arme schat tot na het voetballen werken. Een bezorgde vader en echtgenoot in spé;) Zo schattig:)

12. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Nikita!! had ik ook, ik wilde ook zo snel mogelijk weer. Dat schijnen alle (veel) meiden met mk te hebben. Maar als de tijd vordert, dan gaat toch die enorme drang wat minder worden. Totdat je gewoon denkt, oh ja, volgende wek starten we weer :D

Tja, ongi was wel echt een beetje ongi hoor, niet een remspoor.
    Ik ben benieuwd wat het bij je gaat worden. Neem je ook utogestan? dan wordt je wsc niet ongi hoor...
    En gefeliciteerd met je cryo :), dat is echt boven verwachting :)

13. lente67

lente67 Niet meer actief

Hee Marjah, ik heb nog steeds last van spotting. Moet echt goed kijken dus zeker geen ongi. Maar gebruik dan ook die bolletjes.
    Heb er best wel een goed gevoel over maar zal toch nog 3 nachtjes moeten wachten. Spannend!

x
    Lente

14. s1986

s1986 Niet meer actief

De bolletjes hielden bij mij geen ongi tegen en had 3 maal daags 200 ! Wel spannend al dat wachten zo succes ermee;) Hoop een mooie uitslag voor jullie.

15. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je s1986. Ik zie dat je bijna 12 weken zwanger bent. Dus je werd toch ongi met bolletjes van 200. Ik gebruik er 3 van 100. Wat een verschillen allemaal. Heb nu ook iets last van een lichte druk rechts achter in mijn rug. Hoort dit ook bij een eventuele zwangerschap? Of is het van het vele liggen;)
    Gelukkig morgen en dinsdag weer werken en afleiding. De laatste schoolweek breekt aan en dan 7 weken vrij8)

En nog steeds 0 - 0

16. s1986

s1986 Niet meer actief

Het zou zomaar erbij kunnen horen hoor. Had ik ook maar had ervoor felle steken gehad in 100%zeker bm dat voelde je cht wel;) Wanneer mocht je ook alweer testen? Of wanneer ga jezelf testen? En wat zegt je gevoel er zelf van?

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Helaas......... de menstruatie heeft nu definitief doorgezet dus het waren tekenen van een aankomende ongi.

Nu maar hopen dat de reservespeler mag scoren:)

X
    Lente

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Lente, balen!!!! Ik hoop zo dat je cryo wel blijft plakken.

Morgen gaan we voor de 1e echo. Volgende week zal de cryo tp zijn. Erg spannend.

Gisteren vernomen dat een vriendinnetje zwanger is van haar 2e. Ze kwamen speciaal op visite om dit persoonlijk te vertellen. Juist omdat we hen laatst over ons ICSI traject hadden verteld.
    Ze is net 12 weken en eigenlijk vind ik het erg bijzonder dat we het nu al mogen weten. Natuurlijk ben ik wat jaloers, maar daar hebben we allemaal niets aan. Wij gaan nu voor een geslaagde cryo tp! Dan zijn we lekker samen zwanger.:D

19. s1986

s1986 Niet meer actief

Ohh lente wat rot... Hoop idd dat de volgende cryo meer geluk brengt;) Zal voor je duimen.
    Voor jou word het ook spannend timon hopen op een lekkere plakkerd!!!!

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Vanmorgen voor een echo geweest. De fa kon mijn 2e eierstok niet goed vinden, omdat deze naast de ander zit. Wel zag ze iets wat ze duidelijker wilde hebben en daarom moest ik bloed laten prikken. Wel was mijn bms 5,5 mm.
    Vanmiddag de uitslag vernomen; (voor zover wij weten) niets aan de hand, maar wel morgen terug komen voor nog een echo en bloed prikken. Dus zien we morgen nogmaals het UMC van binnen. ;)

Deel Deze Pagina