Mei-Juni 2010 cryo tp of IVF of ICSI behandeling!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marjah, 24 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon spannende maar weer....

hoe gaat het hier met iedereen!!!!!

2. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Marjah, is het normaal dat de bloeding nu pas echt doorzet??
    De eerste dagen na de curettage was er bijna niks, maar nu wordt het meer en meer...en heb ook buikkrampen af en toe...
    Lijkt nu echt op ongi...
    Hoe is het verder bij jouw??

@Lente...wat klote zeg, dat bij jouw ook je ongi heeft ingezet...

@yippie...succes hoor de komende weken...
    ben je eindelijk zwanger zit je weer de hele tijd te wachten niet??
    Op de echo's...
    Maar dat is natuurlijk leuker als op je ongi, ei of wat dan ook...

@Timon...heb jouw al in het andere topic gevraagd hoe het met je gaat...maar hier nog eens;)

@s1986. wat fijn dat het bij jouw toch zo goed afgelopen is...en idd. al bijna 12 weken...super...

Hier piep ik er nu eventjes voor 2 weken tussenuit, schoonfamilie bezoeken in een piepklein dorpje in Roemenie.
    Heel fijn, lekker niks doen, me laten verwennen door de kookkunsten van oma, en lekker 's avonds een glaasje zelf gemaakte sterke drank.
    Hoop dat ik lekker fris en positief terug kom...
    Dan is er alweer bijna een maand voorbij na de MA....

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, ik wens je een fijne vakantie. Leuk om je schoonfamilie weer op te zoeken. In een andere omgeving kan je hoofd even los komen van alle hectiek hier.

Nou dames, deze cryo tp poging is afgebroken. De fa liet ons in het dossier zien wat de onderzochte waarden waren (... 646 en lh 16). Hieraan was te zien dat ik wel opbouwend naar de eisprong bezig was. De echo was weer spannend, want dat wat daags ervoor werd gezien leek voor deze fa aan de andere kant te liggen. De grootte was nog hetzelfde en ook nu was het twijfel of het een follikel was. Ze kon mijn andere eierstok ook niet vinden. Mijn bms was van 5 naar 7 mm gegaan in 1 dag tijd!
    Uitslag van de bloedtest kwam 's middags; De waarden waren weer gestegen en ze vermoeden dat we te dicht op mijn ei zitten. Hierdoor is deze tp afgebroken om in augustus opnieuw te starten, met eerder met echo's te beginnen. Een plekje in de verwachte week is al gereserveerd. :D
    Het voelt goed zo. Het is niet anders en beter zo dan ons eskimo op een verkeerde wijze te verliezen.
    Vandaag heb ik een druk in mijn zij gehad en volgens mij was dat mijn ei. De gemaakte beslissing is duidelijk de juiste.

4. s1986

s1986 Niet meer actief

Hey timon balen meid!!
    Maar ze plaatsten hem toch NA je ei terug?
    Snap er niks meer van geloof ik. Of is je bmslijm te snel gegaan dan?????

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wij hebben begrepen dat ze te dicht op mijn ei zaten waardoor het nu is afgebroken.

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Timon, wat kl***... Maar wat je zegt, beter een poging die kans heeft om te slagen, dan eentje waar de start toch al "slecht" is...

Nikita; Ik heb geen curettage gehad, dus ik kan daar niets over zeggen. Ik was gewoon een soort van ongi, maar wel na de mk zelf.

Ypippie; joehoe :), hoe istie? wanneer mag je te echo-en?

@hier; Gaat lekker, ben er niet echt mee bezig. Wel met mijn verjaardag en de trouwfoto's :). Ik heb ze vandaag meegenomen naar mijn werk, dus ik had geen productieve dag. Wel een leuke ;).

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    okee yippie... 29 juli :), ik zie het al

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    Nou meiden, nog even snel een berichtje van mij...

Moest vanmiddag toch even naar de gyn. omdat ik eigenlijk toch niet meer zoveel bloed zou moeten verliezen, en we morgenvroeg (5.00 h 8):$) dus weg willen rijden.
    En dat was maar goed ook, er zit toch behoorlijk nog wat baarmoederslijmvlies en behoorlijk wat stolsels...
    Dus moet ik langer van die druppeltjes nemen die ervoor zorgen dat de baarmoeder samentrekt, zodat alle laatste restjes eruit kunnen,
    Slecht is het niet, maar het moet er wel uit, anders kan het gaan ontsteken.
    En moet dus ook mijn temp. in de gaten houden, zodra ik koorts krijg moeten we terug komen, maar dat is hoogst zelden.

Dag lieve meiden, tot over 2 weken..hopelijk lees ik dan veeeel goede berichtjes...
    XXXX

9. lente67

lente67 Niet meer actief

Heee meiden,

Nikita alvast een hele fijne vakantie! Gelukkig dat je nog even langs bent gegaan. En nu hopen voor een goed herstel.
    Marjah, nog van harte gefeliciteerd! Was erg druk met werk maar ben je niet vergeten hoor:)

En we gaan er met zijn allen voor!

Timon en ik hopelijk een positieve TP. en Marjah en Nikita een positieve ivf en dan met de herfstvakantie alle vier zwanger,

Eerst met zijn allen een pauze! Vandaag moet ik nog bloed prikken (weet helaas de uitslag al) en dan 2 aug. de evaluatie en dan hopelijk in augustus nog de tp. Ik zie het wel,

Van nu VAKANTIe, en pas eind augustus weer een dagje naar school en in sept. pas echt weer van start. Hoera voor het onderwijs8)

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Nikita, een afspraak kan zoveel informatie opleveren. Succes met je druppels!
    Een hele fijne vakantie. Al zal je dit niet meer zien.

Marjah, van harte met je verjaardag! Lekker he, om nu nog na te genieten van je trouwdag. Dan maar een minder productieve dag.;)

Als dat zo is Lente, dan maar een meeting plannen? :D

Deel Deze Pagina