Succes Norwegian! Steekjes in je eierstokken is een prima teken, dat betekent dat er groei is (heb ik ook gehad).
ben ik weer. er groeide idd wat! rechts ongeveer 12/ 13 follies grootste was 12mm links ongeveer 7 follies de gyn was erg tevreden omdat ze allemaal ongeveer even groot waren. nu is de puregon opgehoogd van 100 naar 125. en dinsdag de 2de fm
Het gaat goed hier, eersten op de wachtbank. Mooie follikel groei. Dit moet toch wel een topopbrengst geven!!
Oh wow heel mooi inderdaad! Vraag me wel af waarom er opgehoogd is. Vast om de eicellen even door de 13 mm te slepen? (daaronder kunnen ze blijven hangen als er te weinig hormonen zijn). Ik had mijn eerste poging bij de eerste follikelmeting (spoot 150 EH Gonal f) 16 follikels van dezelfde grootte. Vier dagen later 24 en nog wat later 30. En dat met dezelfde dosering. Maar ik had ook ontelbare follikels bij de uitgangsecho, dus denk wat bij mij gebeurde een uitzondering was, er zaten er gewoon te veel in aanleg, heb ook soort van PCO geloof ik. Ben daarom de cyclus erna 112,5 gaan spuiten. En daarmee had ik het tegengestelde: eerste telling 20, maar uiteindelijk 10 follikels bij punctie. Ophogen kon bij mij dus niet tussendoor omdat ik zoveel extra kandidaateicelletjes had! Ipv dat de al groeiende eicellen netjes door zouden gaan komen er dan meer bij. Bij mij was 112,5 dus te weinig om 20 eicellen te laten doorgroeien. Maar jouw 'score' is wel supermooi! Hoop dat het tussen de 15 en 20 blijft, dat is ideaal!
wow dames... het ziet er goed uit...veel actie op het moment... succes allemaal, hoop zo dat ik vanaf volgende week met jullie mee kan kletsen... LIEFS en FIJN WEEK END
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 1e cryo van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 4e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Lente 67: diagnostische ivf rond 21 mei van start AFSPRAKEN: - Marjah: de pil en na 12 mei starten met deca en puregon - La Femme Nikita: 12 Mei controle echo+14 Mei, begin spuiten, mits cyste weg - norwegian-sky: 7 mei 1ste fm - Robing :12 april begonnen met cetrotide spuiten en progynova slikken en 26 april echo - Chantal: Puregon 50 EH, 26 april FM - Timon: 6 mei start gonal-f, 13 mei fm - Lente 17 mei gesprek ivf arts, circa 21 mei 1e spuit glonal Yippie: 3 juni uitgangs echo TERUGPLAATSING: - Robing dinsdag 04 mei (indien goed ontdooit) - Chantal dinsdag 11 mei (indien goed ontdooit) TESTDATUM: - Botervliegje: 20 mei ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: - mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 1e cryo van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 4e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Lente 67: diagnostische ivf rond 21 mei van start AFSPRAKEN: - Marjah: de pil en na 12 mei starten met deca en puregon - La Femme Nikita: 12 Mei controle echo+14 Mei, begin spuiten, mits cyste weg - norwegian-sky: 11 mei 2de fm - Robing :12 april begonnen met cetrotide spuiten en progynova slikken en 26 april echo - Chantal: Puregon 50 EH, 26 april FM - Timon: 6 mei start gonal-f, 13 mei fm - Lente 17 mei gesprek ivf arts, circa 21 mei 1e spuit glonal Yippie: 3 juni uitgangs echo TERUGPLAATSING: - Robing dinsdag 04 mei (indien goed ontdooit) - Chantal dinsdag 11 mei (indien goed ontdooit) TESTDATUM: - Botervliegje: 20 mei ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: - mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Het is verplaatst naar dinsdag. Ze plaatsen 1 cryo terug mocht het nu weer niet lukken worden het er 2. Totaal zitten er nu 8 in de vriezer dus gaan er vanuit dat er toch 1 moet lukken
Yippie, dat is lekker vlot! Als jij jouw eerste echo krijg mag ik testen. Gabbel, zeer prettig om te weten waar je aan toe bent, he. Volgende maand begin jij ook! 76Chantal, wat een spannend weekend heb je nu gehad. Gaat het allemaal nog? N-S, mooi resultaat met je fm! Waarom een verhoging van de puregon? S1986, ook al op dinsdag de tp. Veel succes!!! Sinds donderdag naast decapeptyl ook gonal spuiten. Ik lijk steeds meer moeite met de naald in mijn buik brengen te krijgen. Zit weer zo lang ernaar te kijken, maar het erin jassen zit er niet (meer) in. Best lastig. Gelukkig heb ik een geweldige man die de naalden erin zet zodat ik de rest kan doen.
Pfoe, ben om iets voor 16 uur gebeld. Zou na 15en gebeld worden en dan begin je toch wel peentjes te zweten. Maar geod nieuws, 2 ontdooit en 1tje doet het goed. Als ik voor morgen vroeg 9 uur niet gebeld ben (hoe vroeg willen ze bellen dan....) dan is de TP om 15.15 uur. WAUW, spannend. Krijg nu al de kriebels... Chantal
Hoi Meiden, Ik kom hier ook gezellig meekletsen. Als alles goed gaat krijg ik begin juni tp van onze cryo's uit een IVM poging. Heb vanuit mezelf geen cyclus dus woensdag ochtend gaan ze kijken of mijn baarmoederslijmvlies wat gedaan heeft, zoniet ga ik met een pillen schema beginnen, is het wel wat gegroeid dan krijg ik eerst een primolut kuurtje om alles schoon te maken. We willen meteen na de tp op vakantie gaan, ff helemaal niets doen. Waar naar toe hebben we nog niet bedacht wordt echt een super lastminute
mei/juni 2010 MEIDEN: - Marjah: 2e IVF na mk (7wk) - Vlinder3: 1e IVF na operatie - 76 Chantal: 1e cryo van 1e IVF - Botervliegje: 1e ICSI (vorige poging afgebroken dag voor punctie i.v.m. overstimulatie) - norwegian-sky: 1ste icsi - La femme Nikita: hopelijk begin eerste IVF eind Mei - Robing : 4e TP cryo uit 1ste IVF (uit 2007) -yippieajee : 2e icsi. juni start deca en gonal. - Gabbel : 1ste IVF - Timon: 1e ICSI - Lente 67: diagnostische ivf rond 21 mei van start - Wennes: 1e Cryo van 1e IVM AFSPRAKEN: - Marjah: de pil en na 12 mei starten met deca en puregon - La Femme Nikita: 12 Mei controle echo+14 Mei, begin spuiten, mits cyste weg - norwegian-sky: 11 mei 2de fm - Robing :12 april begonnen met cetrotide spuiten en progynova slikken en 26 april echo - Chantal: Puregon 50 EH, 26 april FM - Timon: 6 mei start gonal-f, 13 mei fm - Lente 17 mei gesprek ivf arts, circa 21 mei 1e spuit glonal - Yippie: 3 juni uitgangs echo - Wennes: 12 mei uitgangsecho TERUGPLAATSING: - Robing dinsdag 04 mei (indien goed ontdooit) - Chantal dinsdag 11 mei (indien goed ontdooit) TESTDATUM: - Botervliegje: 20 mei ZWANGERE mei/juni 2010 MEIDEN: - mei/juni 2010 MEIDEN WAARBIJ HET HELAAS NIET IS GELUKT
Ohhh chantal spannend he!!! Ik weet nog niets ze bellen me deze ochtend of er iets goed ontdooid is zoja kan ik gelijk komen! Succes
Wennes10 ook welkom hier en veel suc6 met de behandelingen. Chantal veel suc6 vandaag en s1986 ook voor jou een spannende dag hopelijk zit je dadelijk samen met Chantal op het wachtbankje. Mijn nod is 23 mei en dan (hahaha hoop het niet) starten met de ivf. Zo spannend allemaal. X Lente
Hier vanochtend niet gebeld, dus om 15.15 uur een TP. s1986 Hoop straks samen met jou en vele anderen te wachten. Wennes jammer meid dat je je hier ook moet melden. Hoop dat je deze maand(en ) meer succes hebt. Chantal