Idd Saar, zetpil erin en hopelijk gaat het morgen beter!! Zal voor jullie duimen! Bailey: zo dat is pittig hoor! Maar knap dat je het wilt/kunt!
Saar veel plezier ik hoop dat H zich weer beter voelt. en wat ben je heerlijk verwend !! Cocko balen van je pijn hoop dat t gauw over is ! en binky had eerst een andere naam toch ? En hoe gaat t nu met je zoon op school ?? Miffy hopelijk wordt M niet te ziek!! Maar dit krijg je altijd met kdv/psz en basisschool. pfoee Bailey wat balen dat D zo slecht slaapt nog steeds. Hoe kan dat nou he. Heb al grote bed of campingbedje? Knap dat jw nog steeds kolft hoor sorry hoor rest vergeten. R slaapt echt laat 23:00/24:00 en staat voor 7 uur weer aan je bed. Bah.
Ikdus: Zo wat vervelend. Wel heel laat en vroeg. Kan me voorstellen dat je behoorlijk gesloopt bent. Werk je ook nog of niet? Wij zijn vanmorgen wel gegaan. Hanna had geen koorts, ze heeft wel een zetpil gekregen voor de zekerheid (zou ik normaal niet doen maar goed). Ze heeft het toch goed volgehouden tot half 2/2 uur. We waren nog niet helemaal rond geweest, maar goed we zijn maar gegaan. Ze heeft echt genoten. Ligt nu alweer op bed en hoorde haar van alles tegen haar knuffels vertellen. Nu morgen maar in rust. Manlief heeft boodschappen gehaald. En donderdag of vrijdag hoop ik echt te starten met de zindelijkheidstraining. Word van het weekend super mooi weer, dus ja start bij uitstek.
Saar: leuk dat jullie toch gegaan zijn!! Ikdus: Binky heette eerst Jaap Vreselijk toch haha. Met m'n zoon op school gaat het wel goed nu. Vanmorgen zijn we bij oogarts geweest, we moeten nu 3 maanden afplakken. Gelijk maar begonnen maar het is een groot drama. Kan wel janken!! Hij blijft maar krijsen, vechten, gillen Ze heeft gezegd als het echt niet ging lukken, dat ik druppels kon halen voor hem. Dus heb met mezelf afgesproken dat ik het tot vrijdagmorgen aan kijk, anders ga ik vrijdag nog die druppels halen. Hij was erg achteruit gegaan met 1 oog dus hopen ze met afplakken dat bij te stellen.
Wat vervelend voor hem cocko. Hopelijk gaat hij het toch accepteren. Was er ook een oorzaak gevonden waarom zijn ogen zo achteruit gaan of is het een lui oog?
Erg vervelend voor hem, maar ook voor jullie. Ben je nu nog onder behandeling in het ziekenhuis met hem? Nog even een foto spammen met Hanna en haar nieuwste knuffelbeer.
Hahaha saar, die is leuk!! Ligt ie ook 's nachts naast d'r in bed? Wel lekker warm dan! Ja het is zeker wel vervelend.. Ja de 24e moeten we naar de kinderarts.
Ja joh, zo in de tas gestopt en hups in bed Spannend blijft het zeg. Jullie lopen ondertussen al een tijd in het ziekenhuis.
Haha je zou je wezenloos schrikken als je de kamer op kwam en meneer lag naar haar in bed Brr... Ja anderhalf jaar inmiddels...
Wat lang al zeg. Hopelijk vinden ze toch nog wat de oorzaak is van alle problemen. Redden jullie het zelf nog een beetje? Poeh zo'n grote beer inderdaad, ze waren best lief zo achter glas.
Achter het glas is het wel schattig ja.. maar brr... O ja hoor, we redden het best. Jammer dat hij zulke dwarse buien heeft, dan is het amper te behappen. Net ook, drie uur lang zitten huilen, driftbuien, etc. Dan is het echt wel pittig en wil alles er uit komen. Stom is dat. Maar nu is hij lief aan het spelen en gaat het weer beter. Tsja, of er ooit iets gevonden wordt.. Ik betwijfel het.
@Saar: volgens mij past dat knuffelbeertje niet in bed Leuke foto! Ben benieuwd hoe het gaat met de zindelijkheid komende week. Hier weet Hailey dondersgoed dat ze het op het potje moet doen. Ze zegt nu ook soms poepen of gepoept (dan is het al gebeurd). Ze laat haar knuffels op het potje zitten maar zelf ho maar. Geen zin. Waarschijnlijk gaat ze het net als met al de rest doen. Als zij besluit dat het wat oplevert @Cocko: het is toch ook wat. Wat zegt je zoontje als ie rustig is en je het hem uitlegt waarom het moet? @Ikdus: zo die R. maakt ook maar weinig slaapuren! Hoop voor je dat dat in de toekomst toch wel wat meer gaat worden. @Bailey: oh fijn Marley is dan wel een goede slaper. Nu Dino nog. Ik weet niet of ik dat zou trekken hoor. Aan de andere kant je moet wel, maar toch respect.
Oh cocko hoe lang heet Binky nu al Binky? Helemaal niet meegekregen. Iedereen reageerde er ook gewoon op dacht even dat ik van het padje was (wat eigenlijk ook zo was) Ego: vanavond mogen we mee uit eten voor een vriendin en haar man hun verjaardag. Ze hoopte dat we buiten konden zitten. Gieten dat het hier nu doet Ben wel benieuwd hoe het nu met Hailey gaat, want ze hebben daar zo'n speelkelder. Denk dat ze er nu niet meer uit weg wilt, maar kan haar daar ook niet alleen achter laten. Het zoontje van mijn vriendin is negen, dus nog veel te jong om op een 2 jarige te passen.
Proud: oh dan reageert m'n zoontje gewoon niet Dus je bereikt er niks mee helaas. Binky heet nu sinds twee weken zo, en luisteren dat hij doet! Gigantisch! Alleen thuis nog bepaalde dingetjes maar t gaat best goed nu. Leuk zeg, vanavond uit eten! Geniet ervan!! En leuk voor Hailey, zo'n speelkelder! Nou het giet dat het regent, hier ook al! Pff.. vanavond training met Binky
Hier ook al enorme regen! Saar, wat een leuke foto! Mooie dierentuin is dat he? Cocko , wat naar weer met je zoontje. Hopelijk"went" het afplakken en helpt het. Succes met de training, fijn weertje ervoor Proud, veel plezier met uit eten. 9 is inderdaad nog wat jong om als oppas te werken hihi. Dan maar zelf bord op schoot en in de speelkelder de hele avond haha. Over jong oppassen gesproken, ik droomde laatst dat ik Dino op marley had latenpassen. Voelde me zon slechte moeder toen ik wwakker werd hahah moest echt even laten bezinken dat het maar een droom was!
Zwaait even, saar leuke foto! Ik ben nogsteeds niet helemaal fit en ninthe heeft een kuurtje maandag avond heb ik der met 39.0 op bed gelegd en 2uur later werd ze hysterish wakker, der oogjes waren zo vies dat ze ze niet meer openkreeg Omdat ze inmiddels dus ook al 4avond "hoge" koorts had toch besloten gister maar even langs de ha te gaan, die denkt dat ze een holte ontsteking heeft aaardoor der oogjes ook mee gaan dus hopen dat het met kuurtje beter word maar ze is nu wel echt vervelend, ze heeft er echt last van, veel huilen en hangerig
@Cocko: oh dan loop ik niet zo heel erg achter Hoe was de training? Hier heb ik twee verwende honden. Als het regent moet ik ze over de drempel sleuren naar buiten Jammer dat je zoontje niet reageert. Die denkt als ik het negeer is het er niet. Succes met het afplakken. Hopelijk blijft het geen drama @Bailey: Was het oppassen wel goed gegaan? haha dat duurt nog wel even voor Dino aan de oppas kan. @Miffy: ach wat sneu voor Ninthe. Beterschap.
Beterschap voor ninthe! En ikdus, poeh jouw avonden zijn dus ook niet echt fijn. Slaapt ze overdag wel makkelijk in?
Cocko: Pfoeh 3 uur lang. Wat naar zeg! Apart dat er dan zulke verschillen zijn en dat hij gelukkig ook lief kan spelen. Hoe is het gegaan met trainen? Erg nat geworden? Proud: Hoe is het gisteren gegaan met het eten? Genoten? Hailey ook rustig aan tafel gezeten? Hanna gaat gelukkig wel graag op het potje ze zit soms zo een half uur, maar er iets op doen... Bailey: Oeps wat een nare droom. Heb je dan ook dat als je wakker wordt en verder wilt slapen dat niet lukt? Ja Amersfoort is erg mooi. Wel erg groot met een kind dat alleen maar zelf wil lopen Miffy: Wa naar zeg dat jullie nog steeds niet fit zijn. Hopelijk doet het kuurtje snel zijn werk. Ik heb het vermoeden dat Hanna mond, voet en hand ziekte heeft. Ze heeft namelijk op haar voetjes, beentjes en handjes allemaal kleine rode bultjes. Misschien dat ze daar koorts van had. We zullen zien. Het kan haast geen 5e of 6e ziekte zijn zoals het eruit ziet.