Ojee, mond voet en hand ziekte klink eng! Wat is dat dan precies? En Jja inderdaad, daarna moeilijk de slaap kunnen vatten haha. Dean heeft trouwens de alleen zelluf willen lopen fase afgesloten en gaat door met de "draag mij, maar wil niet in dr buggy" fase. Fijn! Ahum. Nu doe ik dus boodschappen met 1 kind in de wagen en 1 op mn heup. Boodschappen onderin en in een tas om mn schouder. Volgens mij ziet het er lachwekkend uit deze pakezel . Gelukkig is het maar een kwartiertje lopen. Morgen krijgt marley der eerste prikjes, spannend! Cocko, C. Is zondag jarig toch? Wat gaan jullie doen? Of heb ik daar overheen gelezen?
Bailey: Oh hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Oeh dat is pittig Dean zal ook niet meer de lichtste zijn. Krijg je goede spierballen van Hier is ook alles nee en huilen en piepen. MVH ziekte ze had allemaal kleine rode puntjes op haar voetjes en handjes en ook bij haar mondje. Nu komen er allemaal blaasjes op. Echt sneu. Ze lijkt er niet erg veel last van te hebben, maar ze zitten ook op haar duim-duim dus ben bang dat straks haar hele mondje eronder zit... is zeer besmettelijk namelijk. Hopelijk krijgt Jefta het niet
Proud hoe was het ? Wij zijn met R haar verjaardag naar een soort ballorig geweest en mn neefje van 9 heeft eerste half uur met haar gespeeld hoor haha. Die is wel heel verantwoordelijk vooral naar zijn nichtje toe. Hopelijk hebben jullie kunnen eten!! Saar fijn dat t goed ging met H dinsdag lekker kunnen genieten dus. Is Amersfoort wat voor een peuter ? Ik heb gehoord dat het echt voor kids is ? Bah wat naar dat ze mhv ziekte heeft. Hopelijk krijgt J het inderdaad niet. Cocko wat sneu voor jullie dat zoonlief er zo tegen vecht. Snap ook wel dat t niet leuk voor hem is, maar wel beter natuurlijk. Ging t plakken goed vandaag ? En knap van Binky dat ie zo goed reageert op zijn nieuwe naam. Hoe is je rug nu ? Bailey oh oh die D toch hopelijk is zijn tilluhhh fase gauw over. Spannend morgen met M. Gaat D dan ook direct voor zijn 2 jaar consult ? Miffy hopelijk zijn jullie gauw de oude Ben de rest een beetje erg kwijt Oja is iemand al geweest bij cb voor t 2 jaar consult ? Hoe was dat ?
@Saar: ik zag de foto's van de uitslag. Ik had al bij de dokter gezeten Eten ging goed. Haar een paar keer meegenomen om te laten rondlopen. Toen ze het beu begon te raken naar de speelkelder gebracht. Vervolgens mijn vriend gebeld, want ik wilde toch ook nog wel een toetje en meneer denkt altijd er onderuit te komen. @Ikdus: nou het zoontje van mijn vriendin is niet zo. Hij weet ook niet goed wat ie met zo'n kleintje aan moet haha. Spelen vind ik nog wat anders, maar dat is altijd nog onder toezicht. Kan het niet maken hun in een aparte ruimte achter te laten en vervolgens op mijn gemak gaan zitten eten. Nog geen oproep van het cb gehad gelukkig Ik zit er ook niet echt op te wachten heb het druk genoeg. Morgen weeg ik Hailey zelf weer en een paar weken terug heb ik haar gemeten en was ze 88 cm. Dus geloof wel dat het goed gaat haha. Ze doen met 2 jaar toch ook niets? @Bailey: ik zie je al gaan haha. Sorry. Moet zeggen hier probeert Hailey het ook wel eens hoor. Maar ik prop haar dan gewoon in de wandelwagen/buggy en ga met een krijsend kind over straat Mijn moeder een keer op aangesproken, want daar krijgt ze het wel voor elkaar. Maar gelukkig is ze van het zelluf lopen. Wat ook best wat tijd kost Succes met de prikjes! Altijd spannend. Ego: hier trots. Het traploop 'probleem' heeft zichzelf opgelost. Vanochtend stonden we op zolder en ik wilde Hailey optillen en toen zei ze zelluf lopen. Ik achteruit de trap af haar handjes vastgehouden en ze loopt als een grote de trap af (wel tree voor tree natuurlijk). Van de eerste etage naar beneden kan ze bij de trapleuning en hou ik maar een handje vast. Wie vroeg er trouwens laatst waar ik schoenen haalde? Want daar was ik vergeten op te reageren. Ik ga meestal voor de stevige schoen naar van haren merk elefanten. Maar nu ook al een paar keer bij shoetime geweest. Vandaag zelfs nog. Schoen heeft een leren voetbed. De rest van de schoen geeft ook veel steun. 25 euro. En ik heb nog een paar linnen schoenen meegenomen voor zo af en toe. 5 euro daar kan ik geen breuk aan vallen lijkt me. Verkoopster was helemaal onder de indruk van Hailey, omdat ze alles zo goed begreep en uitvoerde Ze heeft trouwens ook wel echt haar eigen smaak als ze iets niet mooi vind laat ze het wel weten haha. Haar eerste keus viel trouwens op die van sketchers (of hoe je het schrijft) nogal bling bling. Ik ben blij dat ik de keus nog maak
Proud haha mannen he die denken inderdaad altijd er onderuit te komen. Nou dat speel gedoe is zooo groot dat je elkaar gewoon kwijt raakt hoor. En ze waren in het grote gedeelte. Maar ik vertrouw mn neefje 100 procent. Maar het is inderdaad ergens wel onder toezicht. Zoo wat is H een lange meid zeg. Volgens mij gebeurt er niks bijzonders bij het cb verder.
Hahah proud goeie actie om te bellen! Vandaag 2jaar consult gehad. Biks bijzonders, meten en wegen en ze keek of hij blokjes kon stapelen (wilde hij niet) en of hij bij de pop de lichaamsdelen kende. Alles was goed al is hij wat mager. Omdat hij nog niet praat moeten we een extra keer komen als hij 2, 5 is om te zien hoe het dan gaat. Ben me wel doodgeschrokken, hij viel van de aankleedtafel op zn hoofd op de grond. Gelukkig lijkt er niet zo veel aan de hand te zijn, op een dikke bult na. Marley heeft haar prikjes ook weer overleeffd Hoe is het met de rest? Geniet van het mooie weer dit weekend!
C van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag !!! Papa, mama, broer en zus ook gefeliciteerd met C. Geniet er allemaal van!!
C en cocko, man en kids: hieperdepiep hoera alweer 2 jaar! Hele fijne dag. Ikdus: ik vond Amersfoort leuk, maar Hanna is niet zo klimmerig etc. dus we hebben alleen dieren gezien. Maar je kunt er bijv. over het berenverblijf lopen over zo'n touw. Proud: Super dat het zo goed is gegaan. Mannen... ahum haha. Grote meid hoor Hailey. Goede tip van die schoenen. Die winkel zit hier ook in het dorp. Fijn dat ze nog niet zelf kiezen, maar het kan hier soms echt een drama zijn. Dan laat ik Hanna de uit de 2 dingen kiezen die ik zelf goed vind. Knap van Hailey dat ze nu traploopt. Bailey: Pff bij de pop de lichaamsdelen, jaja. Nou ik ben benieuwd hoe dat hier gaat. Vervelend dat je weer terug moet voor Dean. Zul je altijd zien dat dat bij het cb gebeurt. Gelukkig gaat het goed met hem. 't Is ook best lastig met 2 kids. Heeft Marley last gehad van de prikjes? Hier moet ik de 21e naar het bureau voor beide kids. Ben wel benieuwd naar de groei van beide kids. Heerlijk genoten van het weer gisteren. Hanna heeft de hand,voet,mond ziekte. Gelukkig valt het mee met de pijn. En we zijn begonnen met het potje vrijdag. Lijkt wel vooruitgang in te zitten. Ze stopt nu met plassen om de rest op het potje te doen.. Ik ga het een week volhouden nu en als het dan nog niet opschiet dan stoppen we weer. Jefta had wel erg veel last van de warmte maar die maakt zich ook zo druk!
Gefeliciteerd c, cocko man, broer en zus! Eet je niet misselijk aan de taart Saar, beterschap met H! Is dat een soort mond en klauwzeer? Knap van het potje, hopelijk zet de steigende lijn zich voort! Is jefta zo'n drukte bal ja? Haha hij kan beter even relaxen met deze hitte!
@Cocko: leuke dag gehad? Charlotte flink verwend? @Bailey: jeetje dat is flink schrikken inderdaad. Hoe gaat het nu met Dino? Ja altijd leuk dat als ze daar iets niet willen doen, maar dat is ook weer het mooie van kinderen. Ze laten zich niet dwingen @Saar: hoe gaat het met de zindelijkheid? Hier wilde Hailey vanmiddag ook op het potje. Helaas geen plasje, wel in twee gedeeltes een op haar kamer en een gedeelte in de badkamer Vanavond wilde ze ook op het potje zitten. Ook geen plasje maar ik ben al blij dat ze weer erop wilt. @Ikdus: ik hoor het al jij herkent het haha.
Vandaag houden we d'r verjaardag, gisteren heerlijk in t zwembad gezeten Ze heeft van ons een loopfietsje gehad, ze is er helemaal wijs mee! Zwart met knal roze, echt een leuk ding wel! We willen bbq-en vanmiddag, hoop dat het kan
Cockoo fotoo!! Bailey fijn dat t goed was bij t cb ! Ach D wilt gewoon direct goed praten. En niet dat mama en papa als maar ja knikken haha. Saar wat knap van H dat ze t potje steeds beter begrijpt. sneu hoor dat J zo een last heeft van de warmte. proud. Jaa ik herken t zeker haha wat knap dat H trap kan lopen. Hier kan ze t ook maar wij hebben geen trap gelukkig. zaterdag ging ze eerst met dr billen eraf en toen ze nog een keer ging liep ze maar normaal. Heel goed begin hoor dat ze op het potje gaat. Grote meid eerst leuk en interessant vinden dan echt erop !! Cocko heel veel plezier vandaag. Hoop inderdaad dat jullie kunnen bbqen !! Miffy gaat N langzaam weer op t potje ? Hier ben ik weer een trotse mama, zaterdag waren we lekker weg en heb besloten R geen luier om te doen. Ze is als een grote meid naar het openbare toilet gegaan en droog gebleven normaal als we echt heeel lang weg blijven doe ik dr een luier aan(ze is best bang voor vreemde toiletten). Ze is in de achtbaan geweest en in een vrijval geval. Bij t laatste moest ze wel een beetje huilen.
Ikdus: wow wat knap zeg van R!! Super hoor!! Hier wil ze nog niet echt zindelijk worden, ze zegt nl gewoon: NEE! Ach komt vanzelf wel, maak me er niet heel druk om. Misschien valt dat noodweer nog mee, laten we maar allemaal hard duimen Hier een fotootje...
Haha ja ik kan er toch niet altijd een luier aan doen. Stad/wandelen, boodschappen en visite heeft ze allang geen luier om. Wat een gaaf ding die fiets wauuw. Kan ze er al mee overweg ?
Saar hoe gaat het nu met H trouwens En bailey inderdaad schrikken dat ie zo valt brrrr wat deed ie dat ie zo kan vallen ?
Bailey: Ja we noemen het wel mond en klauwzeer, gelukkig heeft ze niet erg veel blaren in haar mondje gehad. Alles begint nu weg te trekken, maar ze is nog wel super moe. Ja Jefta zit de hele dag op handen en knieën heen en weer te schommelen en te draaien en te doen. Niet normaal zo druk, wordt er zelf al moe van als ik ernaar kijk. Proud: Hier heel wisselend. Ze wil wel graag op het potje en soms ook niet. Zaterdag zag ze ineens waar het plasje uit kwam en dat was toch wel een soort van openbaring. Maar goed nog wel erg veel (halve) ongelukjes. En gisteren echt een beetje een terugval. Nou ja we gaan het deze week wel weer zien. Ze houdt het wel echt al een beetje op. Eerste plasje komt meestal rond half 10-10 uur. Knap dat Hailey ook op het potje wil, dat is de eerste stap. Cocko: Wat een stoere fiets zeg! Gaaf hoor. Ik heb hier al een puky fietsje staan (rood aangezien Jefta er straks dan ook een beetje normaal op kan), maar ik had nog niet het idee dat ze er al op kan, maar als ik C dan zo zie. Nou ja voor de zomervakantie is het ook wel leuk aangezien we niet weg gaan. Vanavond wordt het pas vervelend weer. Gistermiddag knapte het zomaar op. Als er nog geen interesse is zal het ook niet echt opschieten denk ik. Ikdus: Wauw wat knap zeg. Dat is voor ons nog een lange weg. En in de achtbaan zo he wat een stoere meid heb je. Hanna wil pertinent geen luier om, maar ja dan moet ze niet op een ochtend 5 onderbroeken nat plassen haha. We kijken het aan tot zaterdag dan zijn we ruim een week bezig. Zit ook wel erg aan huis gekluisterd hierdoor, maar goed voor een week geeft dat niet zo. Gisteren en eergisteren heeft ze lekker in badje gezeten. De blaren beginnen allemaal kapot te gaan en weg te trekken dus dat gaat de goede kant op. Jefta heeft nu wat verhoging en is snotverkouden dus duimen dat hij er niet achteraan gaat.
Nou we zijn gestopt. Ze huilde net om haar luier, dus toen vond ik het wel welletjes. Ze is sowieso erg huilerig etc. Al huilt ze nu na 1 plasje weer dat haar broek vies is dus ik weet het ook even niet.