mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Oei cocko het is hier nu echt noodweer, hopelijk kunnen jullie straks wel gewoon bbqen! Wat een gave foets! En wat is C al een grote meid, knappe dame hoor!

Saar, nou wie weet heeft ze het straks ineens door, zo te horen snapt ze het al aardig maar heeft ze even geen zin haha

Ikdus, wat knap van R! Grote meid!

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ik zie het op buienradar. Hier rond half 4, * gaat snel naar buiten om nog even te genieten *

Het is gewoon een eigenwijs tutje die ik hier heb. En ze zeurt vreselijk erg. Echt gek wordt ik er af en toe van. Daaraan kan ik ook merken dat ze gewoon niet fit is. Zal ook wel erg last hebben (gehad) van die blaren hoor ziet er echt sneu uit.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ach arm ding, lijkt me ook niet fijn! Hopelijk is ze er snel vanaf.

Ik en Marley zitten onder de rode bultjes in ons gezicht. Zal wel van hormonen zijn maar het ziet er niet uit!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh fijn die pukkeltjes. Zal er zeker van zijn. Baby-acne alleen jijzelf dus ook. Gaat vanzelf weer over (droogt uit).

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hoop het maar, marley loopt er al 3 weken mee.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bij Jefta duurde het ook gigantisch lang. Niks op smeren maar echt gewoon laten uitdrogen.

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Okee, bedankt! Ik zal mezelf dan ook maar niet insmeren, hopelijk droogt het snel uit. Zoals vl zei "jullie worden er niet mooier op" hahah

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gelukkig komt het weer goed:D Maar ik vind dat zelf ook altijd een 'lelijke' babyperiode ja. Gelukkig vind je zelf je kleine meid de knapste van allemaal, goed hoe dat allemaal werkt he?!

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah indd! Mooi zoals de natuur dat regelt.

10. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: stoere meid die R! Achtbaan probeer ik nog maar niet hier (al was het alleen al voor mezelf haha)

@Cocko: hoe is het afgelopen met de bbq? Hopelijk niet in het water gevallen.

@Saar: ah arme Hanna. Ze weet gewoon even niet wat ze wil. Vrouw eigen:p Hailey heeft al een tijdje op het potje geplast, dus ik roep niet te hard. Ik vraag haar nu gewoon. Wil ze dan wil ze en anders niet. We kijken wel hoe het loopt. Hoop dat Jefta niet is aangestoken door Hanna.

@Bailey: Ach even tijdelijk maar wat minder in de spiegel kijken;) Nee is vervelend. Hopelijk trekt het snel weg.

Ego: vandaag naar het safaripark geweest. Rond half een kwam er noodweer, maar lang leve buienradar. We zaten als eerste onder een afdakje:D Daarna is het nog bloedheet geworden. Door de regen was het op sommige paden helemaal ondergelopen, dus mijn voetjes hebben een modderbadje gehad:D

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah heeeerlijk zo'n modderbadje! Safari Park Beeksebergen? Wij gaan daar donderdag heen op dean's verjaardag, nog tips?

12. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    zowiezo de autosafari. Zie je de giraffen van dichtbij helemaal als ze interesse hebben in je auto:D. De nijlpaarden en krokodillen zijn ook heel gaaf (ze zitten bij het kongo restaurant in de buurt. Nijlpaarden vind je dan ook in het water bij de speeltuin. )

13. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ikdus,
    N wil op het moment totaal niet op het potje of de wc, dus nee helaas, ze is ook nog niet helemaal fit en heeft nu last van de warmte dus ga der ook niet dwingen, eerst maar goed uitgeziekt zijn
    Wat super knap van R. dat ze al zolang droog blijft!! ze is dus gewoon helemaal zindelijk!! echt super!!

Cocko,
    wat een lekker dametje is C. en zeker met dat fietsje erbij, wat leuk zeg!!
    wij twijfelde ook om zo een fietsje maar N. past er niet op :(

Saar,
    wat vervelend van die ziekte bij H. maar gelukkig gaan de blaren nu kapot,
    hopelijk volgt J. inderdaad niet

Ego:
    afgelopen dinsdag heeft N antibiotica gehad omdat het haar 5e dag hoge koorts zou worden en haar oogjes helemaal dicht met snot/pus zaten,
    woensdag had ze nog koorts, donderdag leek beter maar vrijdag ging ze weer met 39.1 naar bed, dus ik baalde enorm dat het ondanks de antibiotica niet beter leek te gaan maar inmiddels lijkt ze koortsvrij te zijn,
    morgen ochtend laatste dosis en dan is het als het goed is klaar,
    nu had m ook een vies oogje maar daar hielpen een paar druppels BV in het oogje gelukkig bij
    maar de afgelopen 1,5 week was het hier dus erg onrustig in huis, iets met gebroken nachten die we niet gewend zijn enz

Hebben jullie kleintjes ook last van de warmte trouwens??
    Het was zo warm boven dat Ninthe niet naar bed wou, ze was op de bank in slaap gevallen en ligt inmiddels in de box te slapen hihi

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    nu ben ik er al 2x geweest en heb ik volgens mij gewoon de krokodillen gemist :$

maar super leuk park!! wij gaan er graag heen

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier geen noodweer hele dag zon en net wat mot regen.

Saar ach lekker eigenwijs ding. Snap wel dat je er gek van wordt hoor. Hopelijk wordt J inderdaad niet ook ziek.
    en die terugval is heel normaal hoor. Die heeft R nog steeds. Dan gaat t weken goed dan weer bijna elke dag een ongelukje.

proud leuk dat jullie weg zijn geweest. Is het lang noodweer geweest ? Is H zelf weer gestopt met potje plassen.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey inderdaad die mindere periode die lelijke pukkels. R zit heel vaak onder de eczeem pukkels in haar gezicht. Geen tips voor t park wel al heel veel plezier

Miffy ja overdag is ze eigenlijk vanaf t begin zo goed als zindelijk. Alleen soms even mindere periodes
    Sneu dat N nog niet fit is. Hoop dat ze gauw weer fit is.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: wat een leuk dagje heb je gehad! Haha handig he, buienradar!

Bailey: o leuk he, die pukkeltjes! Net wat Saar zegt, niks op smeren en goed laten indrogen.. Ik heb het met m'n zoontje ook heel erg gehad destijds.
    Gaat vanzelf weer weg hoor!

Bbq is goed gegaan gelukkig. Het was echt super warm gewoon! En heel gezellig. Nu hangt er een onweersbui in de lucht, het kleurt zo vreemd...
    De twee oudsten zijn logeren bij opa en oma, ben benieuwd hoe het gaat als het daar onweert..

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Bedankt voor de tips proud!
    Miffy wat naar voor N! Hopelijk knapt ze snel echt op. Geen last gehad van de antibiotica?

Cocko fijn dat de bbq zo geslaagd was!

Wat een nacht! Super hard onweer boven ons huis. Dean heeft tot 11 beneden gezeten bij mij op schoot. Toen tot 3 in mijn armen in ons bed. Om 3 uur kon ik hem terug leggen en zelf slapen, maar om 5 begon het weer. Hopelijk vannacht beter weer!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Knap van Hailey. Op een gegeven moment proberen door te zetten misschien door haar luier gewoon af te laten en een onderbroek aan te trekken? Hanna is gewoon een eigengereide dame. Wat leuk naar het safaripark, jullie komen daar toch ook vaker? En gelijk een wellness arrangement erbij. Zijn je voetjes nu weer helemaal zacht? :D

Bailey: Leuk zeg, hoop dat je mooi weer hebt. Volgens mij hebben jullie het steeds zo erg te pakken met het weer of niet? Alles gaat over het zuidoosten heen. Hopelijk kun je vanmiddag even wat bij tukken.

Miffy: Balen zeg dat ze er nog niet op past. Wij hebben nu een Puky op zolder staan die gaat vanaf 85 cm maar ik denk dat Hanna dat ook nog niet is hoor, maar Ninthe is natuurlijk helemaal een klein poppetje. Wij laten hem mooi nog even staan. Heftig hoor 2 kleintjes en dan allemaal ziek. Hopelijk knappen jullie nu allemaal op. 't Is ook geen weer om ziek te zijn.

Ikdus: De luier is weer om;) Over 1,5 maand nog maar eens proberen. echt pienter meisje heb je hoor nu al zo goed zindelijk.

Cocko: Heerlijk dat jullie zo hebben kunnen genieten. Is het nog losgebarsten of viel het allemaal mee? Jullie hebben even lekker rust dus? Of komen ze vandaag alweer op tijd terug?

Hier nu beide kids ziek. Vooral Jefta is snotverkouden en Hanna heeft ook nog verhoging. En ze zijn super moe en huilerig. Dus heel gezellig hier. Nu maar hopen dat Jefta niet in de loop van de week ook pukkeltjes enzo krijgt. Hanna zegt bij elk plasje: bahbah luier?luier? Wil ze een schone luier aan. Nou echt niet dat dat gebeurt ze loopt er maar mooi even in. Jefta kwam vannacht ook om half 3 en half 6 (toen onweerde het hier ook). Maar zat helemaal vol, zo sneu. En je kunt er zo weinig aan doen. Lijkt ook last te hebben van zijn linkeroortje aangezien hij liever niet rechts wil drinken. Dus we zijn hier nog wel efkes bezig.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: he zeg, wat vervelend toch! Ze blijven wel aan het kwakkelen op het moment bij jullie he! Beterschap hoor!
    Onze kids komen morgen pas terug als het goed is.. Dus inderdaad wel even rust hoor. Alleen C hobbelt rond, maar die is heel rustig.

Miffy: is N zo klein dan dat ze er niet op past? Dit fietsje is een 10 inch, maar zij kan ook niet met platte voeten bij de vloer hoor. Ze rijdt er wel op, gewoon met de tenen. Maar dan heeft ze wel een uitdaging.

Bailey: he wat balen van dat onweer he! Je hebt dus echt een slechte nacht gehad.
    Hier vannacht ook flink geonweerd (schrijf je dat zo? :p) maar C slaapt altijd overal doorheen.

Over het zindelijk worden: hier loopt er eentje sinds 9 uur zonder luier. 3x op de wc gezeten want ik dacht: als ze maar droog blijft. Maar ze doet niks op de wc en ook niet in d'r onderbroekje :D Zul je zien dat ze het gaat ophouden.. aapje is het ook hoor.
    Eigenlijk moet je er pas aan beginnen als ze er echt aan toe zijn he, maar ja, ik vind het ook wel handig zonder luier haha!

Deel Deze Pagina