Saar, ik heb maat 1 kruidvat luiers van iemand gekregen omdat ze zoo bezig was met verschonen haha. @ terugvallen ik denk dat t met dwarse peuters en vooral jong nog best vaak gaat gebeuren hoor. Ze heeft net ook stiekem op de kamer in dr broek geplast. Het is echt flink doorzetten hoor!!! R werd ook ziek tijdens t zindelijk worden koorts en buikgriep. Ik heb toen toch door gezet vond t wel zielig hoor. Maar ze vond t zelf niet zo erg gelukkig. Saar vervelend dat je kids nog niet lrkker zijn en dat je er vandaag alleen voor staat. Nooit leuk op zulke momenten Cocko ach over een paar weken weer toch proberen. Bailey alvast gefeliciteerd met D en heeeel veel plezier morgen Ik feliciteer hierzo D morgen officieel dus wel laten lezen aan hem he
Miffy puky heeft wel kleine fietsjes en er is nog een merk die net wat kleiner is maar ook duurder. Vervelend dat ze N rond de 1 schatten ze heeft toch een veel wijzer koppie Hier wordt ze steeds vaker 3 geschat. Terwijl ze maar 86 cm is en 11 kilo haha. Misschien door dr krullebos hoor. Zal wel
Cocko: Ik wil ook over een week of 6 weer beginnen. Ruim voor 4 augustus, want dan hebben we vakantie. Hopelijk lukt het dan wel en is het mooi weer. Ikdus: Goed idee, zal eens rondvragen bij wat mensen. Snap wel dat terugvallen erbij hoort, maar hoe het nu ging ging het niet goed. Ze is sowieso te moe en te dwars nu en met mezelf gaat het ook niet helemaal lekker. Misschien wordt ze wel ouder geschat omdat ze zo wijs is. En ver voor haar leeftijd. Kids op bed komt manlief nu net binnenwandelen Ach ja. Lekker pizza gegeten met Hanna, was erg gezellig met haar. Hoewel ze wel wat beeldschermtijd gehad heeft vandaag
Dank je ikdus! Ik zal het hem laten lezen :-D Saar, hopelijk knappen de kids snel op! En mmmmmmm pizza, zin in!
Dean gefeliciteerd met je verjaardag. Alweer 2 jaar stoere bink! Mama, papa en zus ook gefeliciteerd.
Hanna is de pop even zindelijk aan het maken. De luier moest uit en ze moest een onderbroek hebben en het potje haha.
@Saar: en is de pop al zindelijk? Nou ja ze is er in ieder geval mee bezig. Toch fijn. Hier alles rustig soms wil ze op het potje en soms niet. Ze heeft trouwens nog geen enkel plasje op het potje gedaan. Misschien van het weekend een dag met onderbroek, zodat ze kan ervaren dat ze nat wordt als ze niet op het potje plast Hoe gaat het verder met de kids vandaag? Nog steeds niet lekker? Wij hebben een abbo op het safaripark en sinds dit jaar ook van speelland erbij genomen. Het is voor ons ook dichtbij, dus altijd leuk om even te gaan. @Cocko: haha topactie van Charlotte met haar crocs @Ikdus: zo al drie schatten? Komt natuurlijk misschien ook, omdat ze al zulke lange zinnen maakt. @Miffy: Wanneer ben je voor het laatst geweest in het safaripark? Want zo heel lang zijn ze er nog niet.
Bailey, gefeliciteerd met dean, proud vorig jaar in de zomer N. word alleen jonger geshat als ze slaapt hoor, anders heeft ze der mondje wel open waardoor ze wel zien dat ze ouder is hihi
Dinoooo gefeliciteerd met je 2e verjaardag knullie Mama papa en zusje ook gefeliciteerd. Ik denk dat jullie t wel heel leuk hebben. Saar haha heerlijk ook dr popjes zindelijk maken. Proud ik heb geen idee waarom tegen onbekende praat ze niet hoor. Lekker dweilen dit weekend dus Miffy ooh ja als ze slapen lijken ze sowieso nog klein
Proud: de pop was in een uurtje zindelijk, maar moest wel heel nodig sudocreme op de billen haha. Proberen kan geen kwaad toch? Emmer met water klaarzetten om evt. te dweilen. Ik vond het trouwens makkelijker om haar een broek aan te trekken want dan hoef je dus niet te dweilen Alleen veel wassen haha. Miffy: Dat scheelt dan wel weer. Ach mensen hebben vaak zo weinig verstand van leeftijden. Ik moet zeggen dat ik het ook altijd lastig vind. Ikdus: Hoe is het bij jullie met slapen? Cocko: Lekkere vakantie gehad met de kids? Hier blijft het kwakkelen, Hanna krijgt in de loop van de dag elke keer 38,1-38,3. Als ze zo blijft doorgaan bel ik maandag de huisarts even, want ze rochelt ook erg. Jefta komt nu ook nog in de fase ik hang aan mama's broekspijp. Hanna speelt 5 minuutjes en komt dan ook hangen, dus wij hebben een heerlijke hangbank. Met mezelf gaat het gelukkig wel weer redelijk. Al wordt je best moe van de kids zo. Maar ik heb wel Vaderdagcadeautjes gemaakt. Voetafdrukken van Jefta en voet en hand afdrukken van Hanna. Heel grappig want er zat blauwe verf in Jefta's romper. Mijn man: wat is dit dan, oh zeker van de broek. Oh nee die is grijs hoe kan dat nu?! Ik zeg: oh hij had vanmorgen een blauwe broek aan misschien daarvan of van een potlood van Hanna ofzo die laat ook van alles slingeren. En ik zag dat Jefta's voeten ook nog blauw waren. Hanna heeft nog een mooie tekening gemaakt en morgen kan ik foto's ophalen van een fotoshootje in de plus hier. Krijg een sleutelhanger met foto en 5 mini's. Dus ik ben heel goedkoop klaar dit keer. En wat doen jullie kids voor Vaderdag?
Leuke cadeaus saar! Haha mannen kan je ook alls wijsimaken Wij hadden ook foto's bij de plus, leuk zon shootje he? Ik hen b een wk koffer gemaakt met oranje kinderchampagne en toeters. En dean heeft een vingerverf schilderij gemaakt, marley geeft een foto lijstje met foto van haar met papa. Heb om de doos te versieren de handafdruk van dean en marley met hun duim en wijsvinger tegen elkaar zodat het een hartje vormt. Beetje knutselen haha. Zijn jullie ook wk aan het kijken? Wij zitten hier met vrienden en die schreeuwen de boel bij elkaar, hoop ni dat ze dean wakker juichen...
Creatief zijn jullie hoor. Hier maakt ze gelukkig op t kdv cadeautjes Saar slapen gaat wel beter ze slaapt nu nog maar 1 uur of niet. En ik heb haar nu 2e avonden laten huilen en dan stopt ze binnen 2 minuten.
Bailey: Zo jij bent ook druk geweest. Hoe krijg jij dat voor elkaar met Marley haar handje. Ik heb het bij Jefta geprobeerd, maar die kneep gewoon zijn hand dicht om ze niet meer open te doen. Heel leuk zo'n shootje, maar Hanna weigert op de foto te gaan. Dus heb ze niet samen op de foto. Dat vind ik wel erg jammer. 't Is echt een eigenwijs ding. Of heb ik nou 2 eigenwijze kids haha. Ikdus: Wat goed zeg. 2 minuten is ook mooi te overzien. Ik heb niet gekeken, maar wel elke keer gehoord wanneer ze scoorden (bij de buren zaten ze met een groep te kijken). Ik hou er niet van en al helemaal niet nu ze daar in Brazilie zijn en er allerlei dingen gebeuren die ik niet oké vind. Dus ik boycot het, maar mijn man kijkt met veel plezier hoor. Dames even een overweging: Heb nu een tweedehands moederfiets (sparta amazone trendy) gezien voor 375 euro en dan hou ik geld over (verjaardagsgeld bijleggen en inruil huidige fiets) of ga ik een nieuwe gazelle bloom kopen en leg ik 350 euro bij. Oh zo lastig. Verstandelijk denk ik neem de tweedehandse, is financieel een betere keuze, maar gevoelsmatig denk ik blech echt een lelijke fiets. We hebben op zich spaargeld zat, maar het kan zijn dat manlief volgend jaar zijn baan kwijt is. Wat zouden jullie doen: op een lelijke fiets gaan fietsen of meer geld uitgeven en op een fiets gaan fietsen die naar je zin is.
Lukte ook alleen toen ze sliep hoor haha. Ik zou gaan voor de lelijke fiets en een spuitbus bij de hema halen en m overspuiten in een mooie kleur Ikdus 2 minuten is te overzien, al voelt het soms als uren haha. De nacht was vreselijk, dean werd indd wakker geschreeuwd, daarna kwam er buurwerk. Hij sliep uiteindelijk om 4.17 (ik keek toevallig op de klok haha) om 7 uur ging mijn wekker weer. Heel fijn... vanmiddag vieren we zijn verjaardag, wordt nog wat.
@Bailey: veel plezier vanmiddag. Ik hoop dat Dean het volhoudt na zo'n onrustige nacht. @Saar: wat Bailey zegt is een optie. Behalve als je het hele model niets vindt. Maar moeilijk hoor je gebruikt hem veel, dus hij moet wel naar je zin zijn. @Ikdus: oh R. praat toch ook niet echt tegen vreemden. Ik heb af en toe het gevoel dat ik sta te liegen dat Hailey al redelijk veel zegt. Ziet ze een vreemde zwaait ze alleen maar haha. @Ego: hier volgen we het wk niet. We houden niet van voetbal en zien het eigenlijk alleen als het bij een evenement is ofzo haha. Mijn vriend had wel het juichpak besteld. Was al bang dat ik heel het jaar met een vent in het oranje op de bank zat, maar hij paste niet halleluja Was hem overigens zo kwijt met winst, dus dat was een leuke bijkomstigheid. Gisteren heeft Hailey heel de dag in het water gezeten, 's ochtends met peuterzwemmen en overdag had ik thuis ook het badje staan. Kwam een collega met haar vijf jarig zoontje en Hailey vond hem toch leuk. Ze liep er heel de tijd achteraan en dat mannetje wist niet wat ie ermee moest haha. Zijn jullie kinderen allemaal al eens naar de kapper geweest? Ik wil binnenkort een afspraak maken voor de puntjes.