mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Kapper, Ninthe moet eigenlijk wel ff heen binnen kort, ze heeft last van wildgroei ahahahah het piekt nu alle kanten op en er zit totaal geen model in, we hebben ooit toen ze ongeveer een jaar was de tondeuse over der koppie heen gehaald op de langste stand zodat alles in 1 lengte was, bij sommige plukjes zat er wel 10cm verschil in hihi en het is sindsdien wel mooier gaan groeien dus nu kan ze geknipt worden

Hebben jullie kindjes ook wel eens last van driftbuien enz??
    N gooide zich vanmorgen in de zeeman op de grond en beukte even met der hoofd op de grond, ik was nogal verbaasd, volgens ML doet ze het wel vaker met der hoofdje maar ik had het nog nooit gezien, toen we de winkel uitwaren heb ik der in de draagdoek gestopt ipv op het meerijd plankje want ik had niet zoveel zin in nog zo een bui

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud haha leuk H al gek op grote kids. Ja die juichpakken zijn echt heel erg gewild zeg!
    Nee ze praat niet echt tegen vreemde gelukkig. Ze zit hun wel uit te dagen voor aandacht.

Saar ik denk ook 2e hands en overspuiten

Bailey pfoeee wat rot zeg zo een nacht en dan weer vroeg op. Sterkte met t feestje vandaag maar ook heeel veel plezier!!

Kapper 1x thuis laten doen. Ze heeft een lieve tante die kapster is.

Miffy oeii die driftbuien heeft ze hier al ruim een jaar!!! Periodes met hoofdbonken of slaan of bijten. Hoofdbonken is nu 2 dagen over

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Oh wat balen zeg. Niet meer thuis voetbal kijken dus. Ze hadden beter de doelscore op 0 kunnen houden voor Dean. Heb je het een beetje getrokken vandaag? Heeft hij wel genoten van zijn feestje? Wat heeft hij gehad?

Proud: Zag ze inderdaad voor 80 euro op marktplaats (niet dat ik interesse had maar hoorde dat er dik voor betaald werd). Haha heerlijk zo met zo'n grote vent. Die is al lekker bezig met flirten;)

Miffy: Ook handig standje lang van de tondeuse. Ik heb toen haar hanekam er uit geknipt, maar toen zag het er ook niet uit. Binnenkort maar eens bij Jefta doen.

Kapper: Hanna is 1 keer geweest om er een beetje model in te laten knippen in januari. Maar ze moet binnenkort weer. Ben alleen bang dat ze de krullen eruit knippen.

Driftbuien: Hanna heeft ook al een keer in het gangpad gelegen. Voelde me bijna net zo als die vrouw in die reclame:). Meestal als ze zoiets doet zeg ik: dag Hanna mama gaat hoor. Dan staat ze meestal zo op en loopt ze mee.

Fietsprobleem: is zomaar opgelost. Ik vond het frame niet mooi. Maar ik heb nu een gazelle bloom via marktplaats op de kop kunnen tikken. Mijn man fietst er nu mee naar huis, heel lief van hem want ik ben gesloopt. Hanna wilde persé mee achterop en het was toch ruim een uur fietsen. Zaten bijpassende zitjes, fietstassen, een mandje en buggydrager bij. Die laatste 2 ga ik weer verkopen en ons voorzitje ook. Helemaal blij mee en hij is nog maar 3 jaar oud. Dus ik kan straks lekker fietsen met 2 kids:D

4. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: wat fijn. Lekker fietsen dan vanaf morgen:D Nou ik heb hem 'maar' verkocht voor 30 euro. Vraag me af of er echt mensen zijn die hem voor 50 of meer kwijt raken.

@ikdus: ik lees het al. R. is ook al zo'n flirt;)

@Miffy: wel handig met de tondeuse:D Hier nog een paar drukke weken en dan zal ik eens een afspraak gaan maken. Hailey heeft trouwens ook wel eens driftbuien hoor. Nog niet zo dat ze op de grond gaat liggen, maar ze gaat stampvoeten en vervolgens zie je een mama met een krijsend kind langslopen (ik dus :p).

@Bailey: ja Hailey heeft de smaak al te pakken;) maar ze is ook zot op meisjes. Laatst nog bij de lift. Staan we te wachten, staat er ook een meisje van een jaar of zes. Spreid ze haar armen en zegt kom maar meisje :D Hoe was het feestje vandaag?

Ego: vandaag een pasfoto van Hailey laten maken voor een identiteitskaart. Moest twee keer kijken of ze het wel was. Ze zit er echt op nou zetten ze me hier op een krukje en moet ik blijven zitten. Ze kijkt zo sip haha.

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey, sorry beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met Dean zn verjaardag!!

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Driftbuien:ja hoor, lekker gooien met dingen of tegen ze slaan, schoppen. Dean is er dan ook al achter dat er OVERAL een hoek is, ook in de AH.

Saar, wauw mooie deal! Ik ga ook maar eens marktplaats afstruinen tegen de tijd dat marley mee kan.

Proud, lijkt me heel grappig zo'n pasfoto van je kindje. Bleef ze wel goed zitten? Zoe het dean nog niet doen haha.

Cocko, dank je!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Wat sneu zeg. Nou ja over 2 jaar lijkt ze er toch al niet meer op. Hier heb ik met 3/4 maanden al een id laten maken bij beide kids, dus Hanna lijkt ook al lang niet meer.

Bailey: Ohoh die dean in de hoek in de AH. Haha. Ja Jefta mag nog niet mee, maar Hanna zat voorin niet meer echt comfortabel. Nu achter zit ze heerlijk. Die gazelle blooms blijven wel vrij aan de prijs, ik had een beetje mazzel. Had 425 euro geboden via marktplaats en toen toch maar 500 (was de vraagprijs) via de mail. Dus mijn man had het allemaal geregeld. Maar hij had gereageerd via het bod van 425. Dus ik reken daar 500 euro af, zegt hij nee ik weet dat je nog een mailtje hebt gestuurd maar toen was het al rond met je man. Dus je krijgt hem gewoon voor 425. Ik denk dat ik mazzel heb gehad dat hij het mailtje van ons te laat door heeft gekregen. Scheelt weer 75 euro. Nu alles zelf verder op marktplaats zetten. Hopelijk krijg ik nog een beetje terug voor mijn oude fiets, want die is ook nog maar 5 jaar oud.

Cocko: kids weer naar school?

Leuke Vaderdag gehad allemaal?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: fijn dat je een fiets hebt! Super joh!

Bailey: in de AH in de hoek staan.. arme jongen :D

Haar knippen: ik knip zelf de plukken weg. Was vorige week bij de kapper met zoonlief, en vroeg toen gelijk wat ze met C kon doen. Dat was niet veel, gewoon zelf de plukjes eraf.
    Maar Miffy: heb jij N echt helemaal kort geknipt (laten doen) toen ze 1 jaar was? Hier zeggen ze ook dat het zou helpen om wat meer en voller haar te krijgen..

Ego: kids weer naar school. Even wennen om weer vroeg uit bed te moeten.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wie weet moet je haar haar centimeteren?! Is alleen niet zo leuk, maar ja het groeit nu in de zomer wel het hardst. Hier gelukkig dat probleem niet. Ja dat heb je dan wel weer, vroeg opstaan. Hier ging om kwart over 6 de wekker *gaap*.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik was trouwens zaterdagmiddag picknicken met een vriendin. Kom ik thuis maar oh man man wat had manlief het zwaar gehad. Jefta had helemaal niet geslapen (ben misschien 3 uurtjes weggeweest). Hij bood wel zijn excuus aan later, maar ik ga nu niet weer voor mijn plezier een paar uur weg. Herkenbaar?

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja centimeteren ja.. maar ziet er niet uit ben ik bang ;) Aan de andere kant, net wat jij zegt, het groeit nu hard natuurlijk. Zal eens kijken wat er ik mee doe. Tis nu zo dun nog.

Uhm, ja heel herkenbaar. Veel mannen hebben dat hoor, ik hoor het best veel om me heen. Ook m'n eigen man heeft er 'last' van. Ze moeten lief spelen (liefst buiten, in de zandbak maar geen zand erbuiten want o weeee, geen herrie maken, geen ruzie maken etc). Gebeurt dit allemaal wel, dan heeft hij het heel zwaar gehad. ;) Vervolgens zeg ik dan: ach ja joh, kun je nagaan wat ik dag in, dag uit, heb te verduren!! :D
    In het begin trok ik me dat heel erg aan, nu geniet ik des te harder als ik een keertje alleen weg ben. Ik heb nu echt zoiets van: jij bent de papa, ook jij mag de zorg dragen, niet alleen de leuke dingen maar ook de minder leuke dingen. :)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lastig met haar haar. Maar wie weet helpt het en is het over 2 maanden al een stuk voller?!

Nou he?! Ik heb 2 weken binnen gezeten met de kinderen en niet de leukste kinderen en dan 3 uurtjes. Pfff. Maar hij had ook wel door dat hij het niet kon maken gelukkig. Er is wel een stukje extra respect gekomen geloof ik.

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja hoor respect komt er wel al zal het soms toch nog wel eens moeilijk voor de mannen zijn als ze moeten oppassen haha.

Pff ik heb toch een zere nek, echt niet grappig meer! Loop hier met zo'n warmtepack op m'n hals, C lag helemaal in een deuk toen ze het zag.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh fijn van haar:). Heb je ook nog rugklachten of is dat redelijk opgelost. Je blijft wel aanmodderen zelf ook of niet. En deze week toch naar het ziekenhuis met je zoontje of niet?

Hier probeert Jefta te gaan zitten en/of kruipen. Maar dat gaat met de nodige valpartijen op zijn gezicht. En als hij gaat huilen begint Hanna ook. Ik heb echt respect voor jou cocko, 3 kindjes zo kort op elkaar. Ik moet nu echt niet aan een derde denken.

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ahh op z'n gezicht, dat is zielig zeg!! Stootkussentje aanbrengen dan! En ja, H zal wel mee gaan huilen dan, is echt nog op die leeftijd he.
    Wel vroeg hoor, dat Jefta dat allemaal gaat doen! Leuk!

Volgende week naar het ziekenhuis inderdaad.
    Ja ik blijf er gewoon altijd last van houden. Soms gaat het goed, dan heb ik weinig last. Maar zoals nu is het wel hinderlijk.

Tussen zoon en C zit 2 jaar en 3 mnd, dat gaat nog wel hoor. Die andere twee schelen 14 mnd, dat is echt wel vlug hoor. Maar het is ook reuze gezellig hoor, ze zijn wel echt met elkaar bezig als ze zo weinig schelen.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oi cocko, nog uitgelachen worden door je bloedeigen dochter ook nog! ;) hopelijkwwerkt het warmte pak.

Saar, herkenbaar. Ik vind dat best frustrerend maar trek me er maar niet te veel van aan. Helaas denkt vl volgens mij dat ze dan alleen bij hem lastig waren en ik nooit echt druk ermee ben. maar goed, ggewoon genieten van zon picknick hoor, heb je verdiend! Wat een mazzel met de fiets trouwens :)

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Pfff 14 maanden manmanman. Nou ik vind 19 maanden al pittig. Ach ja over een half jaar zal het allemaal wel weer makkelijker zijn. Spannend weer met je zoontje. Groeit hij nu wel? Hahaha gewoon een kussen van de bank, tape eromheen en huppakee. Nou ja krijgt hij een hard hoofd van, maar 't is nogal frustrerend voor hem. In zijn hoofd kruipt hij geloof ik al de hele kamer rond en zit hij alles zittend te bekijken en in de praktijk lukt het hem nog niet. Maar hij is sneller als Hanna op deze leeftijd. Hanna ging tijgeren en Jefta gaat op handen en knieën zitten en stort zich vooruit om te komen waar hij wil.

Bailey: Heb genoten hoor, maar de nasmaak zit er uiteindelijk wel aan zeg maar. Maar ja 't was hartstikke gezellig en lekker.

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja 14 mnd was idd erg snel, wist dan ook niet dat ik zwanger was ;)

Ow ach die mannen zijn zo zielig soms haha..

Hier heb ik een klein meisje lopen die denkt dat ze kan leven op snoepjes en allerlei lekkere dingen en d'r brood en warm eten niet hoeft ;) Echt niet handig!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oeps cocko, lijkt me wel een enorme verrassing.. Hoe kwam je er toen achter? Uhm dat kan ook best wel hoor op snoep en koek leven:) Hier krijgt hanna smorgens haar fruit en als ze het niet opeet s middags weer. Dat was snel afgeleerd.

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, wrrt je zeker dat het niet Dean is? Die wil alleen"sips" (chips) en "sss" (snoep), avondeten em boterham gaan er nauwelijks in...

Deel Deze Pagina