mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Moet eerlijk zeggen dat groente en fruit er bij Dean goed ingaan, alleen vlees en aardappelen em brood niet.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: haha ja die twee van ons lijken wel een beetje op elkaar he!
    Brood eet ze gewoon zelden op, soms een paar stukjes. Warm eten over het algemeen wel hoor, maar ja, als ze hele dag snoepjes pakt uit de pot dan eet ze 's avonds niet zo veel.
    Sips en moepies, die gaan er wel in! (chips en snoepjes)

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah blij te horen dat wij niet de enige zijn met zo'n snoepkont!

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou ik ben er ook blij mee! Dacht minstens dat ze wat mankeerde :D De andere twee kids van ons lusten niet eens moepies! :p

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Probleem is alleen dat ik nu dus ook zelf geen ssss of sips kan nemen, anders wil hij natuurlijk ook. Hoef maar naar het kastje te kijken of hij springt al op!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha cocko, moet je toch die snoeppot eens op slot doen;)

Als je Hanna laat kiezen tussen een koekje of aardbeien is het 9 van de 10 keer aardbeien.. gek kind hier, maar ze vindt het allemaal wel heel lekker hoor. Ik eet trouwens 'smorgens zelf altijd 2 biscuitjes bij de koffie, maar Hanna eet gewoon haar fruit. Volgens mij heb ik gewoon een raar kind haha.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O dat is hier ook wel eens, vooral als er mandarijnen in huis zijn. Dan kiest ze ook snel voor mandarijnen. Maar daarna: moepie!?!

Haha idd Bailey! En probleem is (weet niet hoe het met jou zit) maar ik snoep zelf nogal graag :D :D

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha moet erg lachen om jullie kids ;p

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah ik ook! Maar nu moet ik het echt stiekem doen :-D

Saar, ik zou ook voor de aardbeien kiezen. En misschien daarna het koekje hahah. Gekke hanna!

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier kiest ze ook vaak mandarijn boven koekje. Soms een banaan. Maar daarna altijd koek hoor. Echte snoep hebben we niet. Mn vriend die snoept een zak in 1x leeg haha. Maar wij zijn meer koekjes mensen. Vooral ik :p

R kan ook wel heel goed snoepen, maar op dr verjaardag was ze gestikt in een snoepje. Ik heb toen heeel hard op dr rug moeten kloppen. Toen kotste ze pffff.

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ow dat is schrikken ikdus!! Adequaat gereageerd hoor, knap. Wel sneu voor R. Daarna snoepje gehad voor de schrik? ;)

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha gelukkig was ze zelf ook geschrokken.
    Helaas is ze t weer vergeten. Jaa en mn tante met dr vinger in haar mondje. Terwijl ik zo vaak heb gezegd dat je dat niet moet doen(en dan heeft ze 3 kids waarvan dr jongste 4 is). "Gelukkig" zat het al echt in haar keeltje.

Wat voor ssss en moepie mogen jullie kids ?

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    hmm hier staat een bak winegums naast me op de bank:D:D

14. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Cocko,
    Ja mijn man heeft haar haartjes toen op de grootste stand van de tondeuse gedaan, dus bleef wel wat over hoor, maar het was zoo een warboel het haar, ik heb wel foto's ergens hihihi

oeff ikdus dat is schrikken!!
    hier ook een snoeperd, staat regelmatig in de keuken te schreeuwen en te wijzen voor koekkie of s(n)oep maar gelukkig neemt ze vaak wel genoegen met fruit hihihi

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Poeh he de schrik zal er wel flink in hebben gezeten. Mag ze nu nog wel een snoepje? Wel knap dat je zo hebt gereageerd trouwens.

Snoepjes: Hier tumtummetjes, maar ik geloof dat ik de meeste toch echt zelf op eet. Ze vraagt ook gewoon niet om een snoepje, dus ik vind het helemaal best.

Hier krijgt ze nu een banaan en een kiwi en ze blijft maar vragen om een appel.. Vanmiddag dan maar.
    Ik ga vanavond al een heel schetig 12 inch fietsje ophalen. Staat er maar vast een cadeau voor haar 3e verjaardag:)

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Dean heeft ook een fietsje gekregen voor zn verjaardag. Zo schattig! Hij klimt er zelf op en af maar lukte nog niet echt om te fietsen. Hij vindt het wel echt fantastisch hahs

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gaaf zeg. Nou Hanna fietst nog niet op haar roze driewieler dus die fiets is verder nu nog niet nodig. Voor de zomervakantie staat er al een loopfiets klaar, dus kan ze eerst daar de zomer op door.
    Twijfel nog of ik Jefta op een roze driewieler doe of dat ik straks voor zijn verjaardag een jongensdriewieler ga vragen. maar goed heb nog een half jaar om er over na te denken.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Even een foto van ons kleine aapje

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: ik begreep de berichten niet over dat jij adequaat had gereageerd dus ben gaan zoeken maar oeff zeg, dat is schrikken zeg als ze bijna stikt! Griezels!! Gelukkig is het goed gekomen!

Bailey: oh leuk een fietsje! Gaat hard nu hoor.. ze zijn snel wijs.

Saar: wow wat een flinke vent is Jefta zeg!

Even nog een vraag: zijn jullie nu al met de kindjes van 2 jaar naar het cb geweest?? Ik moet pas in augustus/september :(

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Leuk fietsjes zeg !! Hopelijk leren ze gauw fietsen :D

Saar leuke foto, wat is ie al vlug he.
    ze heeft gummiebeertjes ofzo die mag ze wel. Verder doet ze t maar met koek en rozijntjes.

@stikken was schrikken ja maar ze is er nog :p

Cocko pfoee 14 mnd heftig maar wel leuk nu.
    wat laat moet je naar t cb. Ik moest vorige week.

Deel Deze Pagina