Ja ik dacht eigenlijk ook dat ze met twee jaar moesten.. Maar ze is dan dus 2 jaar en 2/3 maanden. Nou ja, boeie verder. Hoe lang/zwaar zijn jullie kindjes nu?
Ja ligt denk ik aan de drukte en hun "vakantie". Hier weegt ze 11,2 kilo en lengte wilde ze niet meten, ze wilde niet in die bak liggen. Maar toen ij het thuis probeerde was ze ong 86cm
ok een beetje gelijk allemaal wel dan.. wij wegen ze op onze weegschaal, en daar is ze 11.5 kg. Lengte is iets van 85 cm (maar dat is wel erg lastig te meten want ze wiebelt haha). oh saar, leuk! allebei tegelijk! hele happening vind ik dat..
Nou lijkt me ook wel een pittig iets donderdag, maar goed anders moest ik 2 keer komen. Had ik niet zoveel zin in.
Saar leuke foto van jefta! Ik was ook met de twee kids tegelijk. Best te doen, al was dean dus wel behoorlijk hard gevallen maar goed, dat kwam niet doordat we ze met zn tweeën moesten
We gaan het meemaken morgen. Ik ga met de fiets(kar) dus geen maxi cosi en Hanna die behoorlijk bang uit gevallen is. Nou ja ach die zal toch wel niks willen zoals altijd
Succes morgen Saar! Zucht.. vanmiddag ineens een hoofdpijn gekregen, bleh! Al gedoucht, maar helaas, het helpt niet. Straks voor laatste keer training met Binky. (gelukkig want vorige week heeft een hond m'n been aan de achterkant open gekrabd , dus hopelijk gaat het goed vanavond)
Wij hoeven 21aug pas maar 13mei was ze 9250gr en 80.5 cm Mayra was vandaag 5970gr en 61cm saar, wat een schatje!!!
Cocko: Succes vanavond. Hoop dat je hoofdpijn mee gaat vallen en je niet hoeft te rennen voor een andere hond. Miffy: Zo hé Mayra groeit ook wel fantastisch! Lange dame of niet?
Leuke foto Saar. Hij drukt zich al goed op Succes morgen! Heeft nu iedereen in een keer een oproep van het cb gehad? Ik nog niet. Zouden ze me vergeten zijn. Ik hoop het Oh als ik onze weegschaal moet geloven weegt Hailey 12,2 kg Of valt dat bij 88 cm weer mee dan. Cocko: hoe is het met de laatste training gegaan?
Proud: hihi valt wel mee hoor met t gewicht! Is ze stevig vind je? Bailey: zo M is een grote dame hoor. Fijn dat t goed gaat toch? Ego: 2 apc op en nu training gehad. Hoofdpijn weg.. tijd vd maand ook dus tsja.. En ja moest weer op de loop voor die hond, pff
O jee, nou gelukkig was het de laatste keer. En anders had je de volgende keer niet in de buurt van die hond moeten gaan staan Nee Hailey is gewoon hoor, maar ben af en toe wel bang dat de oma's iets teveel toe stoppen. Ik ben dan de zeikerd , maar zwaarlijvigheid zit in onze families dus zit er misschien weer wat teveel op.
Cocko, hihi volgens mij bedoel je miffy's kindje? Heb het niet over M gehad haha. Maar ze groeit wel goed hoor! Misschien had je een voorspellende blik?
M is nu 400gr zwaarder en 2cm langer als ninthe met deze leeftijd was, ze lijkt dus goed te groeien tot nu toe we hebben trouwens wel besloten naar de kinderarts te gaan met Ninthe Ik zit er ook aan te denken te stoppen met cb afspraken, wij vaccineren namelijk aangepast via de ha waardoor de overgebleven bezoekjes wat onzinnig zijn
Bailey: whaha ik bedoelde Miffy! Zucht, m'n hersens zijn ietwat overstuur Sorry! Zit soms echt de boel door elkaar te halen! Miffy: vind je Ninthe te klein/te licht? Ivm kinderarts? Het zijn hele trajecten hoor, waar je in beland. Wat zegt het cb/ha ervan dan? Niet dat ik zeg dat je het niet moet doen, maar ik weet wat het is ivm zoon. Maar goed, als ze idd echt klein is, en je denkt dat er een reden voor is, is het alleen maar te adviseren natuurlijk!! Hopelijk snap je hoe ik het bedoel. (altijd lastig via woorden zoiets duidelijk te maken ) Mag ik weten wat jullie kindjes als ontbijt krijgen? C wil geen bambix meer, vanmorgen heel klein beetje maar kokhalzen.. brood eet ze ook niet graag, zit beetje te dubben wat ik nu weer moet voorzetten.
Haha geeft niks hoor cocko! Hier een dubbele bruine boterham, die half wordt opgegeten. .. Miffy, mooi dat M zo groeit. Zot N wel op haar eigen lijntje of loopt ze daarop wat achter? Is er enig idee waarom ze wat kleiner is, of os dat juist way je door ka wil laten onderzoeken?
Miffy: zijn jullie zelf groot of ook niet zo groot? (net als wij, wij worden soms gezien als kabouters ) Erfelijkheid speelt wel een grote rol he. Maar ik snap je bezorgdheid wel als ze klein is, want ik heb dat precies hetzelfde over m'n zoontje. Bailey: nou geeft eigenlijk wel.. toch? gewoon beter opletten maar tis soms zo'n warboel in m'n hoofd. Dubbele boterham die half wordt opgegeten? Dus hij eet er eentje? Misschien moet ik dat ook gewoon doen en volhouden..