mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha och och grappige dames

Fijn dat je kids zo goed gegroeid zijn Saar! Ach cb kletst zo vaak maar wat :p

cocko wat een ukkies. Goed dat ze het beide verder goed doen. Lekker bijdehand worden.

miffy hoop dat ka wat voor jullie kan betekenen of in ieder geval gerust stellen. Sneu dat ze zelf ook een beetje last van haar lengte heeft.

ben de rest alweer kwijt.
    Dame vond dr zelf weer leuk gaat ze elleboog elleboog zingen en met dr arm zwaaien ipv slapen. Nu slaapt ze gelukkig.

2. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: nog gelukt met de pindakaas;) Maar eerlijk dacht dat bijvoeding bij borstvoeding vaak vanaf 6 maanden werd gedaan. Door deze acties ben ik zo dol op het cb:p Ben toch wel benieuwd of ik binnenkort ook een oproep krijg en anders bel ik wel bij 3,9 jaar:D Hailey is 2 1/5 dag bij de oma's, maar ik blijf er regelmatig op terugkomen als ik er niets van zeg is het helemaal los dan denken ze dat het 'mag' haha. Maar denk dat Hailey wel goed zit als ik zo de lengtes van de rest van de kindjes lees met de gewichten. Hailey heb ik laatst op 88 cm gemeten.

@Miffy: goed dat je zelf aan de bel trekt.

@Cocko: gelukkig houden de juffen het in de gaten. Er is niets mis mee om wat weerbaarder te worden, maar het moet niet zo zijn dat ie te erg geplaagd wordt. Fijn voor je dochtertje dat ze wat meer zelfvertrouwen krijgt. Hier krijgt Hailey brood 's ochtends, dus daar heb je niet veel aan. Cruesli/Muesli al geprobeerd?

Ego: Hailey wordt hier steeds stoerder, van de hoge glijbaan in de speeltuin, aan de rekstokken hangen en ook nog eens op de schommel geweest:p En vanmiddag zei ze tegen me hou van jou. Nou tranen in mijn ogen haha. Verder ben ik een dweil moet ongesteld worden en iedere maand weer ben ik niet vooruit te branden pfff vermoeiend hoor

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    welk liedje is dat ikdus?

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud, geen ze maakt dr eigen liedjes. Leuk als je mee moet zingen van dr;)
    Kind zingt echt heel veel eigen liedjes. Dan weer happy birthday :( Of 2 violen en een trommel en een fluit. Gelukkig ook normale liedjes hoor.

Gewicht en lengte van H is denk ik prima in orde hoor. Wel erg als het in de familie zit dat overgewicht. Bij mijn schoonfamilie zijn alle vrouwen dik. En dat zijn er echt veel, ik snap je angst dus heel goed. Wat lief dat H ik hou van jou zei. Dan smelt je he.. dus vandaag stoer en lief ;)

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ahhh proud wat schattig! Smelt smelt!

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: haha erg lastig om mee te zingen, maar wel creatief:D Kan ze ook een beetje zingen. Hier heeft Hailey het zangtalent van mama, hard en vals haha.

Ze was vandaag heel stoer en lief met een vleugje vervelend:p:D

@Bailey: ja ze is af en toe zo schattig, ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze doorheeft dat ze het wel eens kan gebruiken om wat voor elkaar te krijgen;)

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    En Proud? Heeft ze het al door? ;)

Rustig hier, hoe is het met iedereen?

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Heerlijk zo'n zingend meisje toch?! Is gewoon de dag aan het verwerken. Maar knap dat ze al zoveel liedjes kent.

Proud: Nou he fijn die cb's. De leeftijdsgrens is weer eens veranderd naar 4 maanden. Haha ja joh maakt het uit, evt. even wegen tussendoor als je het toch zeker wilt weten. Ja dat is dan best veel 2,5 dag om zoveel verwennerij toe te staan. Hopelijk valt het kwartje ooit nog een keer. Wat lief zeg *smelt*, dat mag ze vast vaker zeggen. Zonder ik hou van je kunnen ze ook wel manipuleren hoor. En stoere meid hoor van de hoge glijbaan! Haha maakt het uit dat je vals zingt. Ik kan niet dansen maar dans toch met Hanna de kamer wel rond hoor. Mensen buiten zullen wel denken:)

Ik ben een beetje moe. Spelen wat hele nare dingen en mijn menstruatie komt eraan denk ik, maar het zet niet door. Dus beetje slecht slapen. Maar Jefta is dinsdag alweer een half jaar, dus op naar het jaar met de bv! Meneertje kruipt echt bijna nu, hij kan het met 1 kant nu. Hij wil ook gelijk zitten en staan;) Hanna is ineens zo aan het veranderen, heel ander kind weer. Wordt af en toe helemaal hyper, zo kennen we haar helemaal niet.

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Waue een half jaar alweer, dat gaat snel zeg!! Goed hoor, zo lang bv. Wat vervelend voor je dat er nare dingen spelen. Als je wilt kan je het hier altijd kwijt natuurlijk, maar hoeft niet. Hopelijk gaat het snel beter. Hanna ineens ook zo druk? Dean is soms ook helemaal hyper terwijl hij anders zo rustig is... merkwaardig.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou he?! Voordat we het weten zijn ze weer baby-af. Nu moet ik zeggen dat ik deze leeftijd wel gigantisch leuk vind. Elke dag leren ze wel weer iets nieuws. Bedankt voor het aanbod, maar ik zet de dingen liever niet online. Blijft zo eeuwig op internet staan he?! Maar heb nog erg veel last van de hormoontjes dat zal ook wel niet helpen. Enige wat ik wel wil melden is dat mijn man een hoop gedoe heeft op zijn werk. Dat is een beetje erg vermoeiend, want dat neem je zo mee naar huis dan he?!

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Goed punt, moet ik af en toe wat beter op letten zelf. Nou in ieder geval sterkte ermee. En die hormonen... pfff daar word je af en toe toch gek van he?! Ik vind het ook echt super leuk, zo'n baby die alles moet ontdekken. Heerlijk. Kan niet wachten op nummer 3 hahah. Alleen vl nog even overtuigen :D

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje wat is J vlug zeg !!!!
    Balen dat manlief zo een gedoe op zn werk heeft pfff dat kan inderdaad veel stress mee geven.
    Ja ze leert veel liedjes op de opvang maar ze onthoud ook heel veel.

Bailey wil jij graag een 3e ?

Proud ze zingt niet zo knettervals als dr moeder, maar zuiver is het zeker niet haha.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Nummer 3, nu al haha. Nou ja als het voor jullie allebei goed voelt waarom niet. Ik vind het zo wel even welletjes.

Ikdus: Knap hoor. Moet zeggen hoe meer je zelf zingt/leest hoe meer ze leren natuurlijk. En op de opvang zullen ze ook wel veel herhalen. Maar ze moeten het ook leuk vinden natuurlijk.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ikdus, helemaal over het zangtalent heen gelezen! Leuk hoor! Dean is vooral een danser whaha. Ook wel heel leuk hoeveel R dan van de opvang leert.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Marley rolde zich net om! Dacht dat ze dat pas veel later deden... zal wel per ongeluk geweest zijn hahaha

16. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Bailey,
    nu al, die is vlot, M. vertikt het hier gewoon hihihi ze kan het wel want vind der wel eens omgedraaid maar ze vind het meestal niet intressant, vermaakt zich wel hihi

Saar,
    alweer een half jaar! wat gaat dat snel zeg,
    tot hoelang wil je doorgaan met BV?? want H. stopte rond een jaar uitzichzelf toch??

Ninthe was net voor het eerst verdrietig toen ik wegging bij psz,
    maar de juf had der gelukkig al snel afgeleid en toen was ze alweer snel aan het spelen gelukkig
    ze vind het zo leuk daar en je ziet der qua ontwikkeling ook meteen voorruit knallen, alleen jammer dat er straks 6weken vakantie aankomen want ze is net gewend en dan kan ze weer opnieuw beginnen

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Snel hoor hé. Die wil ook haar broer achterna nu natuurlijk;)

Miffy: Haha ook weer heel anders als Ninthe dan, want die was toch super snel motorisch. Maar ja als ze het wel best vind is het goed toch? Wat sneu is dat dan he?! Hier moet Hanna ook elke keer huilen als we haar naar de oppas in de kerk brengen. Maar is meestal zo weer over. Leuk dat ze zo ontwikkelt. Ik wil na de kerstvakantie starten, maar moet nog steeds mailen:) wachtlijsten hier.
    Bv wil ik minimaal tot een jaar mee doorgaan, maar ik het er wel pittig mee op het moment. Ik weet alleen dat ik spijt krijg als ik stop en mijn man steunt me heel erg dus we gaan door. Na het jaar wil ik rustig gaan afbouwen. Wil na 3,5 jaar dan ook wel een keer mijn lijf voor mezelf zeg maar. 't Is aan de ene kant super makkelijk bv maar omdat Jefta geen fles pakt maakt het je ook heel erg afhankelijk. Ik hoop dat hij de bijvoeding wel wat sneller oppakt als Hanna dat scheelt ook alweer.

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ja is heel anders, ninthe wou veel meer staan en rollen enz en mayra is vrij passief daarin, opzich wel lekker hoor :)
    Krijgt jefta al bijvoeding??

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

't Is ook wel makkelijk als ze gewoon blijven liggen ja;) Hier gaat het alle kanten op en vooral naar het speelgoed van Hanna. De strijd is begonnen!
    Ben vorige week begonnen met bijvoeding inderdaad. Hij is aan z'n 3e groente toe. Begint steeds meer wat te worden.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    lees alleen even mee, sorry....

Deel Deze Pagina