Miffy: vergeet jou helemaal, sorry. Jammer dat je niet naar de kinderboerderij kon ,maar op deze manier hebben jullie dus ook een leuke dag gehad. Hoe is het met ml? O en deurklinken hebben we altijd zo gelaten, nooit iets veranderd in huis. Alleen stopcontactbeveiligers erop gezet en boven aan de trap een traphekje Wat ik nou toch weer heb, zo'n mega zwaar gevoel in m'n onderbuik. Echt bizar gewoon! Haha heel irritant, kan er amper normaal van lopen
Hier geen mij fase gelukkig. Alleen de spullen die van haar zijn zijn echt mijn en als je vraagt wie wilt er een koekje schreeuwt ze heel hard Ikkuuhh deurklinken omhoog als het goed is zit er een klein gaatje in de hendel zelf. Daar doe je dus een inbus sleutel in en schroef je t er uit. Simpel als wat. Hier komt ze er nu 1,5 week bij. Terwijl ik 2 dagen ervoor nog zei nog 2 cm en ze komt er bij. Hier is maar 1 deur gedraaid verder mag ze overal komen huis is kidsproof. miffy leuk die treinbaan !!!
Whahaha die is echt leuk! M'n dag is weer goed door die reacties van jullie Zal toch niet WAAR zijn?! moet over twee weken pas ongesteld worden dus pff zou wel erg vroeg symptoom zijn toch Hou op zeg...
Haha nee joh ben echt niet zwanger hoor Daar geloof ik niks van nl! Beloofd: als ik over twee weken en een dag niet ongesteld ben, zal ik testen
het gevoel is alweer weg hoor maar ik zal het onthouden, als het wel is, laat ik het weten (maar ik weet toch wel dat het niet zo is)
Ja ik heb hem gekregen van Cocko. Na 5 mnd maar weer een stopweek ingelast bah bah. Niet meer doen dus.