mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Huh? Zie ik het goed dat je nu ook op "like" kan drukken bij berichten? Of was dat al langer?

Oei strijd om het speelgoed, dat wordt nog leuk saar haha. Gelukkig voor hanna zal zij nog wel even de bovenhand hebben :D

Miffy, grappig dat ze nu al echt twee verschillende kindjes zijn he? Wij gaan ook na de zomer beginnen met psz. Ben benieuwd!

2. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ik zie het ¨liken¨ niet??

ik vind het heel leuk dat ze anders zijn, al zou je het niet altijd zeggen
    ik plaatste vanmiddag deze foto en toen rade mensen serieus verkeerd wie, wie was,
    de reacties waren echt leuk hihihi

Bijgevoegde bestanden:

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Liken was een test las ik.

Bailey: Nou vergis je niet in hoe sterk kleine meneer is. En mama bemoeid zich er soms ook nog mee. Het gaat altijd om speelgoed waar Hanna niet mee speelt op dat moment. Leuk na de zomer de psz. Ben benieuwd.

Miffy: Nou eerlijk ik zie het ook niet hoor. Wauw wat lijken ze op elkaar.

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Wauw wat lijken ze op elkaar miffy! Schattig hoor.

Saar, jefta de krachtpatser! Komt door mama's super voeding denk ik!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey wat is ze vluggg !! Heeft ze t gister nog per ongeluk gedaan ? Leuk na de vakantie naar de psz. Heeft ie al gekeken ?

Miffy woow ik zie ook geen verschil hoor. Voor mij zijn ze allebei N haha. Fijn dat M zo tevreden is.

Saar gelukkig maar dat J niet t speelgoed pakt waar H mee speelt op dat moment. Gaat nog veel ruzie worden :p

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Haha die superslagroom zeker, dat zal het zijn. Kolf jij nog of heb je haar inmiddels aan de borst of fles?

Ikdus: Ja is nu al ruzie want dan wil Hanna toch met dat speelgoed spelen... Ach ja we hebben een mat en een hoek:)

Cocko: hoe is het bij jou? Met je zoontje in het ziekenhuis geweest of moet je nog?

Wij zijn gisteren onverwachts wezen zwemmen. Manlief een middagje vrij. Hanna durfde in ons 'eigen' zwembad gewoon los te zwemmen met haar bandjes om. Lekker door de stroomversnelling. Erg leuk. Na 2 uur zwemmen vond Jefta het wel genoeg, dus toen zijn we gegaan. Maar erg geslaagd.

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, klinkt super leuk! Heerlijk zo'n spontaan zwemdagje. Ik kolf nog steeds, voor marley was de borst erg frustrerend want ze is het verleerd. Ondertussen spoot de melk dan wel in haar gezicht hahah.
    Marley rolde zowaar weer van buik naar rug. Lekkerding is het! dean is ondertussen nog steeds eenenorm lastige slaper. Nu helaas ook met inslapen. Wat vinden jullie, van die sleepz tabletjes proberen of niet? ik vind het nogal wat om een tweejarige slaappilletjes te geven, maar aan de andere kant is dit ook niet goed.

Hoe is het met de rest?

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw knap hoor Bailey. Je mag echt trots zijn op jezelf. Probeer je het aanleggen nog wel bijv. nadat je de druk eraf hebt gekolfd of ga je het niet meer proberen?! Knap zeg dat ze al omrolt, ze is lekker snel. Bedoel je de melatonine tabletjes? Ik zou dan eerder gaan voor Junior Rust- en Slaapsiroop van Sleepz of hebben ze die ook in tabletvorm. Die is op natuurlijke basis. Anders zou ik eerst met de huisarts overleggen. Kan natuurlijk zo maar zijn dat hij in een neerwaartse spiraal terecht is gekomen waar hij zonder eerst goed te slapen niet uitkomt, maar ik zou melatonine best heftig vinden. Misschien is er wel meer op natuurlijke basis op de markt? Maar ik begrijp dat je zelf je nachtrust ook hard kunt gebruiken. Lastig hoor.

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ik bedoelde inderdaad die op natuurlijke basis,maar je snapt mn dilemma. Ik slaap er nog wel een nachtje over ;) aanleggen doe ik niet meer, we maken er nu maar een intiem flesmomentje van haha.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ook goed toch, niks mis met de fles;) Ben je al weleens in gesprek geweest met een arts oid, of ben ik dat weer vergeten. Die op natuurlijke basis zou ik wel durven proberen.

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Voordeel van de fles vind ik ook dat ik precies weet hoeveel bv ze binnenkrijgt. Arts en verpleegkundige op cb wisten het ook niet meer. Op pilletjes na zowat alles geprobeerd. Nu maar hopen dat die naturlijke zn slechte patroon wat kunen doorbreken.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar begon die hmv ziekte ook zo bij H

Bijgevoegde bestanden:

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Dat klopt inderdaad. Maar goed ik heb altijd zoiets van als hij goed groeit en tevreden is zal het wel goed zijn. Maar snap je wel hoor. Zeker op warme dagen.

Ikdus: Ja begon met van de rode puntjes. Hopelijk krijgt ze er niet te veel last van.

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: wauw wat snel! Voor je het weet kun je achter alle twee aan. Tja die pilletjes. Als ik zo jouw verhalen lees zou ik ze proberen. Ze zijn op natuurlijke basis, dus dan zou ik het wel aandurven.

@Ikdus: Hoe is het nu met R. heeft het zich uitgebreid?

@Miffy: euh wie is wie?:D

@Saar: hier ook een flink veranderd kind hoor. Maar ook wel erg leuk om die veranderingen te zien.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Hoe is het met R? Heeft ze ook last van haar mondje?

Proud: Nou he?! Maar soms herken ik haar niet weer. Ze kan ineens zo druk zijn, hyper...

Hier is Hanna weer ziek, buikgriep. Gisteren overgeven, vanmorgen werd ze in haar eigen rotzooi wakker blech. Alles eronder. En flink aan de diarree. Hopelijk knapt ze snel op en gaan we er niet allemaal achteraan.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ik dus, Saar hoe is het met jullie zieke kindjes?

Proud,leuk he die veranderingen?!

Cocko hoe is het met jou?

Miffy, bijna vergeten hoe bevalt het om weer te werken/studeren?

Ego, druppeltjes werken voor geen meter helaas. Zit er behoorlijk doorheen nu. Hopelijk is deze "fase" snel voorbij.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: wat balen zeg. Heeft het niet even tijd nodig? Hoe slaapt je kleine meisje?

Hanna knapt redelijk op. Ze zijn dan nog wel lekker hangerig een paar dagen. En zodra er iets niet helemaal gaat zoals ze wil is het wheeeeeeeee. En Jefta doet dan vrolijk mee:)

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahah arme jefta! Heel herkenbaar wel. Als dan huilt gaat marley ook. Gelukkig slaapt M wel goed!

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje Bailey snap dat je er door heen zit. Slaapt M wel goed ?

Saar ach weer ziekjes H. En J lekker mee wheeee-en

hmv ziekte t is bij 2 puntjes op dr teen gebleven en 2 op de tong maar dat kan misschien ook van t bijten komen.
    Dus geen idee of ze het had, hoop t wel. Gister gaf ze weer mondjes drinken terug, raar hoor op deze leeftijd.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Ook al zo gezellig af en toe. Ach ja in leuke dingen reageren ze ook op elkaar. Als Hanna staat te schateren van het lachen doet Jefta ook vrolijk mee:).

Ikdus: Het hoeven niet extreem veel blaartjes te zijn he?! Is ze er nog ziek van?

Hier heeft Hanna inmiddels aan 1 kant 2 kiezen. Handig hoor kan ze beter kauwen..
    Vrijdag zouden we verjaardag hebben van mijn schoonmoeder. Die vierden dan gelijk hun zoveel jarig jubileum. Belt ze gisteren dat we niet hoeven te komen, want ze gaan bowlen en dat doen ze alleen met broers/zussen. Met ons gaan ze de 12e uit eten. Waren wel een beetje verbaasd maar goed het zij zo. We hadden alleen het leuke plan opgevat om een 10 dagenmand te geven. Vanaf vrijdag tot hun trouwdag is 10 dagen. Dus nu moet manlief die vrijdag maar even langsbrengen+de tekening die Hanna heeft gemaakt. Ach ja. Gaan we maar gezellig thuis bbq-en als het weer echt zo mooi is.

Deel Deze Pagina