mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Pffffffffffffff eindelijk een dag dat het wat beter allemaal gaat, iets meer tijd voor mezelf: rij ik de auto total loss. Blehhhhhhhhhh :x

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

oooo neeee! Echt helemaal? Heb je zelf niks? Wat een baaldag zeg.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nee zelf gelukkig niks behalve die black out dan. Vreselijk zeg. Ineens zat de muur in de auto :$:$

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ah joh black out van vermoeidheid?

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Oeii cocko,
    dat klinkt niet goed!! beetje bekomen van de schrik??

Sorry dat ik zo weinig mee schrijf
    Ninthe is op het moment echt een draak!!
    Vorige week zijn we nog met der bij de HAP geweest omdat ze maar bleef huilen
    ze heeft ook ontzettend last van driftbuien, ze slaat daarbij der hoofd gewoon blauw :( ze heeft een fikse blauwe plek op der voorhoofd
    sinds de antibiotica kuur is ze al onrustig, en voor ons gevoel is het niet een fase maar zit der gewoon iets dwars wat verergert word door een sprong/fase die erbij komt
    ze slaapt ook opeens mega slecht en word steeds hysterish wakker en dan kun je ook niks met haar, soms werkt afleiden maar soms huilt ze gewoon 2uur lang incl hoofd beuken :(
    dus we zijn nogal moe!!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko ohhh jeetje meid, gelukkig heb jij niks. Maarja de autoo :(

Saar leuk juist in de tuin kamperen :D

Miffy oeii klinkt heftig. Hier beukte ze ook dr hoofd op de grond als ze boos was. Gelukkig was het hier een fase!
    Hoop dat ze weer gauw dr zelf is

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: ach wat zielig ook hoor, die driftbuien. Is ze dan ook niet te bereiken tijdens zo'n bui? Lastig allemaal!

Ja Saar, denk dat ik beetje veel aan m'n hoofd heb en dan wil het nog weleens verkeerd gaan. Dat blijkt wel weer.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow R staat stil valt als een stijve plank achter over en nu slaapt ze :(

9. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Huh????

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: wat naar zo met Ninthe. Kan het ook nog een nawee zijn van de nieuwe situatie? Zo van mijn zusje heeft veel aandacht gehad nu ben ik wel weer eens aan de beurt?

Cocko: Let goed op jezelf hoor je gezin heeft niets aan je als je overspannen raakt of oververmoeid.. Sterkte.

Ikdus: Huh? Hoe dat zo dan? Echt serieus zo stijl achterover en ondertussen in slaap gevallen?

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja ze viel als een plank achter over geen idee hoe en waarom.
    Ze huilde wel direct maar binnen 5 min sliep ze

Cocko ben het eens met Saar !! En even eruit is inderdaad toch lekker ! Maar je moet ook meer voor jezelf gaan doen. Echt hoor!

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: wel even goed in de gaten houden morgen.. vind het maar een vaag verhaal nl...
    gelukkig huilde ze wel maar toch he..

Saar: jaja ik let op mezelf hoor, echt. Ik breng nu meer de kids ook weg naar m'n moeder bv zodat ik tijd voor mezelf heb. En ik ga 's avonds ook regelmatig weg. Dus is wel fijn. Maar ja, je hersens kun je niet thuislaten :D

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Goedzo cocko, dat je meer tijd voor jezelf neemt.

Ja heb dokterspost gebeld en moet dr om de 2u wakker maken. Ik vind het ook heel apart wat er is gebeurd. Ik kan me niet voorstellen dat ze zoiets expres zou doen toch of zou zoiets normaal zijn ?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Bizar zeg. Zou het zoals cocko zegt inderdaad wel in de gaten houden. Klinkt wel gek.. Lees net dat je al hebt gebeld. Wel vervelend dat je haar moet wakker maken, hopelijk slaapt ze verder wel een beetje dan!

Cocko: Nee dat is het vervelende aan je hersenen, die blijven soms maar doormalen. Wel fijn dat je zo terecht kunt bij je moeder met de kids. Hopelijk heb je straks wat aan de week vakantie al zal dat ook wel vermoeiend zijn weer.. Maar even eruit altijd lekker.

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb dr om 20:45 gewekt en ze slaapt nog niet !!!

Saar wanneer ga je eigenlijk kamperen in de tuin ?

Cocko waar van duitsland gaan jullie heen ? En hondje ook mee ?(ben alweer naam kwijt)
    Ik zit nog steeds te denken aan je ongeluk. Meid wat zal jij geschrokken zijn gadver. Je houdt jezelf wel echt in de gaten he met pijnen enzo ?

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: hoe gaat het nu? Heb je haar nog elke 2 uur wakker gemaakt? Is ze wel gewoon weer gaan slapen? Want dat is het irritante aan het wakker maken.. je moet maar hopen dat ze weer gaan slapen.

We gaan niet zo ver Duitsland in, bij Maastricht de grens over en dan een uurtje rijden. Had eigenlijk helemaal geen puf om met vakantie te gaan maar ja, voor de kids is het wel leuk natuurlijk. Dus we zien wel.

Ja was echt heel erg geschrokken. Muur is ook kapot, en nu moeten we maar hopen dat de verzekering hem total loss verklaard anders gaat het echt mega veel duiten kosten :x

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Hoe is het gegaan vannacht? Vervelend dat ze dan zo wakker blijft zeg. Als mijn man vakantie heeft en ze geven droog weer aan ga ik tuinkamperen!

COcko: Oh ik hoop het zo voor je. Zo oud was jullie auto toch nog niet? En de muur is toch ook wel verzekeringswerk? Nou 't is al wel even lekker om er zo uit te zijn toch? Had je daar ook niet een leuk en goedkoop pretpark ofzo. Heb er hier weleens wat over gelezen.

Jefta kruipt! Nog niet de hele kamer rond, maar het begin is er. Zal niet lang meer duren of hij kan zijn zus helemaal erg pesten.. 't Is wel triest weer hoor zo. Kunt niet lekker even naar buiten nu zonder kleddernat te worden.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Is t bij jullie eigen muur gebeurt ?
    Pfff hoop ook dat de verzekering hem total loss verklaart.
    En jaa vakantie is leuk maar kost zoveel energie. Daarom gaan wij t liefst all in dan hoef je echt niks te doen en dan kom je nog kapot thuis. Maar wie weet is het ook een fijne afleiding voor jullie. Mooie speeltuin of pretpark op zoeken.

Ik heb dr niet meer wakker gemaakt, ze is tot 00:30 wakker geweest. Tussen door vroeg ze een paar keer om drinken en mn hand. En 8.15 was ze al druk aan het spelen.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Jefta kruipt! Wow.. wat een snelle jelle joh! Gaaf hoor! Kan hij z'n zusje achterna zitten :D

Ik weet niet of de muur verzekeringswerk is.. manlief moet dat allemaal uit gaan zoeken. We wachten het maar af. Maar de lol gaat zo wel overal van af... ;)

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar wat leuk dat J kruipt wat is ie vlug zeg!!

Deel Deze Pagina