mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: fijn dat ze aan het spelen is! Zou ze vandaag nog even in de gaten houden en anders zou ik er rust van hebben. Misschien totaal vermoeid ofzo?

Ja het is onze tuinmuur... auto is trouwens 8 jaar oud inmiddels.. maar balen is het wel. Als ie niet total loss verklaard wordt, kunnen we hem laten maken en dat is echt heel erg prijzig.
    Vond het zo heerlijk dat m'n man zo rustig bleef gisteren, dat had ik wel nodig want was helemaal overstuur.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Och och heb t zo met je te doen. Gelukkig is je man rustig gebleven. Dat kunnen mannen soms best goed :D

nou ze is gewoon naar de opvang want ik moet wel werken. Maar ze houden haar wel in de gaten. Gelukkig is ze op de opvang rustiger da thuis

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke scheelt. Nou op de opvang zien ze het heus wel als er iets niet goed gaat. Maar hopelijk blijft ze gewoon lekker spelen en is er niks aan de hand.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Fijn dat het goed gaat nu.

Cocko: Gelukkig gaat het ook nog niet zo hard. Maar hij kwam de afgelopen week overal al tijgerend. Fijn dat je man zo reageerde. Maar ja aan boos worden zou je ook niks hebben.. Je vind het zelf al rot zat!

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    oooh ikdus dat lijkt me eng
    hopelijk gebeurt het niet weer!

cocko, hopelijk inderdaad totaal los want anders is het inderdaad duur :(
    leuk even ertussen uit, hopelijk genieten jullie met ze allen want dat is jullie wel gegund!!

saar, wat leuk dat Jefta kruipt!!!
    zover is mayra gelukkig nog nog, hoewel, ze rolt net en probeert ook al te tijgeren, ze kan op der buik wel al 360 rond gaan

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    de auto is wrs niet total loss, maar we krijgen alles vd verzekering vergoed. Alleen de premie gaat de eerste vijf jaar flink omhoog :)
    Dan weet m'n man weer waar hij voor moet werken, leuk zo'n vrouw haha.

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Cocko, jeetje wat zal jij geschrokken zijn! Wel fijn dat de verzekering het dekt maar weer jammer van de premie. Ik loop beetje achter, maar wat sneu voor je zoontje zeg! En van die laxeer drank van Roosvicee? En is je dochter weer beter? Duitsland is leuk! Maar snap dat je er weinig oud voor hebt.

Saar, kamperen in de tuin wat gaaf!! En snelle Jefta. Knap hoor!

Ik dus, he wat raar zeg. Ze viel dus letterlijk om van de moeheid? Hopelijk gebeurt het niet meer.

Hier nog steeds draken van nachten, maar goed ben zo te horen helaas niet de enige hierin. Dino stikte net bijna in een dropje. Door de berichten hier (volgens mij van jou ikdus?) wist ik gelukkig wat ik moest doen en kwam het goed maar schrok me lam. Maar waar een forum al niet goed voor is!

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bailey: dat is schrikken!! Vreselijk zeg! Was hij zelf ook geschrokken?
    Pas had een vriendin d'r zoontje het ook, hij is al 3 jaar inmiddels. Maar hij had een knikker in z'n keel en stond rare geluiden te maken. Ze keek naar hem, snapte het niet, totdat ze zag dat hij geen lucht kreeg. Heeft ze heel hard op z'n rug gemept, zo naar boven toe zeg maar.. Toen vloog die knikker eruit. Toen ze het vertelde: dikke rillingen! Brr..

Dochter is weer beter gelukkig! En idd, is laxo van roosvicee. Weet niet of het helpt, hij gaat zo ontzettend vaak naar de wc ..

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ja hij was enorm geschrokken. Ook doordat ik zo schrok denk ik. Hmm ja vaak naar de wc en dan toch nog ontlasting vasthouden. Lijkt me best pijnlijk! Sneu dat ze niet meer voor hem kunnen betekenen, maar in ieder geval wel positief dat hij goed gegroeid was.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: Die is ook nog wel ruim 2 maanden jonger he?! Wie weet verrast ze je wel over een maand. Wel een meisje he:p

Cocko: Fijn dat het goed komt op deze manier maar je levert inderdaad je schadevrije jaren wel in dan. Manlief niet boos geworden? Fijn dat je dochter weer beter is. Zeker met dit klamme weer.

Bailey: Oh bah, wat een schrik. Je hoopt vooraf toch altijd dat je dan je kalmte kunt bewaren met dit soort dingen. Maar dat is dus gelukt. Hopelijk heeft hij er verder geen last meer van. We hebben gelukkig nog een klein koepeltentje anders zou het niet handig zijn..

Hier vandaag weer begonnen met zindelijkheidstraining werd zulk lekker weer. Vanmorgen wel wat ongelukken, maar vanmiddag ging het echt heel goed. Af en toe wel een paar druppeltjes in de broek, maar ze wist het toch op te houden. Net was ze helemaal overstuur in bed, had ze in haar luier geplast;) Nu hopen dat het lukt. Wel druk even zo.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko fijn dat alles vergoed wordt. Wel balen dat de premie weer omhoog gaat. Eigenlijk betaal je dan nog zelf he pff. Overstappen :p

Bailey oooh wat schrikken zeg gelukkig is het goed afgelopen !

Saar zoo hopelijk lukt het nu wel :D

12. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Ja dat is ook zo saar, al hoeft het voor mij echt niet, ik geniet er zo van dat ze juist niet zo snel is tot nu toe :D
    ze is echt nog lekker baby

wij waren gestopt met zindelijkheidstraining ivm ninthe die ziek was maar afgelopen week weer regelmatig op de wc gezet enz
    en gister opeens greep ze naar de luier en zei pot, dus hup snel naar de wc en ja grote plas! Daarna zei ze in de auto pot poepuh maja toen redde we het niet en met uitstappen had ze inderdaad een vieze luier en vlak daarna greep ze weer naar de luier en vroeg ze om me hand en trok ze me mee naar de wc en ja weer een plasje dus hoop dat ze het zo zelf doorkrijgt :D

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Goed van N miffy, knappe kindjes allemaal !!!

Wanneer moest je ook alweer naar de KA met N ?

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: oh dat gaat goed met N zeg! Slimme meid hoor!

Ego: C is ziek. Gisteravond was ze al huilerig, en vannacht tot drie keer toe alles onder gespuugd. Ook koorts erbij. Heb gehoord dat het heerst :(

15. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: jeetje cocko gaat niet echt lekker. Heb je zelf nergens last van na het ongeluk? Wel in de gaten houden. Hoewel de premie omhoog gaat wordt je auto toch gemaakt en het is maar blik. Zelf ben je belangrijker. Je zoontje en nu C. ook nog ziek pfff alles komt dan zo lekker samen (sarcastisch bedoeld he).

@Saar: wat goed van Jefta! Oh wat zal Hanna balen haha kan ie de boekjes komen afpakken. En hoop dat het nu lukt met de zindelijkheid. Hier zie ik het nog niet gebeuren. Vanmiddag zit ik zelf op de wc komt Hailey aan. Klein beetje gepoept mama. Ik: pak je luier maar even. Zie ik haar langskomen met luier, vraag pak je dan ook even de doekjes en een zakje. Kom ik de woonkamer binnen ligt alles al netjes klaar en zit ze met de broek op de hielen te krijsen dat ze hem niet uitkrijgt. Tja had ze haar schoenen maar uit moeten doen:D Leuk kamperen in de tuin, maar is een luchtbedje voor Hanna niet handiger? Lijkt me zo krap haha

@Bailey: jeetje schrikken. Gelukkig wist je wat te doen. Brrr krijg je gewoon de koude rillngen van.

@Miffy: goed van Ninthe hoor. Hoop voor je dat ze het doorzet.

Ego: hier eigenlijk heel saai. Alles gaat zijn gangetje. Wat er met Hailey aan de hand is weet ik niet. Al dagen gedraagt ze zich anders. Wel positief hoor. Lopen naar de supermarkt en dan niet alle kanten oprennen als de kans krijgt maar het mandje duwen en helpen met de boodschappen. Ze is nu helemaal in to duplo bouwen, houten blokjes bouwen en eigenlijk speelt ze nu met al haar speelgoed. Eerst deed ze alleen met haar keukentje wat. Vandaag deed ze zelfs even op haar gemakje vier puzzels. Terwijl als ik het normaal probeer ze het alleen leuk vind om ze om te kieperen. Vanavond hebben we een etentje in Valkenswaard. Grieks lekker alleen jammer dat het nog even rijden is;) Maar zal vl eens lief aankijken kan ik aan de ouzo;)

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: geniet van je avondje Grieks eten! Zal vast lekker en gezellig zijn! En Hailey is goed bezig joh! haha.. ach als het maar positief is, is het prima toch?

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: het kleine is er zo weer af he?! Zo zitten ze nog in je buik en zo zitten ze alweer aan tafel. 't Gaat zo snel. Geniet er nog maar even van. Wat knap van Ninthe zeg. Hopelijk zet ze het door.

Cocko; Beterschap. aangestoken door grote zus?!

Proud: Wauw knap hoor. Lekker puzzelen. Hanna begint hier inderdaad ook echt te bouwen en haar fantasie te gebruiken. Echt grappig die ontwikkelingen. Nou joh 't kan ineens anders worden. Ze is zich wel bewust van het poepen dan toch Is een begin. We hebben alleen een tweepersoonsluchtbed en iets anders past er dan niet meer naast. Dus ze mag naast mij, maar da's op zich ruimte genoeg hoor. Eetsmakelijk alvast. Wij hebben vorige week bij de Griek gegeten, heerlijk!!

Gisteren een stuk of 4 ongelukjes vandaag nog maar 1!!! Echt heel trots. Ze gaat nu nog elk half uur op het potje en dat gaan we morgen naar 45 minuten doen. Vanmiddag had ze in haar luierbroekje gepoept heb ik haar verschoond en heeft ze nog 1,5 uur in bed gelegen. Daarna was haar broekje ook nog droog. Poepen durft ze alleen nog niet op het potje en de wc vind ze ook heel erg eng. Maar goed dit is al heel knap. En Jefta gaat ook ineens uit zichzelf zitten... Ik vind het allemaal een beetje snel gaan.

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha saar ja soms gaat alles ineens heel hard... en die situaties komen er nog heel veel!! Geniet ervan, soms ben je dingen ook zo weer vergeten..

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: nou inderdaad. Ik weet nog hoe trots ik was toen Hanna kroop en nu zijn ze alweer zooo groot. Op de helft van hun thuisblijfjaren.

Hanna is nu zonder luierbroekje naar bed. Ze wilde er geen om, begon te huilen. Dus we zien het wel.. ben benieuwd. Dan maar een wasje extra toch.. Ze is vanmorgen helemaal droog gebleven en kwam een paar keer zelf naar binnen toe om op het potje te gaan zitten.
    Hoe doen jullie dat eigenlijk. Over 1,5 week willen mijn schoonouders met de kleinkinderen naar de dierentuin. Maar aangezien Hanna niet op de wc wil, zou dan het potje meenemen. Maar ben bang dat het dan toch verkeerd gaat en mijn schoonouders met de zooi zitten. Dan een dagje een luierbroekje aan? Ik vind die van de kruidvat nogal dik. Iemand nog een ander idee?

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar oefen eens om achter haar te zitten op de wc. Hier heeft ze periodes dan wel wc alleen, dan niet, dan weer samen.

ik neem dr mee zonder luier maar heb wel luierbroekjes in de tas voor als ze echt niet wilt en durft.

Deel Deze Pagina