mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dat heb ik al weleens geprobeerd, maar was niet direct een succes. Maar goed nu eerst maar goed op het potje plassen dan zal de wc vanzelf komen toch. Ga haar maar niet dwingen.

Ik zou het zelf ook zo doen als ik weg zou gaan. 2 schone setjes mee en als ze dan het laatste schone setje aan zou hebben een luierbroekje aan ofzo. Maar wij gaan niet mee. 't is echt opa en oma en 3 kleinkinderen. Dus ze zullen hun handen vol hebben, de andere 2 zijn nogal pittig zeg maar.

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wauw daar en mifft wat knap van jullie kiddo's!
    Saar, wat zeggen opa en oma er zelf over? Misschien vinden ze het wel helemaal niet erg.

Pr oud, voorbeeldig hoor van Hailey! Ze kunnen je soms zo verassen he? :D

Cocko hoe is het met C?

Ego, marley heeft vrijdag prikjes gehad en heeft er behoorlijk last van gehad dit weekend. Maar nu lijkt alles weer goed. We hebben een buggyboard aangeschaft via mp, ideaal! Dan rijdt zo als hij niet meer wil lopen lekker mee. Vandaag gaan we een midweek naar Zeeland, dus ben ik even offline. Succes allemaal met de zindelijkheids training, zieke kinderen etc!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Veel plezier. Jullie krijgen grandioooooooos weer. Heerlijk! Opa en oma zeggen zelf we zien wel, maar ik ben een echte planner haha lastig hoor. Maar goed we zijn dan weer 1,5 week verder.

Gaat echt heel goed hier met de zindelijkheid. Ze gaat nu niet meer elke keer op het potje op onze tijd. We vragen gewoon af en toe of ze moet plassen en als het nee is gaat ze niet en bij ja uiteraard wel. Wil vandaag de wc ook gaan proberen. Gisteren heeft ze al even samen met mij op de wc gezeten. Dus hoop dat ze vandaag een beetje doorzet. Ik wil ook even naar de winkel, dus ben benieuwd!

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wooow kunnen jullie kindjes al puzzelen ? R kan t wel aan elkaar doen maar die doet maar wat hoor
    Alleen die houte puzzels kan ze maken

Proud fijn dat H zo lief is opeens, heerlijk

Bailey veel plezier in zeeland en naar dat M zo ziek was van de prikjes.

Saar oei ja dan is t wel lastig. Misschien onderbroek in t luierbroekje ? En wat gaat ze goed zeg.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Hanna puzzelt een houten puzzel met puzzelstukjes in elkaar. 't Is dus wel een echte puzzel, maar dan wel wat dikker. Ze heeft ook een puzzel van jip en Janneke en daar vouwde ze de stukken van om, dus dat is nog niet handig. Ze doet het zeker goed met plassen. Ben wel benieuwd wanneer ik haar zonder luier in bed kan doen 's middags.

Hanna heeft net haar eerste plasje op de wc gedaan. Ik zat er nog wel achter, maar ze vind het helemaal leuk. Ben echt trots op haar.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Leuk dat het zo goed gaat met de zindelijkheid. hier wil ze nog niet hoor ;)

Ben toch zo beroerd geweest gisteren, heel erg duizelig en misselijk. Nu nog wel duizelig bij vlagen, echt heel irritant gewoon. En zo moe, bleh!
    Nou ja, het wordt mooi weer deze week dus veel in het zonnetje :D

Bailey: geniet van je midweekje!! Je krijgt superweer!

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Beterschap. Er heerst ook nogal wat en je had toch ook 2 zieken in huis (gehad). Is C weer opgeknapt? Als ze nog niet wil dan niet toch?

Moet zeggen dat het hier wel heel voortvarend gaat. Ze plast nu zelfs zelf op de wc.. Net even naar de winkel gelopen en ze blijft ook gewoon droog. Echt knap. Als ze zo doorgaat mag ze wat mij betreft in haar onderbroek mee naar de dierentuin. Ik ga nu gewoon elke dag sowieso even weg.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Wat goed saar!! Gaat de goede kant op :D

ninthe kan tot 16stukjes puzelen, vind ze ook leuk

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje saar en miffy heel knap dat ze kunnen puzzelen :D

Hoe is t gegaan vandaag Saar ?

Cocko hoe is t met jou ? Al wat beter ?

Net is vriendlief in een geparkeerde auto geschoten. Mijn auto niks en die auto flink beschadigd. Bij ons alleen kentekenplaat gebogen los. Gek hoor maar ben wel blij !

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Nou het zit zeker in het weer Ikdus: schade veroorzaken aan auto's enzo... gelukkig dat jullie niet zo veel hadden! Als het goed is, is onze auto vrijdag klaar...

Ben aardig opgeknapt hoor, alleen nog een zeer pijnlijke keel met het slikken. ;) Koorts is eindelijk weg, hoofdpijn is weg, misselijkheid is weg dus gaat de goede kant op haha.

Wat een warmte ineens weer he! Hier het zwembad vanmiddag weer opgezet.

Hoe gaat het met de zindelijkheid?

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Miffy: knap hoor van Ninthe. Hoe gaat het nu met jullie?

Ikdus: Bah wat vervelend weer. Dekt jullie verzekering de schade van de ander of hoe werkt dat?

Cocko: Nou hopelijk knap je nu snel op voor de vakantie. Lekker he het zwembadje in de tuin. Ik ga vanmiddag ook even met de pomp aan de slag denk ik. 't wordt zo warm.

Zindelijkheid gaat wel goed eigenlijk. Gisteren had ze om 8 uur geplast, om kwart voor 9 weggegaan en pas om 10 uur weer geplast. Toen waren we bij mijn moeder. Wilde ze niet op de wc, maar had het potje meegenomen. De 2e keer dat ze moest plassen wilde ze wel op de wc. Heel knap. Thuis gaat alles in principe op de wc, behalve nu met dat mooie weer niet. Dan is een potje buiten ook wel erg handig. Zeker omdat Jefta ook overal rondkruipt. Ze heeft alleen 's middags tussen 4 en 5 dat ze een paar druppels in haar onderbroek plast.. Heel raar, want de rest houdt ze gewoon op. 's middags in bed nog wel een luier, maar ze roept me nu als ze moet plassen. Dus gaat echt wel goed. Nachtluier is ook niet altijd zo nat.

Maar ;t is wel een beetje druk. Jefta die net alle hapjes krijgt en dan ook nog 5x bv en Hanna constant op de wc.. Nou ja over een half jaar zal het wel wat rustiger worden toch... Jefta probeert zich ook op te trekken om te gaan staan. Die wil echt graag meedoen.

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar wat gaat het hard met beide kids zeg

Cocko fijn dat het beter gaat !

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Alles is beter gelukkig. Wat een warme dagen hebben we achter de rug. Vandaag is t beter vol te houden!

Jefta is een snelle jelle hoor! :)

Hoe gaat het met de rest?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Hoe is het bij jou? Gaat het slapen weer een beetje?

Cocko: Lekkere vakantie gehad of ging je morgen weg? Fijn dat jullie allemaal beter zijn.

Hier gaat het top met Hanna. Ze heeft nu 's middags ook geen luier meer om. Ze poept alleen nog niet op de wc, dus vanmiddag had ze dat in haar onderbroek gedaan. Maar dan plast ze dus niet. Ben ook al een paar keer weggeweest met haar ook in de auto en toen is ze ook droog gebleven. Ze vindt het alleen lastig om op een onbekende toilet te gaan..

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Komt goed met Hanna!! Leuk!

We gaan as zaterdag met vakantie :)

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wauw Saar wat een knappe kids!

Cocko, fijn dat het beter gaat en veel plezier vast op vakantie!

Ik dus, hoe is het met jou? En hoe gaat het slapen?

Ego, ik heb een baan! Nog net voor de vakantie geregeld. Aan de ene kant een opluchting, aan de andere kant vind ik het jammer niet met de kinders thuis te kunnen blijven. Maar goed het schooljaar begint gelukkig pas eind augustus. De vakantie was heerlijk. Helaas slaapt dan nog steeds verschrikkelijk slecht. Weet echt niet meer wat we moeten doen. Inslapen duurt een eewigheid en door slapen doet hij ook niet. Ondertussen slaapt marley goed. Bijna te goed want ze komt nog maar aan 4 voedingen... misschien ligt het aan de warmte. Hebben jullie kids daar ook last van?

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Oh heerlijk. Was ik in de war met Bailey;)

Bailey: Gefeliciteerd. Wat fijn! Snap dat het dubbel is. nu nog maar even extra genieten dan! Fijn dat jullie het heerlijk hebben gehad. Maar vervelend dat Dean nog steeds zo slecht slaapt. Anders toch alles eens na laten kijken bij een kinderarts? Fijn dat Marley het zo goed doet. 4 voedingen is weinig maar de zoon van mijn zus heeft dat ook al een tijdje en die is nu bijna 4 maanden. Dus tsja als ze tevreden is..

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hier gaat t goed. Meisje had van de week 40 graden koorts en snottert nog

saar top dat t zo goed gaat !!! Ging H vandaag nou op stap met opa en oma?

Bailey mooi dat vakantie zou lekker was. En dubbel day je weer werk hebt. Gaan de kids dan naar gastouder ?
    Balen van D hoor wat zou t zijn he pedagoog misschien tips vragen ?

Cocko bijna ook op vakantie heerlijk ! Fijn dat alles wer beter is

19. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: wauw wat knap van Hanna. Ik heb dit weekend getest met Hailey gewoon een onderbroekje aan te doen. Ze heeft redelijk wat plasjes op de pot gedaan en ook een keer gepoept. Dus we gaan rustig aan verder. En Jefta, pas maar op voor je het weet loopt ie. Hij gaat erg snel. Leuk maar ook druk voor je lijkt me.

@Bailey: Gefeliciteerd! Heb je al met de huisarts overlegd of cb wat voor verdere stappen je kunt nemen mbt het slapen van Dean?

@Cocko: alvast een fijne vakantie! Geniet er van.

@Ikdus: zielig voor R. dat ze zo ziek was. Gelukkig gaat het al wel beter.

Ego: hier zijn we gewoon rustig aan het doen met de warmte. Nou ja rustig. Vrijdag had Hailey dansles:D Daarna in het zwembadje. Gisteren zwembadje en naar de kermis en vandaag naar speelland beekse bergen geweest, want het zandkasteel kwam. Oh wat glunderde ze en was ze trots haha. High five met Koning Koos en Toto en op schoot bij Sassa. Daarna nog met mama op het springkussen. Thuis lekker onder de douche afgespoeld en die ligt nu al even voor pampus:D

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Deed ze maar is ziek Proud, kind gaat gewoon door tot 23u :p
    Nou lekker rustig deed je ;) hoe was dansles ? Vindt ze het wat ?

En wat leuk zandkasteel, hier is ze ook redelijk fan maar hoelahoep vindt ze fantastisch vooral beschuit met muisjes

Deel Deze Pagina