Pr oud, wat goed van H! En dansles, dat klinkt leuk! Hier een jaloerse Dino nu die hoort over het zandkasteel Ik dus, hihi die meid van jou is er niet onder te krijgen dus. Ik zit te denken om naar een haptonoom ofzo te gaan met Dean. Zou dat helpen?net via Hema tickets een dagje dolfinarium geboekt met 10 euro korting pp. Echt handig!
Ikdus: Oh ziek geweest met dat mooie weer bah. Hopelijk knapt ze snel helemaal op. Proud: Wat goed dat ze ook al gepoept heeft zeg. Dat doet Hanna echt niet. Leuk zeg. Ik ken het zandkasteel niet moet ik eerlijk zeggen, maar ze zal het vast helemaal fantastisch hebben gevonden. Is ze weer een beetje bijgekomen.? En jij? Wat leuk dansles. Doet ze al leuk mee? Bailey: Ik weet niet wat een haptonoom is eerlijk gezegd. Leuk zeg wanneer ga je naar Dolfinarium? Heb in het verleden een abonnement gehad. Ik wil er ook een keer heen, maar manlief wil niet met me mee. Ach de dierentuin is ook super leuk.
Proud: haha leuk het zandkasteel! Zijn ze hier ook allemaal weg van! En dansles, wat grappig! Gaat dat al met zo'n kleintje? Haha heb absoluut geen verstand van dansen... Bailey: je zou het kunnen proberen, een haptonoom. Ik weet niet of het zou werken! Maar proberen kan geen kwaad. Hier wordt je ook niet goed van natuurlijk.. En een baan! Wow! Gefeliciteerd joh! Gaaf. Ikdus: is ze al wel opgeknapt? Hoor dat heel veel kindjes ziek zijn geweest.. zal wel weer iets rondgaan denk ik.
Ohh proud helemaal overheen gelezen wat knap dat H ook goed plast en poept. Bailey nee hoor ze is met koorts iets rustiger maar om te zeggen jij bent ziek haha. Leuk dolfinarium lekker haaitjes en roggen aaien en veel spelen en dat ene gewoon doen, slechter zal t niet worden lijkt mij. Cocko ja t heerst inderdaad ! Gelukkig is t bij jullie weg
Saar, haptonoom is therapie met veel aanraken en spel. Maar het fijne weet ik er ook nog niet van haha. Vriendlief ziet er niks in, maar ja hij slaapt lekker door snachts! Jammer dat je man niet naar het dolfinarium wilt. Maar dierentuin is inderdaad ook erg leuk! Ik dus nou alleen maar mooi dat ze niet snel van haar stuk gebracht wordt hihi. Cocko, ik zie serieus nu pas een berichtje van jou via de facebook webshop die je had. Sorry dat ik dus niet gereageerd had!! Hij is in een map 'overige' gekomen waarvan ik het bestaan niet eens kende haha.
Bailey: Nou ja niet geschoten is altijd mis zeggen ze. Ik zou het proberen. En die mannen die doorslapen pfff praat me er niet over. Ikdus: als ze zich echt verschrikkelijk ziek voelen en als een dood vogeltje op de bank liggen is het ook niet echt prettig voor hen. Dit is dan ook wel weer apart, maar ja wel fijner denk ik?! Knapt ze nu weer wat op? Rotweer om ziek te zijn. Ik ben moe dames. Ik moet even klagen sorry... Hanna echt.. ik zei net tegen mijn man dat ik helemaal klaar met haar ben (voel me enorm schuldig). Er is niks over van dat lieve makkelijke meisje. Zeker als ik Jefta voedt ofzo. Manlief moet nog 8 dagen werken en dan krijg ik het hopelijk iets makkelijker. Iets positiefs: ze heeft vandaag wel 2 kleine poepjes (iniminie) op het potje gedaan. Het begin is er. Maar ze vindt het heel erg spannend.
Arme Saar! Niet schuldig voelen hoor! Ze komen nu gewoon in een leeftijd waarin ze echt vervelend kunnen zijn. Dino kan ik af en toe ook achter het behang plakken... fijn als je man straks lekker vrij is. Kun je even op adem komen hopelijk
Dankje. Ik neem gewoon te veel hooi op mijn vork en het is gewoon even op. Morgen gaat Hanna (gelukkig) een dagje weg. Kan ik me nog even opladen voor de laatste dagen hoop ik. Maar elke avond krijg ik toch nog een knuffel en kus, dus zal nog wel iets goed doen bij d'r.
Ik kijk al uit naar de echte pubertijd. Morgen even genieten van alleen mijn ventje. Dat heb ik sinds zijn geboorte nog niet gedaan! Kijk er echt naar uit. Hanna gaat met opa en oma naar de dierentuin dus die heeft ook een topdag. Kijk al 2 dagen de foto's van de dierentuin met haar en ze is super enthousiast.
Haha ahh das lief die voor pret! Jammer he, dat er nu minder tijd is voor 1 op 1 tijd met de kleintjes. Mis ik ook wel. Morgen gaat Dean ook even naar oma dus dan lekker kroelen met M.
Ach Saar, ik ben t mopje hier meerdere keren op een dag spuugzat haha. Zal er ook bij horen. Zo te lezen vindt ze je nog lief En knap van H dat ze het toch durft. Gaat ze morgen zonder luier mee ? Veel plezier met J ! Bailey ook lekker kroelen met alleen M, geniet ervan !
Bailey: Ah fijn joh. Ook even tijd voor je meisje. 't Is echt wel heel anders met zo'n ouder kind erboven. Ik vind het ook wel weer heel leuk, want ze reageren zo op elkaar. Als Hanna lacht, lacht Jefta ook en andersom. Ikdus: Dankje. Ze gaat in luierbroekje mee. Ze hebben nog 2 kinderen mee en ik zou het sneu vinden voor Hanna als ze niet durft te plassen met oma ofzo. We zien het vanavond/morgen wel weer.
Saar (en de rest ook natuurlijk) het is echt zo dat als ze ouder worden, ook lastiger/moeilijk worden. Ze gaan de aandacht van je op eisen op tijden dat je het niet kunt geven. Zeer frustrerend is dat. Maar weet dat elke moeder dit heeft! Heb ook altijd gedacht dat ik de enige was die weleens uit m'n stekker ging, maar het is echt niet zo dat ik de enige ben. Hopelijk krijg je het over een weekje wat rustiger Saar! Ze zal vandaag vast een leuke dag hebben! Geniet van je dagje met Jefta. Bailey: jij ook een lekker kroeldagje met M. Heerlijk hoor. Hier rennen ze alle drie rond, wat een drukte! Ze vervelen zich vandaag ook wat, dus al niet makkelijk zo. Maar goed, vanmiddag moet ik naar het dorp en naar de kapper met m'n zoontje dus zijn we eventjes weg. Heb totaal geen puf, zo moe!
Fieuw het ligt dus niet aan mij. Ik moet ook gewoon het huishouden laten liggen, maar het lukt me gewoonweg niet. Ik kan niet tegen rotzooi helaas. Jij ook al zo moe. Zou het een virus zijn ofzo Jij zult ook nog wel eea te regelen hebben voor de vakantie denk ik. Hopelijk blijft het zulk mooi weer!
nee het is geen virus hoor.. zal ook wel aan het weer liggen denk ik!! ik kan het huishouden ook niet laten liggen, ben ook continu aan het opruimen enzo.