Cocko: We doen te druk denk ik.... Hanna heeft gisteren een super dag gehad, maar wat was het rustig en stil. Had zelfs tijd om mijn boek uit te lezen. Nu hoefde ik ook niet te koken, dat scheelt ook wel weer. Maar heb haar heel erg gemist en zij mij ook. Ze is vandaag heel lief en elke keer komt ze een knuffel brengen. Hopelijk heeft ze al haar peuterpuberteit voor de leeuwen gegooid Zet ik haar gisteren in bad, dek ik even Jefta's bed weer op, kom ik terug hele bad bruin... griezels. Vanmorgen had mevrouw 2 ongelukjes en daarna ging het goed. En ze heeft zelfs op haar potje gepoept. Ik heb haar bedje opengezet dus ze kan er zelf in en uit, maar 's nachts doen we hem dan dicht. Kijken hoe dat gaat. Jefta heeft genoten van zijn 1 op 1 aandacht. Maar ook hij vond het leuk dat zijn zus er weer was. Kroop gelijk naar haar toe. Echt leuk om te zien.
Saar: fijn dat ze het gisteren leuk heeft gehad. En ja, dan mist ze mama toch wel he! En jij haar natuurlijk ook. Wel genoten van je dagje samen met Jefta? Oei een bruin bad... lekker zeg..
Fijn dat H zon lekker dagje gehad heeft. En ook wel fijn om te merken dat je toch wel gemist wordt he?! Dean kwam al rennend onderwijl mamaaaaa schreeuwend binnen, armpjes wijd voor een knuffel. Zo lief! Oei een bruin bad, dat zal een fijn schoonmaak klusje geweest zijn haha. Cocko, de bijkeuken is jullie strafhoek? Of lees ik het verkeerd? Wel vervelend dat hij zon bui had zeg, alsof je niet moe genoeg was al! Ging het bij de kapper wel allemaal goed?
Bailey: ja bijkeuken is de strafhoek, ideaal. Bij de kapper gaat t altijd goed gelukkig. Het is meer thuis dat hij zo vreselijk tekeer kan gaan. En als mama dan niet teveel kan hebben gaat t veel sneller verkeerd
Hi iedereen, hoe gaat het bij jullie? Rustig hier... Cocko, jij bent op vakantie volgens mij maar als je nog niet weg bent, veel plezier alvast!
Cocko: Fijne vakantie. Bailey: Gelukkig hebben we een klein badje, dus was vrij snel schoon en daarna de badkamer ook yek. Lief van Dean dat hij je zo mist. Heerlijk. Zeker rustig hier, maar met dat mooie weer zit ik liever buiten en op de 1 of andere manier lukt het me gewoon niet om te reageren. Deze week nog door en dan vakantie, heerlijk. Hanna plaste vanmorgen expres in haar broek. Irritant want ze kan het gewoon. Ze heeft haar bedje open en heeft al 2 keer al haar lades leeggeruimd. Ze heeft ook het matrasje van de pop kapot gescheurd en moest voor straf stofzuigen al was dat iets te leuk als straf geloof ik.. Maar ze is er geloof ik nog niet klaar voor om de zijkant er helemaal uit te halen ook voor de nacht. Hoe gaat het allemaal bij jou?
Die Hanna, ze zit je lekker uit te proberen zo te horen! En kan ze al zelf stofzuigen? Knap hoor, de slang is nog iets te groot voor Dean om het zelf te doen. Wel lekker dat de vakantie volgende week is. Mijn vriend gaat dan juist weer aan het werk . Regent het bij jullie ook zo hard? Hier gaat het redelijk. We hebben ook de zijkant van het bedje naar beneden (nog niet weg). Ik hoopte dat dat misschien zou helpen bij het slapen, maar dat doet het niet echt. Maar goed, dean klimt er gelukkig ook niet uit. Gisteren is dean in slaap gevallen zonder dat wij naast hem zaten (zat op de gang) en sliep hij de ghele nacht in zn eigen bed. Vandaag mocht hij een kadotje uitzoeken, hij was helemaal trots! Vanaf nu krijgt hij een sticker en ik hoop dan na ongeveer een week niet meer op de gang te hoeven blijven. Hopelijk werkt het haha. Slaapt Jefta trouwens op een eigen kamer? Ik heb Marley nog lekker bij ons, hadden we bij Dean ook tot 6 maanden. Maar ja, Dean is nou niet echt het voorbeeld qua slapen wat we bij Marley willen hahah dus misschien is het beter voor haar als we haar eerder op haar eigen kamer leggen.
JA zo gaat dat met vakantie he?! Kijk je dan heel lang naar uit en voor je het weet is het weer voorbij. Hoelang heeft je vriend vrij gehad? Ik kan die stok zeg maar heel klein maken. Dan kan ze het prima, maar goed slechte straf... Wat goed van Dean zeg. Hopelijk worden jullie nachten goed eindelijk! Jefta slaapt al een tijd in zijn ledikant(sinds dat hij 2 maanden is ofzo). Ik werd wakker van zijn gesnurk en draaide zich om in de wieg dat werd gevaarlijk. Gaat prima al vond ik hem wel klein in dat grote ledikant. Ik was al wel begonnen tijdens de slaapjes overdag om hem dan in zijn ledikant te leggen. Overgang ging heel soepeltjes. Hoe is het met kolven?
Ow wat goed zeg! Maar iets te leuk dus haha. Nou dan ga ik Marley misschien ook maar op haar eigen kamer leggen. Mijn vriend had 3 weken dus ik mag niet klagen Kolven gaat goed, vandaag wel een pijnlijke plek dus even goed leeg kolven. Ik gahet wel afbouwen als Marley 4 maanden is, zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen als ik eind aaugustus weer ga werken. Maar heb hopelijk genoeg voorraad om m tot 6 maanden bv te geven.
Knap hoor dat je het zolang hebt volgehouden. Wel fijn toch als je haar 6 maanden volledig bv kunt geven. En ach elk slokje wat ze heeft gehad is waardevol toch? Heerlijk, mijn man heeft er ook 3. Zal wel omvliegen ben ik bang. Als ik zo'n plek heb doe ik voor het voeden even een koud zakje appelstroop (uit de vriezer in een hydrofiel washandje) op de plek en tijdens het voeden/kolven een hete washand. Meestal duurt het dan een paar voedingen en dan is'ie weg. Hier regent het trouwens nog niet. Wordt wel donkerder nu. Heb je al zin in je werk?! Spannend weer of niet? Lijkt me tenminste wel om weer ergens te starten..
Ja het vliegt om! Goede tip, zal het de volgende kolfsessie proberen. Inderdaad spannend om weer te beginnen, moet er nu nog even niet aan denken moet ik eerlijk zeggen. Maar komt vast wel goed. En jij? Plannen om weer te gaan werken, of blijf je lekker bij de Kids? ( is ook hard werken natuurlijk)
Gelukkig duurt het nog een maand dan. Ik hoop dat je er tzt aan toe bent. Hopelijk is het snel over. Rustig aan met afbouwen dan! Ze zeggen altijd een week per voeding. Ik hoop niet te gaan werken voorlopig. Lekker genieten van de kids al is dat ook niet altijd leuk. Ik denk altijd maar zo werken is ook niet altijd leuk. Ik moet zeggen dat ik vandaag voor het eerst in 3 weken weer een middagje op de bank heb gezeten tijdens de slaapjes van de kids. Bevalt me prima
Heel begrijpelijk hoor Saar, ik zou ook het liefst thuis zijn maar we zitten dan wel erg krap. Helaas! Wauw lekker hoor even op de bank, moet je echt wel vaker doen dan 1 keer in de drie weken!
Kom er vaak gewoon niet aan toe. Dat stomme huishouden ook. Hier ook erg krap, maar daar kiezen we nu voor. Dus ik vind het niet erg.
Ja wel heerlijk dat het zo dan kan voor jullie. Neemt niet weg dat thuismoederen ook zeer hard werken is!
Klopt, ik vind het soms wel erg veel maar dat ligt ook meer aan mij dan aan het thuis zijn geloof ik.
Hier nog zo'n vergiet Maar ik dacht ik zwaai even. Ben jullie niet vergeten alleen even druk. Nog een weekje en dan vakantie!!!! Zo aan toe!
Hier weer terug van een heerlijke week vakantie! Gelukkig heeft manlief nog 2 weekjes vrij dus komt wel goed allemaal. Kids hebben genoten, hebben mooi weer gehad en veel dingen gezien/gedaan. Hoe gaat het met de rest? Lekker vakantie aan het houden?