Fijn dat je vakantie leuk was cocko! Is het beertje er gebleven? Lekker nog 2 weken samen. Ik dus, bijna vakantie lekker! Ego, Dean heeft blaasontsteking. Heel veel pijn, zo sneu! Sinds woensdag aan de antibiotica en het gaat al wat beter. Gisteren zelfs naar het dolfinarium geweest, heel leuk! Maar goed, het slapen wordt hierdoor even op een laag pitje gezet want nu heeft hij pijn Saar, al in de tuin gekampeerd?
Saar: super! Wat wil je ervoor? Pb anders maar even. Bailey: ahh wat zielig voor Dean! Beterschap hoor!
Ikdus: heerlijk joh bijna vakantie. Ga je nog weg? Cocko: Klinkt goed die vakantie. Heerlijk! Alles ook alweer opgeruimd? Bailey: he joh wat sneu zeg. Beterschap voor Dean. Hopelijk pakt hij het slapen wel weer op. Hier lekker vakantie nu. Wel weer wennen manlief thuis. Nog niet gekampeerd, hopelijk komen er nog veel mooie dagen. De zijkant is inmiddels wel uit Hanna haar bed. 's middags speelt ze op haar kamer en als ze heel moe is gaat ze slapen. 's avonds is ze zo moe dat ze wel slaapt. Jefta staat zelf en begint met langslopen. Niks over van dat kleine ventje. Gaat trouwens goed met Hanna haar zindelijkheid. Ze poept ook op het potje, nog niet op de wc helaas. Maar overdag is ze helemaal droog. Heerlijk.
Saar wat goed zeg heel knap van H!!! En geen baby meer thuis Cocko oh oh knuffeltje kwijt ? Levert dst nu veel problemen op ? Fijn dat jullie genoten hebben van de vakantie. Bailey och arm mannetje ! Beterschap knuffel !! Is dolfinarium al wat ? Dat is toch letterlijk alleen wat vissen kijken ?
Hahahahah ik dus, ja zo kan je het ook bekijken maar er zijn ook Walrussen en zeehonden enzo en dat vindt dino prachtig. Er waren ook een boel speeltuinen dus genoeg te doen. Saar wat knap van jefta en Hanna! Wel jammer dat het baby er dan af is he? Maar goed, ook wel weer hele leuke nieuwe fase.
Bailey: leuk het dolfinarium!! Tis allang geleden dat ik daar geweest ben.. Saar: knap dat het met de zindelijkheid goed gaat! C zegt tegenwoordig: neehee niet op cee, kannie... Ze heeft nog 1 knuffel gelukkig maar ze had er 4.. 1 op vakantie kwijt en de andere 2 zijn uhm.. ook kwijt maar waar?!
Ohja hebben ze veel speeltuinen ? Ik ben zolang niet geweest in mijn beleving ben je met 1.5 u er wel doorheen. Maar dat is denk ik niet zo he ? Tis sowieso anders met kinderen. Gister zijn we van 11.15 tot 23.15 in de efteling geweest. En nog niet alles gezien terwijl de wachtrijen niet lang waren. Wist niet dat het zooo groot was. Alles is zover lopen.
Ja is heel anders met kinderen he?! Gaat allemaal traaaaaag. Maar we zijn er in totaal denk ik 4 uur geweest, niet alle shows gezien maar Dean was op. Leuk de efteling!! Inderdaad groot, en nu kan je nog niet eens in alle atracties met de kleine (of wel?)
Ooh dat is toch nog lang. Nee ze kan nog lang niet overal in. Maar ze is toch in dingen geweest wat ik niet zooo geschikt vind voor die kleintjes. De pirana, de bob. De droomvlucht vond ze t engst van allemaal . We waren met de fam en mn tante is een bangepoeperd. Dus zij bleef dan bij haar , kon ik ook ergens in.
Hahah inderdaad! Vandaag bij CB geweest voor Marley. Sinds dinsdag legde ik haar weer aan ipv kolven, maar ze leek al ontevreden. Vandaag prikjes en meten, wegen.Ze was niet goed gegroeid, dus ik ga er van uit dat ze niet sterk genoeg meer drinktm terug naar fles dan maar. Ik ga het kolven nu langzaam afbouwen, heb dan denk ik uiteindelijk genoeg om haar tot 4,5 mnd volledig bv te gevenm vind het mooi geweest, als ik doorga met kolven als ik werk moet ik om half 6 op staan. Dan slaapt Dean net haha. Voel me wel een beetje gefaald, maar ja. Wil gewoon dat ze weer goed groeit en tevreden is. Zo. Einde ego verhaal . Hoe is het met de rest?
Ach Bailey het is toch heel knap dat je zo lang fulltime gekolfd hebt! En daarnaast haar nog moeten voeden en D vermaken en niet slapen. Helemaal top dus en niks gefaald ! Hier alles goed hoor
Bailey: zo wel top dat je het zo lang hebt volgehouden met kolven! Ik heb dat bij onze eerste ook gedaan (moeten doen) .. vond het vrij pittig hoor! Hopelijk gaat het nu beter met de groei. Hier alles goed, vandaag dagje uit geweest met zus en d'r gezin en ons gezin. Erg gezellig!
Ikdus: wat heeft R het goed volgehouden in de efteling. Ik zie Hanna dat niet doen. En in de bob, wauw he. Moeten ze daar niet ene bepaalde lengte voor hebben? Bailey: Ga eens gauw trots op jezelf zijn! Hartstikke knap wat je voor elkaar hebt gebokst met het kolven! Ik snap heel goed dat je nu gaat afbouwen. Poeh he ik weet niet eens of ik het wel zou volhouden. Je moet alleen niet vergeten dat er rond de 4 maanden een dip zit bij bv. Dat hoort er een beetje bij. Niet dat ik zeg dat je door moet gaan hoor, maar maak je niet direct zorgen om haar gewicht. Cocko: Leuk zeg, met zo'n koppel weg! Heeft je man ook lekker vakantie? Nog veel dingen op de planning staan? Hier doen we eigenlijk niet zo heel veel. Ik ben zo verschrikkelijk moe Jefta is ook niet erg te genieten, zeker niet als we weg zijn geweest. Hanna vindt het ook allemaal wel best. Maar nu geven ze wel wat minder weer aan, dus om dat de hele dag in huis te zitten zie ik niet zo zitten. We gaan in ieder geval nog naar de dierentuin. Dit keer naar Rhenen. Ben ik nog nooit geweest, dus ben benieuwd. Verder misschien maar een keer zwemmen, naar bataviastad en een keer naar een grote kampeerwinkel.
Ikdus, wauw helemaal over het bobslee verhaal heen gelezen. Wat een stoer wijfie hebben jullie! Ik durf daar niet in hahaha. Cocko, leuk met twee gezinnen, vonden dekinderen zeker ook wel heel leuk? Saar, oh is dat zo met 4 maanden? Wat raar dat het CB daar niks over zegt dan! Stomme mensen daar ook af en toe. Ik heb besloten nog even door te gaan met kolven, ze drinkt er zo goed van (uit de fles) en ik kijk wel gewoon hoe het gaat in combinatie met werken. Leuk om naar zo'n grote kampeerwinkel te gaan. Kun je een extra grote tent voor in de tuin uitzoeken wel vervelend voor je dat je zo moe bent joh. Heb je een idee waardoor dat komt?
Bailey: Ja hoor met bv is dat echt zo. De eerste 4 maanden groeien ze (kei)hard en daarna buigt vaak het lijntje af. Op het cb gaan ze vaak uit van flesvoeding en die baby's groeien geleidelijker. Dus zoals de curve er is. Vul anders haar groeigegevens in op borstvoeding.com. Dan heb je de groeicurve. Knap hoor dat je het vol wilt houden. Gewoon zien hoe het komt. Kampeerspullen hebben we allemaal wel, maar gewoon voor de leuk. Ik vind het altijd leuk om in al die tenten rond te snuffelen. Ik denk dat ik de afgelopen maanden veel te hard van stapel heb gelopen. En ik slaap super licht. Wordt echt overal wakker van. En als Jefta begint te pruttelen dan lig ik helemaal verstijfd in bed ofzo. Ik weet het ook niet. Ik heb trouwens een poging kamperen gedaan met Hanna. De tent opzetten vond ze fantastisch maar erin slapen ho maar. Wel leuk stoeien met mama, maar uiteindelijk een klein stemmetje: mama, hanna naar bed? Dus na 2 avonden heb ik hem weer afgebroken.
Haha ach ja, alvast een mooi avontuur voor haar zo in de tent met mama. En zelf naar bed willen, wauw! Nou dan moet je nu echt even rustiger aan doen, lekker bijkomen. We hollen onszelf zo makkelijk voorbij! Dat verstijven ken ik, vreselijk is dat. Hopelijk kan je bijtanken nu je man thuis is. En lekker rondneuzen in leuke winkels helpt vast ook!
Saar: oei zeg, je moet wel een beetje tot rust komen als ik het zo lees.. Verstijven in bed als je J hoort?? Kun je er een verklaring voor geven of niet? Bailey: jij hebt dat ook (gehad) lees ik? Saar: die Hanna! Wat een grietje is het ook he, in de tent met mama lekker spelen maar slapen ho maar. Ach ook wel logisch misschien, ze is nog klein tenslotte. Ego: hier nog vakantie, manlief heeft vandaag met z'n lego gespeeld voor de kids natuurlijk jaja.. haha. Ik doe vandaag niet zo veel..