mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha hier spaart vriend lego technic hoor dus heel normaal!!

Bailey knap dat je toch door gaat hoor. Stoppen kan altijd nog maar echt knap

Saar haha die H toch maar niet slapen in de tent. Ze is ook niet echt gewend he om bij jullie te slapen ?
    Wordt J nog wakker in de nacht ? Kan je de babyfoon niet op een andere stand zetten dat je alleen gehuil hoort ? Denk goed om je rust hoor

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Fijn herkenning, nou ja eigenlijk niet.

Cocko: Ja ze is ook klein. En ach ik vind de voorpret ook altijd leuker dan dat het in het echt altijd is;) Als hij geluid maakt, dan lig ik echt te wachten tot hij stil is en slaat mijn hart bij wijze van spreken een keer over ofzo. Ik slaap gewoon heel licht en wordt nog steeds van al het geluid wakker. Hij jammert weleens in zijn slaap. Mijn man speelt ook graag met de duplo met Hanna:) Ach leuk toch.

Ikdus: Nee Hanna slaapt op haar eigen kamer inderdaad. Ik heb trouwens geen babyfoon aanstaan hoor. Ik word gewoon wakker van hem door de muren heen.

Vanmorgen een mooie ronde op de hei gelopen. Hanna hield het niet helemaal vol het hele eind, maar heeft toch het grootste gedeelte zelf gelopen. Is ook wel een heel eind. Echt heerlijk rustig en de hei staat in bloei!

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ohja ik heb dat ook hoor. Ik schrik altijd wakker voor R wakker wordt.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: o ja dat ken ik ook wel.. dacht dat je letterlijk verstijfde ofzo :D Ik heb idd wel dat als er eentje wakker is, dat ik een soort adrenalinestoot krijg.. bleh! bedoel je zoiets?

oh fijn dat het normaal is dat manlief met lego speelt.. haha ik vond het ook wel lekker rustig hoor :p

5. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hahah jaa hier nog zon vent die graag ""mee""speelt met de lego. Ach ja, jongens blijven jongens toch?

heerlijk die rustige dagjes, zo te horen genieten jullie goed van de vakantie! knap hoor dat H zo veel gewandeld heeft.

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Neem me al heel de week voor te reageren, maar dat wordt toch later. Morgen vertrekken we naar Drenthe. Heb gewoon internet, maar typt zo lastig op mobiel. Tot snel:D

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: fijne vakantie!!

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Veel plezier op vakantie!

9. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Zwaait even!!

heel druk gehad!! morgen mijn laatste stage dag op mijn huidige plek dus moest alles afronden enz
    daarbij krijgt Ninthe kiezen waar ze veel last van heeft
    Manlief heeft sinds kort medicijnen ivm zijn ptss
    het is hier dus nogal druk in huis dus weinig tijd en vergeet het hier gewoon (sorry!!)

zal even lezen hoe het met jullie gaat :)

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zo al kiezen de laatste denk ik ?

Ben je nu klaar met school ? En wat is ptss ? Hopelijk werkt het gauw.
    Veel plezier op je laatste stage dag morgen.

proud hopelijk hebben jullie een gezellige vakantie :D

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: zoiets is het inderdaad. Hoe gaat het eigenlijk met jullie zoontje?! Nog lekker even vakantie of mogen ze van jou wel weer naar school;)

Bailey: Ja geniet er ook wel heel erg van. Nog 1 week.

Proud: Beetje laat maar fijne vakantie;)

Miffy: Oh fijn die kiezen. Hier heeft ze ze gelukkig allemaal al. Hopelijk krijgt ze er niet te veel last van! Wat heftig voor je man zeg. En voor jou natuurlijk ook. Sterkte. Al zal het al wel een hele poos moeilijk zijn geweest!

12. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Veel plezier op vakantie proud!

Miffie, ah kiezen, sneu. Hopelijk werken de medicijnen voor je man snel. Ben je nu helemaal klaar met school?

saar nog een weekje lekker henieten dan!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Miffy: wat een drukte allemaal! Oh kiezen..zielig!

Saar: met zoon gaat het goed. Wordt wel weer tijd voor school haha.. vooral met dot weer!

Ego: zowat iedereen weet t al.. een 4e op komst. ben ontzettend misselijk en heb vandaag pilletjed gehaald bij de ha. De echo was goed, in aanleg waren het er twee.. 1 kon ze goed zien, andere is onduidelijk wat ermee is. 9 sept weten we meer.

14. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Wauw jeetje cocko misschien dus nummer 4en 5?! vervelend voor je dat je zo misselijk bent, hopelijk werkt het pilletje. Hoe reageerde iedereen? wat vinden je kindjes ervan?

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha Bailey ja het zou kunnen.. maar ik geloof er niet in hoor. Heb wel de 2 vruchtzakjes gezien met 1 kloppend hartje. De andere zag ik wel iets zitten maar geen kloppend hartje. Kan dus goed zijn dat die het niet meer doet.. Het is afwachten.
    Kinderen vinden het helemaal leuk ;)
    Ouders hebben wel zoiets van: oeps.. worden er wel erg veel zo :D

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Nou afwachten dan maar, 9 september is het vadt allemaal duidelijker te zien. Ja wel druk haha,maar gezellige drukte. Leuk dat de kids enthousiast zijn!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Even snel..
    Cocko wat spannend nog joh en gefeliciteerd. Wie weet zijn het er dus 2?!

18. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Cocko,
    Wauw!! niet verwacht, maar wat leuk!! Gefeliciteerd
    waardeloos die misselijkheid, wat voor pillen heb je gekregen???
    als het er 2in maak zijn/waren ben je vaak misselijker, hopelijk trekt het snel weg!!

school...
    ben nog niet klaar, moet nog een halfjaar ongeveer, word een druk halfjaar!!!
    maar alles voor een goed doel :)

We zijn druk met Ninthe haar zindelijkheid maar lijkt toch dat ze er niet klaar voor is, op het potje plassen gaat vaak goed maar zonder luier rondlopen vind ze niet leuk, gaat echt huilen en raar lopen, dus nu eerst maar onderbroek over luier zodat ze vast aan het idee kan wennen en hopelijk snel luier af want ze kan wel hele dagen droog blijven als ik haar optijd op het potje of wc zet

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Spannend cocko balen dat je zo misselijk bent :( hopelijk trekt t gauw weg. Wat zei de vk dan er over ? Nogmaals vind het wel lang duren voor je weer mag. Kan je wel zolang wachten ?
    Ach ouders vindt t straks weer helemaal leuk :D

Miffy nog een half jaar dus, wat deed je ook alweer op hbo niv toch ?
    Moet je nu een half jaar 5x pw naar school ?
    Misschien luierbroekje proberen kan ze makkelijker uit doen.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: wat spannend nog zeg. Zou wel heel bijzonder zijn een tweeling! Hoe ver was je nu volgens de echo? Nog 1 week hierna denk ik of niet? Dan gaan ze weer naar school. Hopelijk helpen de pillen je met de misselijkheid!

Miffy: Toch al heel knap dat ze op het potje plast en droog blijft! Sterkte het komende half jaar! Hopelijk gaat het allemaal lekker vlot.

Ikdus: Hoe is het bij jou? Gaat het goed met R? Slaapt ze een beetje?

Bailey: Nog 1 weekje of moet je al beginnen?!

Hier gaat het goed. Lekker vakantie. Vandaag naar ouwehands geweest. Leuke dierentuin, vooral de binnenspeeltuin. Jefta heeft alleen besloten de bv te weigeren dus dat was niet zo handig. Hij bijt direct aan het begin van de voeding en hij pakt geen fles. Moesten ook al snel weg en Hanna was nog niet uitgespeeld natuurlijk. Lopen we daar met 2 krijsende kinderen:( Volgend jaar maar weer proberen. Hanna blijft wel gewoon helemaal droog, dus dat obstakel hebben we ook weer gehad. Ze vindt het alleen nog wel moeilijk op zo'n vreemde wc.. Nog een paar dagen en dan begint het gewone leven weer helaas.

Deel Deze Pagina