Miffy: Je hebt ook luierbroekjes, is dat een idee misschien? dank je wel. Ik heb Emesafene gekregen tegen de misselijkheid. Nu gaat het wel beter, ik kan weer eten en drinken. Maar na een uur, anderhalf uur moet ik weer wat eten.. word nog een olifant op die manier Saar: ah wat jammer dat Jefta niet wil drinken. Hoe komt dat? Jammer van krijsende kids.. maar ja, wat doe je eraan? Volgend jaar maar weer idd! Zijn ze weer stukje ouder! ja het is afwachten hoor. Kan me niet voorstellen dat wij er twee zouden krijgen, past nooit! Ikdus: vk zei dat het twee kanten op kon. Ach nog maar 3 weekjes joh. Ben er redelijk nuchter in, dat scheelt wel!
Owjeej Saar niet handig dat J de borst en fles weigert. Bah ! Tandjes ? Balen van de krijs kids maar ach. Goed dat H zo dapper is met t plassen Cocko nou knap van je hoor. Fijn dat het beter gaat met de pilletjes
Saar: hoe gaat het nu met drinken van J? Was even benieuwd... Wat Ikdus zegt: heeft hij last van tandjes misschien?
Cocko: Ach joh maakt het uit. Dat zie je na de bevalling wel weer toch?! Ik ben wel redelijk op gewicht weer, maar nog echt een blubbuik. Wel spannend zeg. 't Is straks zo september. Jefta drinkt tot nu toe vandaag wel, maar aan de linkerborst zet hij zijn tanden er eerst in. Als ik dan even doorzet begint te drinken. Niet erg fijn, maar ja 't is even niet anders. Kunnen tandjes zijn inderdaad. Had zijn oren laten controleren want ik dacht aan oorpijn omdat hij ook aan zijn oren trok. Kan ook menstruatie zijn, daar wacht ik ook al bijna 8 maanden op.
Jouw menstruatie laat hem niet meer drinken? hihi kan dat ook nog? wist ik echt niet! hopelijk komt het dan een keer zeg, wat wacht je daar lang op! dat is niet leuk!
Kan zijn dat je melk anders smaakt of minder is. Vandaag gaat het gelukkig redelijk, al blijft de eerste hap onaangenaam. Bij Hanna ook pas met 9,5 maand de eerste menstruatie. En daarna gelijk zwanger. Maar die aanloop duurde toen ook vrij lang. Elke keer wat bruinverlies en menstruatiepijn. Van mij mag het wel komen in ieder geval.
Hahahaha dat zou een goede grap zijn. Zou de gyn. niet erg blij mee zijn denk ik. Maar die kans is minimaal Bij Hanna heeft het toen geloof ik wel 2 maanden geduurd eer ik eindelijk eens ongesteld werd dus ik heb nog even.
Haha ach. Nee nog even wachten voor er een derde schattie komt denk ik he ? Even op adem komen Cocko ik ben ook een grote grapjas. Slapen gaat hier nog steeds buhh, uren duurt het voor ze slaapt en dan komt ze rond 5 u boven op mij verder slapen. En kan er ook weer bij dat ze nu weer 2x in dr broek heeft geplast gister op de opvang en vandaag thuis.
Uhm luierbroekjes zijn geen succes, die zakken van der kont Cocko, fijn dat de emesafene lijkt te werken, deed het bij mij niet en inderdaad, regelmatig kleine beetje eten helpt!! ik moest ook eten voor ik uit bed stapte, even een crackertje hielp vaak al iets Vandaag met de dames bij CB geweest, M. is 6900gr en 65cm N. is 9700gr en 82,5cm dit consult zouden we het over N. haar groei hebben en kijken of ze doorverwezen moest worden de arts twijfelde dus ik heb gezegd dat we het maar gewoon moesten doen dus binnenkort naar de kinderarts....
Ikdus: Weet nog niet eens of er wel een derde komt Bah wat balen met het slapen en het plassen. Hopelijk pakt ze het snel weer op. Miffy: Ja qua gewicht/lengte zal ze wel een slanke dame zijn en die luierbroekjes zijn dan niet handig. Spannend wat de kinderarts ervan zegt.
Miffy: is het dan puur voor gewicht van N? Spannend wel. Ikdus: balen dat t met plassen en slapen zo gaat. Hopelijk gaat t snel goed. Saar: allemaal afwachten.. wie weet komt er ooit een derde. Ego: hier super moe. Ben niet vooruit te branden. Volg wk vrijdag moet ik met C naar t cb. Ze weegt nu thuis 12 kg en is 85 cm. Ben benieuwd wat ze op cb meten..
Miffie, spannend kinderarts. Wat verwacht je ervan?' Ikdus, brr slapen gaat bij jullie dus ook nog steeds niet goed? Hier ook uren voordat meneertje ligt te slapen, om nachts bij ons in bed te eindigen... COcko, vervelend dat je zo moe bent! Hopelijk is dat met 12 weken over. Wauw C is een grote meid, mooi hoor! Saar, nou die menstruatie mis je toch niet echt iets aan toch? haha Hopelijk drinkt J snel weer zoals normaal. Al weer 8 maanden, wat gaat dat snel zeg! Ego, hier flink ziek. Echt balen want maandag start ik op mn nieuwe school, hopelijk ben ik dan niet meer ziek.
Bailey; wat heb je? Griepje? Beterschap! We gaan heel hard duimen dat je maandag weer beter bent! Zou niet leuk zijn, gelijk de eerste dag al ziek.. Hoe groot is Dino dan? Bedoel: zo groot is C niet hoor.. als ik hier kindjes zie die nog geen eens twee jaar oud zijn en die stukjes groter zijn dan C
Ja een soort griep, flauwvallen hoofdpijn, misselijk, buikpijn eigenlijk alle kleine kwaaltjes haha. Nee bedoel ook niet dat ze een reuzin is ofzo hoor hahaha. Dean was een maand geleden 10 kg en geloof ook rond 85 cm. Maar volgens het cb zit hij op de grens van ondergewicht. Op zwemmen is er een jongetje van 15maanden die 13 k weegt, nou das echt een flinke!
13 kg bij 15 mnd?! Wow haha das een flinke idd! Ben al heel blij dat onze oudste eindelijk 14 kg is Pff dat is niet mis, je hebt het behoorlijk te pakken dan! Balen!! Beterschap hoor!!