Whahaha nou ik slik non stop de pil hoor haha en ben nu dus "ongesteld" en hoe pfoeeee wat kan dat zeer doen aan je buik.
Haha hmm jammer weer hoor... Bailey: hoop eerlijk gezegd niet dat het besmettelijk is. Dan was ik allang zwanger geweest volgens mij Er zijn er hier op t moment zoveel zwanger.
Ikdus, oei dat is niet fijn! Paracetamol werkt bij mij vaak goed. .. Cocko, bij jullie ook al? Bij ons lijkt ook een ware babyboom gaande haha
Ja het is hier echt gigantisch... vanmiddag zei zoonlief nog: mama ik zie allemaal dikke buiken Van t weekend vroeg de oudste al: zeg mama, iedereen krijgt een baby, wij soms ook? Vraagt m'n man aan haar: wil jij nog een baby dan. Zegt de oudste: uhm, mama, wat wil jij?
Vanmorgen naar cb geweest voor mayra, ze is 5135gr en 57cm, verder ook alles goed meteen ninthe gewogen, die is nu 9250gr en 80.5cm
Hier geen zwangere dus al was t besmettelijk Cocko heel verstandig van je oudste haha. miffy wauwie M groeit flink he !! Is N goed gegroeid tov de vorige keer ?
Miffy: zo zeg M groeit goed! Heerlijk joh. En Ninthe, was ze nu ook goed gegroeid? Ik onthoud helaas geen gegevens van andere kindjes, zo goed ben ik niet Ikdus: ah nee misschien via zp besmettelijk dan Ja die oudste van ons is heel verstandig.. Erg bijdehand vooral. Maar wel gezellig hoor, zo'n kleuter. Ze wil toch zo graag een keer met d'r mama (alleen met mama hoor, jij moet thuis blijven papa!) gaan winkelen... Dan raad je zeker wel de reden
Ninthe was nu 220 gr gegroeid in bijna 3maanden en 3cm in ruim 3maanden maar ik weet niet wat nu normaal is qua groeien eigenlijk
Even emo vandaag de laatste dag van mijn meisje als eenjarige. Draag haar vanochtend naar beneden ze pakt me stevig vast en zegt lief *smelt*
Het is gewoon niet te geloven hoe snel het gaat. Ook wel mooi om te zien hoe zo'n mini mensje zich ontwikkeld, maar soms mag het wat trager
Ja erg cute. Vanochtend gingen We weg en ik verschoon haar omdat ik dacht dat ze gepoept had. Maar dat was niet dus ik zeg je hebt niet gepoept. Antwoord ze met een grijns nog niet