Beterschap bailey goed rusten dus. Saar wacht nog maar ff inderdaad eerst even bij komen je bent nog jong. Cocko bah naar dat je zo moe bent. Was dat met de andere zwangerschappen ook zo ? Slapen tjaaa ach Bailey hier dus gelukkig pas rond 5 uur bij ons. Hier is ze denk ik 88 cm of langer en was ze 11,2 kilo in juni denk ik
Even kort. We zijn weer terug! Zo meteen al weer naar een verjaardag. @Cocko: spannend misschien wel een tweeling. Kijk maar alvast naar een grotere auto Gelukkig helpen de medicijnen. Hier nog steeds geen oproep van het cb. Wel een brief dat we na vier jaar gewoon mogen blijven komen, want de schoolarts is afgeschaft. Pff denk je er vanaf te zijn. @Bailey: balen dat je ziek bent, net voordat je moet beginnen in je nieuwe baan. Hoop dat je op tijd beter bent. Hoeveel dagen ga je werken? @Saar: dat die kleintjes al zo ver kunnen lopen he. @Miffy: ben benieuwd wat de kinderarts zegt. @Ikdus: Ook nog steeds niet geweldig met het slapen van R. In de winter zal het vast fijner zijn dat ze op je slaapt Hoe gaat het nu met de zindelijkheid. Ego: Nog een weekje vakantie. Eens kijken wat we allemaal nog gaan doen. Hailey heeft zich goed vermaakt de afgelopen week. Nog even en het wordt een wildebras Ze springt voortaan zelf in het water en ze is zelfs in attracties geweest in een pretpark.
Proud zozo die H durft Zindelijkheid. Tja gaat al een half jaar op en af. Vandaag nog geen ongelukje gehad. Maar ze heeft ook nog maar 2x geplast. Ze kan het zo 6 uur lang ophouden. Ze is gewoon dwars.
Proud: stoere meid is h hoor! Die durft wel! Hoop dat je nog iets kunt verzinnen voor as week. Ikdus: oh lekker dwars is ze zeg.. 6 uur ophouden! Bij vorige zw.s was ik niet zo moe, eigenlijk totaal geen last van toen. Maar nu ist drama. Heb echt nergens zin in, zelfs niet in winkelen.. haha. Niet echt leuk hoor xie moeheid maar ja. De pillen tegen misselijkheid helpen wel maar vanm vergeten in te nemen.. dom dom dom..
Jaa cocko heel dwars nu dagelijks weer een ongelukje bah. Zou zo in staat zijn om weer luier aan te trekken. Maar wordt nog groter drama. Niet meer vergeten pilletjes in nemen. Je man vindt het vast fijn niet meer winkelen he haha.
Ikdus: hoe komt dat toch met die ongelukjes?? Haha nee manlief vindt wel prima zo.. ach ik ook op t moment al moet ik hoognodig op kleding uit
Bailey: Is het nog gelukt om te gaan werken? Hoe was de eerste dag? Dean is echt een kleintje zeg! Proud: Nou ze zullen je wel vergeten zijn dan denk ik. Dit is wel laat voor een 2 jaarconsult.. Ik hoorde pas al zoiets inderdaad over de schoolarts. Stoere Hailey zeg! Geniet van de laatste vakantieweek! Ikdus: Hier ook een verschrikkelijk dwars meisje. Als ik vraag moet je naar de wc (zit ze moeilijk te doen) is het standaard nee. Als ik haar op de wc zet is het huilen geblazen maar dan komt er toch een plas. Echt vervelend. Cocko: Oh bah niet meer vergeten. En winkelen kun je ook op internet he?! Wanneer ben je nu ergens uitgerekend? In april? Hier is het 'normale' leven weer begonnen. We missen de extra week wel (normaal 4 weken nu 3). 't Is voor ons net niet genoeg al is 3 weken al een luxe. Hier ook een dwarse Hanna en een klein jongetje die voor het eerst stevig verkouden is. Echt het snot loopt er gewoon de hele dag uit. Gelukkig drinkt hij wel weer normaal en is mijn kloof bijna genezen. Hanna begint steeds beter te praten, echt leuk! Ik ben nu samen met haar bezig met een vilt-vogelhuisje (gewoon kant en klaar pakket van de action). Ze vindt het helemaal geweldig voor 5 minuten. Dus we doen gewoon elke dag wat.
Hahah deze zin "ze vindt het helemaal geweldig, voor vijf minuten" is zoooooi herkenbaar Saar!! beterschap voor jefta! wel fijn dat de kloof bijna genezen is. Proud, nou misschien zijn ze Hailey een beetje vergeten dan, slecht hoor! zo te horen wordt het een hele stoere meid. Ikdus, dwars is ook herkenbaar. Wel vervelend als het zo met potje gaat. Aan de andere kant, ze kan het dus in elk geval wel Cocko, internetshoppen dus Ego, eerste dag was druk. Morgen zie ik voor het eerst mijn klassen, zenuwachtig! door het ziekzijn geen bv meer over bijna, echt balen. Erger nog is dat dean ook ziek is geworden en steeds moet spugen. Zo sneu.hopelijk is hij snel weer de oude.
Internet shoppen dan cocko haha Saar balen dat J ziekjes is, gelukkig drinkt hij wel weer normaal. Leuk dat H van t knutselen is al is het maar 5 min. Bailey, spannend morgen je klas zien welke groep of is het middelbare school ? Wat sneu dat D zo ziek is bah, dat in je eerste werkweek. En balen dat de bv minder is geworden. Is het niet combi van ziek en dip ? Die boef draagt natuurlijk al een halfjaar geen luier. Dus ze kan t ook wel maar soms.... zucht, gelukkig herkent Saar het haha.
Ikdus, zooo een half jaar alweer! mag ze dean toch eens komen leren maar wel een echte boef dus haha, dat beloofd wat! ik geef les op een middelbare school, altijd leuk die pubers haha.
Cocko, wat voor maat heb je (mag ook via priveberichtje hoor) ik ben mijn kleren aan het uitzoeken, bijna alles gaat weg aan positie spul want wij willen niks meer hierna
hi allemaal, Hoe gaat het? Bailey: hoe is het gegaan op school met de pubers? Over de zenuwen heen inmiddels? Saar: hoe is het met J? Nog zo veel snot? Brr.. Is Hanna niet aangestoken door hem? Als hier de een verkouden is, wordt de ander het ook.. Miffy: we hebben contact gehad via pb Ego: jurkje besteld via internet, een bolero die (als het goed is) vandaag bezorgd wordt, en een jasje/blazertje. Heb nl over 3 weekjes een feestje van m'n ouders en wilde wat nieuws. Moest ook wel want m'n buik groeit al een beetje.. Wil er toch wel enigszins leuk uit zien Verder: kids zijn toe aan school!! Wow, gigantisch.. Elkaar dwars zitten, klieren, plagen Hang maandag de vlag uit hier haha! Vandaag een dagje zonder man, want die komt vanmiddag niet eens naar huis.. Die is pas vanavond laat thuis dus moeders gaat met de koters naar de mc
Bailey: Wat balen zeg. Ga je nu helemaal afbouwen of ga je toch nog proberen om je productie weer op peil te krijgen?! Beterschap met Dean! Cocko: Leuk zeg zo te horen ben je goed geslaagd. Oh maandag, heerlijk weer voor je als ze naar school gaan. Je kunt je rust nu ook wel extra goed gebruiken. Ik merk het hier aan de buurkinderen ook hoor. Ik zit te tikken met de kinderen naast me. Gaat Hanna haar vingertje heel langzaam naar de enterknop.. zit ze me toch ondeugend aan te kijken We kregen gisteren echt een cadeautje met het weer, heerlijk was het.
Haha Saar, hier precies zo.. ze ziet ook al die reclames aan de zijkant .. leuk leuk zegt ze dan.. en maar drukken op de knopjes! En trouwens, de muis is ook erg interessant he!
Inderdaad wat een stilte hier. Ik ben bekaf van het late slapen. Cocko hielp sleepzz bij jullie snel ?
Gaat goed hier hoor. Ben een stuk minder bezig achter de laptop als eerst. doet me goed. Hanna is echt een draak, nee echt. Ze heeft wat nieuws uitgevonden. Als ze aandacht wil gaat ze gewoon huilen. Erop reageren helpt niet, negeren helpt niet, op de gang zetten helpt niet. Iemand nog een idee? Ik geloof niet dat ik die peuterpubertijd leuk vind. Jefta gaat echt op strooptocht in huis. Hij kan laatjes open krijgen en ik vind hem af en toe met post in zijn mond, ben ik net te laat. En hij heeft de staande lamp al een aantal keer omgetrokken. Ach ja het houdt je slank zullen we maar denken. Hoe gaat het met jullie?!
Ikdus: weet je de oorzaak van het niet-slapen? Hier werkte Sleepzz op zich wel maar niet lange tijd. Ligt volgens mij aan wel aan de oorzaak van het niet-slapen... Onze zoon is nl nog steeds elke nacht wakker En ja, dat sloopt dus ik leef helemaal met je mee... Saar: oeioeioei, dat zijn geen leuke dingen! Ik zou zeggen: blijven negeren.. Ook al helpt het nu niet, huilen om aandacht is niet te belonen. Hoe moeilijk, hoe zwaar: negeren, negeren. En misschien met afleiden dat het minder wordt. Pff lastig he!! Hier gaat er eentje op de grond liggen krijsen als ze d'r zin oid niet krijgt. O en J is ook al lekker bezig, druk he met 2 kids!
Poeh he druk ja. Jij dan straks met 4 of 5 kinderen als alles goed mag gaan.. Respect voor je! Ik kijk uit naar het moment dat Jefta 1 word haha dan wordt vast alles beter Heeft hier iemand nog een tip voor een goede babyfoon? De onze is kapot en ik mis hem gelijk. Hanna zat al even op het potje net en zat helemaal onder de poep, brrrr. Scheelt wel nu heeft ze al mooi gedoucht.