Ikdus: haha die R van jou is een populaire meid hoor met dat geknuffel enzo! Bailey: ach die Dean.. hij is dus helemaal blij als hij jou weer ziet Geeft je wel een goed gevoel! Hoe gaat het op school? Proud: solliciteren naar je eigen baan?? Hoe kan dat dan? Leuk dat Julianatoren zo goed is gegaan! Hoor je vaker leuke verhalen van! Ik heb vandaag zoonlief gewoon met dochterlief mee gestuurd om te spelen hoor. De juf regelt het zelf maar. Hij staat echt heel zielig naar z'n zusje te kijken dus ik zei: hup, ga maar achter d'r aan hoor, mag best. Dus hij schoorvoetend daarheen, telkens naar de juf kijkend..
Proud: Succes met solliciteren. Werk je soms bij een grote zorgorganisatie? Cocko: Groot gelijk. Hij moet zich toch ten eerste op zijn gemak voelen! Wanneer had jij je echo? Morgen? Hier probeer ik gas terug te nemen met alles, dus ook met het forum. Dus ben iets minder aanwezig. Ik hou tijd over Jefta is nog steeds verkouden (al 3 weken) en Hanna af en aan. Heb al sinterklaas cadeautjes in huis. Via marktplaats de garage en bouwplaats van toet toet. Nu nog wat autootjes en dan zijn we klaar.
J nog steeds verkouden? Dat duurt al lang zeg.. hopelijk is het snel over. Ja soms is het wel lekker even wat meer rust (ook van zp ed) te nemen. Doe ik ook weleens, is soms toch ook gewoon nodig.
Of ze echt zo populair is weet ik niet hoor, maar als ik haar ophaal lijkt het er wel op cocko goed hoor dat je hem naar grote zus hebt gestuurd, zo zielig zeg. Ga je vaak kijken op hun buiten speel moment ? Saar jeetje wat sneu voor J dat ie al 3 weken verkouden is. Hopelijk knapt ie nu gauw op. En lekker hoor dat je tijd over houdt
Groot gelijk cocko, lekker met zus mee! hopelijk voelt hij zich over een tijdje genoeg op zn gemak om met andere kindjes contact te maken. Dat valt niet te forceren. Veel plezier op de echo morgen, toch wel weer spannend denk ik? Saar, lekker even rust nemen meis!sneu voor J, maar zo bouwt hij wel weerstand op denk ik dan maar wauw je bent er vroeg bij met sinterklaas! peoud, al gesolliciteerd?
Ik kijk alleen als ik ze op school breng. Verder niet hoor. Vanmorgen werd er blijkbaar weer gezegd dat ie 1 rondje met z'n zus mocht spelen en daarna met een ander kindje. Dochter vertelde dat hij toen op de schommel is gaan zitten...alleen. Morgenmiddag echo idd. Best wel spannend ook al ben ik nog steeds nuchter hoor.. Ikdus: misselijkheid is wisselend.. Door de medicijnen is het redelijk te doen maar bv gister was het een dramadag! Heel veel overgeven, en als je dan leeg bent en je moet nog steeds overgeven is dat geen pretje
Cocko, bah dat ken ik. Echt een super naar gevoel om te blijven spugen als je niks op je maag hebt. Ach mn hart breekt een beetje voor je zoontje. Weet je ook waarom ze het zo pushen? Persoonlijk zou ik dat niet zo bij een leerling aanpakken, en dat zijn dan al pubers. Bij een klein kindje al helemaal niet. Kan hij niet samen met zn zusje spelen en dat de juf een derde kindje introduceert om mee te spelen? dat houdt het veiliger. Blijft spannend toch zo'n echo! al ben je nog zo nuchter. Hopelijk kan je toch nog een beetje slapen vannacht en alvast veel succes en plezier!
Ikdus: ik zit met stijgende verbazing jouw topic te lezen!! Wat een reacties worden daar gegeven... Ik lees iets over een hamer.. hmm ja dat is echt pedagogisch verantwoord Bailey: Ja vind het zelf ook niet echt helemaal goed hoe het nu gaat. Maar ja, het zijn m'n kids die het vertellen he.. Dus ik moet eerst maar eens met de juf overleggen hoe dat er aan toe gaat, dan heb ik (hoop ik) een goed beeld erbij. Hij heeft kenmerken van licht autisme en is hooggevoelig; hierdoor maakt hij heel weinig/moeilijk contact met anderen.. Ze proberen dat op die manier te pushen.. denk ik zelf. Gelukkig belt over een week of 2 de schoolmaatschappelijk werkster en ga dit dan ook zeker wel aankaarten... O dank je, ik ga zeker wel slapen hoor.. zo moe!! Al ben ik wel naar m'n gevoel 1000x per nacht wakker
Ik vind de aanpak ook vreemd vooral als hij waarschijnlijk licht autistisch is en hooggevoelig. Dat pak je dan rustiger aan lijkt mij ! Kan je al gauw bij de juf terecht ? Zitten ze in dezelfde combi klas of niet ? En gaat dat dan wel goed in klas ? Bah mijn hart breekt ook een beetje hoor . Balen dat de misselijkheid zo wisselend is, zijn ook nog andere pilletjes toch ? En succes morgen Ja ik heb al spijt van het topic, vind het zoo grappig bij kinderen die altijd alleen slapen maar eerst een halfuur krijsen wordt er gezegd blijf bij je kind. Maar als ik het al bij voor baat doe, ben ik het probleem. En dan gaat het er opeens niet liefdevol aan toe. T zal wel allemaal, ik weet dat ze niet overprikkeld is. Of is vooral vrolijk zingen en dansen een vorm van overprikkeld, dacht dat vooral veel huilen (om niks) een teken van overprikkeld/vermoeid zijn is. Ach ze ligt nu al een half uur te pitten, we waren gister in Duitsland naar duisburg zoo, is iemand hier daar wel eens geweest ?
Topic laten sluiten dan heb je rust Jouw dochter slaapt.. mijn zoon is wakker.. dus troost je.. Nee nooit geweest, is dat leuk?
Ikdus, cocko maakte me nieuwschierig dus ik ging even kijken. Sjeeeetje wat vallen ze je aan. Niks van aan trekken hoor!! mensen snappen soms echt niet dat het niet altijd aan opvoeden ligt. Dean is ook een draak met slapen, Marley niet en ze krijgen toch echt allebei dezelfde opvoeding! ik had die sleepz drank, maar lees nu dus dat er pilletjes zijn? laat me ajb weten of het werkt! Cocko, nou even afwachten dan wat de schoolmaatdschappelijkwerkster zegt. Die heeft vast wel handelingsplannen voor hooggevoelige kinderen. Die kan de juffen dan ook een beetje helpen
Bailey, ik trek me er ook niks van aan hoor. Niet elk kind gaat lief naar bed of vindt haren spoelen prima. Ik weet nog niet zeker of ik melatonine ga gebruiken. Ik kijk eerst of het helpt als ik haar steeds terug in bed leg. Als dat niet werkt dan ga ik in overleg met de ha echt wel melatonine gebruiken. Cocko ach wilt zoonlief niet slapen, is hij ook zo een draak dan als ie wakker blijft of nog redelijk rustig ? Dat dierenpark is qua dieren heel leuk, maar onderhoud is achterstallig. En je kan nergens pinnen, eten en drinken is ook niet bijzonder met name drinken. Ze hebben daar wat maki's die los lopen daar in een gebiedje erg leuk.
Lichaam heeft het zelf opgelost.. dat zie je vaker gebeuren blijkbaar.. was al blij dat ik geen bloeding had oid.. dat vind ik echt verschrikkelijk.
In principe met de 20 weken echo. Daarvoor niet. Wel volgende vrijdag gesprek met gyn over het te volgen beleid aangezien wij twee kleine kindjes hebben gekregen. Vind dat wel pittig weer, weer naar het ziekenhuis en al die toestanden doorlopen.. Maar goed, het is blijkbaar nodig nu al dat te bepalen.
Cocko: Gefeliciteerd joh. fijn dat alles er goed uit ziet. 4e kindje in de rij! Hopelijk word je snel minder misselijk. Wanneer ben je uitgerekend? Wat naar met je zoontje Hopelijk gaan de juffen er anders mee om op korte termijn. DIt is zo voor hem ook niet erg leuk. Ikdus: Wat een vreemde reacties weer in je topic.. je vraagt ook eens wat. Moet zeggen dat mensen hier soms wel heel pittig reageren, dus maar met een korreltje zout nemen. Hopelijk gaan dingen je toch helpen of dat nou sleepz is of iets anders. Lijkt me erg vermoeiend. Ik ben blij dat ze hier rond 7 uur allebei op bed liggen en ik ze over het algemeen niet meer hoor. Bailey: Al gewend aan je nieuwe job?