Cocko enerzijds balen dat je al naar het zh moet maar anderzijds toch fijn dat ze het al in de gaten willen houden. Maar ja je kan niet veel doen aan de groei lijkt me ? Heb je al een juf mogen spreken ? Saar, ach ja ik weet hoe er vaak gereageerd wordt. Ik weet nu wel dat ik nooit meer uitgebreid iets zeg wanneer ik iets vraag. Heerlijk hoor kids 7 u in bed, genot zeg
Gefeliciteerd cocko, wat een wondertje weer! wel vervelend dat je nu al naar het zk moet, maar goed beter te veel in de gaten houden dan te weinig. Saar, heerlijk 7 uur! ooit, lang lang geleden lukte dat hier ook. Ben al wel redelijk gewend, maar ben wel elke avond super moe. Hopelijk zit ik er snel weer helemaal in hoe is het met de zindelijkheid?
Bedankt allemaal. Saar: ben morgen 12 weken, 28 maart uitgerekend. Pufpuf haha moet er nog steeds aan wennen hoor! Manlief zit al te denken over namen enzo maar dat wil ik nog helemaal niet... Vreemde hormonen dit keer.. Lekker he, kids om 7 uur op bed! Ideaal! Hier liggen ze tegenwoordig half 7, heerlijk. Ikdus: aan de groei kun je iets doen, soms.. als je te veel bezig bent, teveel stress hebt etc, dan kan de groei stagneren omdat jij alle energie gebruikt.. Had ik bij m'n 1e. Met volledige (bed)rust is ze toen nog 400 gram gegroeid. Op zich wel fijn dat ze het in de gaten houden maar ik vind zelf dat ze ook kunnen wachten tot de 20 weken echo en dan kijken hoe het gaat. Maar ja, ik ben geen arts he.
Ikdus: Ik voel me ook zeer dankbaar met zulke kids. Al is Jefta af en toe wel wakker, maar die is altijd te troosten door mijn man (tandjes denken we). Bailey: Kan het me helemaal voorstellen. Wie weet wordt Dean wel een hele makkelijke puber en is Hanna dan echt een heks Zindelijkheid gaat even wat minder. Ze is steeds net iets te laat met zeggen, waardoor er elke keer een paar druppeltjes in haar onderbroek zitten. Ben weer even begonnen met belonen.. Cocko: Ik kan me helemaal voorstellen dat het weer wennen is. Hopelijk went het snel want het is zo 28 maart Ga je nog wel weer verder met het verkopen van jullie huis? Loopt dat een beetje? Qua hormonen heb je alle smaken wel gehad (jongetje/meisje) dus wat zal het dan nu zijn, een eigenwijsje??? Geniet maar van het wondertje in je buik. Hanna vindt het moeilijk om de aandacht te verdelen op het moment. Elke keer als ik met Jefta bezig ben wringt ze zich er tussen. Herkenbaar?
@Cocko: fijn dat je echo goed was. Maar je hoeft nu toch niet te wachten dan tot de 20 weken? Krijg je niet eerder een groei echo dan? @Saar: groot gelijk even wat minder achter de laptop. Hou je tijd over. Hailey heeft hier dan geen broertje of zusje, maar als ik aandacht aan een ander besteed probeert ze ook de aandacht op te eisen. @Bailey: snap best dat je 's avonds doodop bent. Hoop dat het snel went. @Ikdus: fijn dat het slapen wat beter gaat weer. Hoop dat ze volhoudt. Ego: hier alles zijn gangetje. Afgelopen week jarig geweest en dat hebben we afgelopen zaterdag gevierd. Hailey lag al op tijd op bed, dus geen omkijken naar alleen de volgende dag was ik wel wat gammel. Krijg je als je wat ouder wordt Hailey wordt ook steeds eigenwijzer. Wilde van de week stofzuigen. Zit madam op de bank. Nee mama niet stofzuigen doe dat maar daar en ze wees naar de andere kant van de kamer Of je hoort je zelf terug. Ik zeg iets tegen Hailey krijg ik als antwoord 'doe normaal' Of zegt ze potdikkie mag je zeggen, g%dsamme niet:x Heeft ze geleerd van omi en dacht het eerst verkeerd te verstaan. Heb haar duidelijk gemaakt dat ze dit niet mag zeggen, maar nu maakt ze er dus dit van. Ben ik aan het zingen krijg je te horen doe maar niet is niet zo mooi haha kan zo uren doorgaan.
Proud: Oh lekker he zo'n dochter die verteld wat JIJ niet mag doen Zet je alleen maar weer op scherp om consequent te zijn. ennuh dat zingen, doe dat alleen maar onder de douche dan Ikdus hoe gaat het met jullie? Heb je sleepz nog geprobeerd? Bailey: Zit je al in het werkritme? Hoe gaat het met Marley en Dean? Hier gaat het wel goed. Vandaag met z'n allen weer in ouwehands in Rhenen geweest. De vorige keer was het zo jammer dat we zo snel weg moesten dat we hadden besloten dat we het over moesten doen. En voor 13 euro (de entree) kan dat ook wel een keertje. Echt genoten. Hanna heeft zich super vermaakt in de binnenspeeltuin. En ze is 2 keer over de beren heen gelopen via het klimparcours. Je zag haar groeien. Erg leuk. Zal binnenkort wel eens een foto posten. Jefta is alleen overprikkeld en oververmoeid. Die heeft vanmorgen in de auto even geslapen en vanavond op de terugweg 15 minuten en dat is het. Dus dat is heel gezellig nu. Hopelijk gaat hij zo slapen, zo sneu. Morgen maar een dagje in en rond huis. Zaterdag hebben we een gezinsshoot. Ben zo benieuwd..
Ooow saar wat leuk!! nou hopelujk gaat hij zo lekker tukken. En ben heel benieuwd naar de shoot, doen wij over een tijdje ook. We weten alleen nog niet waar enzo. Laat maar weten hoe het was, lijkt me heel gaaf! Rhenen dus een aanrader, ook goed te doen met een kleintje dus?
@Saar: Jefta inmiddels weer helemaal bijgeslapen? Leuk he als ze iets doen wat goed voor hun zelfvertrouwen is. Enne waar blijven de foto's? @Bailey: Wil je Hailey een dagje lenen? Vandaag zei ze in een keer 'ga weg jij'. Zo dat zegt ze voorlopig niet meer Ego: we hebben een oproep van het cb! Jammer ik dacht dat ze ons vergeten waren Volgende week donderdag mogen we. Moest wel weer de afspraakdatum afbellen, want ze hadden me op een dinsdag gepland terwijl we altijd op donderdag gaan. Hoop dat het nu goed genoteerd staat. Ben benieuwd of mijn metingen kloppen haha. Ben trouwens ook even verward. Hailey gaat nu naar maat 98, maar nu zie ik heel veel dubbelmaten 98/104. Ik heb al pyiama's voor de winter, maar die broeken Qua broekmaat zit ze nu in net in 92. Ik bewaar nu maar de oude pyiama broeken Hoe komen ze erbij pfff
Proud, hahah wat een ding! ja raar he steeds die dubbele maten die een halve maat overslaan! dean zit nu in 86, maar kan bijna niks vinden in 92 voor de winter. En marley heeft nu 62/68, maar voor straks wil ik 68/74.. maar dat bestaat blijkbaar niet, dan moet je meteen 74/80.
Saar wat leuk dat het nu zo geslaagd was!! J alweer goed uitgerust ? Proud btw nog gefeliciteerd moest zo lachen om je draakje. Wat een boefje! Maten geen idee hoor hier alles al een tijd in 92 denk dat t ook wel zo blijft. Bailey, slaapt D niet beter nu hij naar het kdv gaat ? Of is ie er niet moe van ? Saar, had wel ff sleepzz gegeven maar ze dronk t niet 😑 Hier gister naar apenheul geweest zonder wagen, ging goed was alleen druk dus ze bleef niet lang staan om een aapje te mogen zien. Moest net hard lachen, ze komt naar me toe. Mamaa welke kleur is in mijn ogen ? Dat is toch bruin ? (Klopt) En toen vroeg ik en welke kleur ogen heeft mama? Jij hebt blauwe ogen. (Ook goed)
Bailey: Wij hadden Hanna in de rugdrager en Jefta evt. ook. In de speeltuin heb ik met hem op mijn rug rondgelopen zodat we met z'n vieren konden blijven. Hanna kon lekker haar gang gaan en we hoefden geen van tweeën op een stoel te blijven zitten. Verder door het park heen weinig bankjes bij dieren zelf, dat vond ik wel jammer. In Amersfoort heb je dat wel, maar goed we hebben ons van 10-half 5 vermaakt. De binnenspeeltuin vond Hanna helemaal geweldig. Lekker door het water heen en met zand klooien. Heb je al bij de Zeeman gekeken, die hebben wel 92 los zeg maar. Hebben een leuke collectie nu vind ik. Proud: Maat 98 wow. Dan is Hailey lekker lang of niet? Hier nog broekjes 86, soms 92 en shirtjes hetzelfde. Die foto's ja, ik kom er gewoon niet aan toe, maar ik beloof dat ze deze week komen(staan nog op het fototoestel). Ikdus: Wat een eigenwijs ding zeg, geen sleepz willen drinken haha. Slaapt ze wel beter of s het nog steeds drama. Cocko: hoe is het bij jou? Gaat het met je zoontje al wat beter op school? Pff dames denk nog een keer goed na om met 2 of meer kinderen een fotoshoot te doen manmanman, wat een drama. We zijn bijna 2 uur bezig geweest en het is de vraag of het is gelukt. Hanna had het na 2 foto's wel gezien en kon alleen nog maar boos kijken en Jefta deed zijn hoofd elke keer naar beneden als hij lachte. Over 3 weken krijgen we het eindresultaat. Ben zeer benieuwd. Was helemaal afgedraaid. Vanmorgen met Jefta naar het bureau en die is ook alweer 9,5 kilo. Lekker bulletje. Moest maar afbouwen met de bv overdag, jaja niet dus.
Ooh klinkt wel als een heel leuk park Sara!!! Wat een bulletje die J. Maar afbouwen pfff nee joh Haha jaa echt eigenwijs zelfs als ik t mixte met sap of melk moest ze het niet. Ze blijft nu wel netjes in bed tot dat haar muziekje is afgelopen. En heel soms (echt heeel soms) mag ze nog spongebob in bed kijken. Maar verder slaapt ze dus nog uhmm laat haha
Ikdus, apenheul lijkt me ook heel leuk! Knap hoor hoe je met het slapen omgaat, hier is het niet veel byer. Helaas helaas. Ach als ze 4 zijn slapen ze vast wel een keer beter Saar, klinkt als.een geslaagde dag! jammer dat de foto_hoot minder ging, hopelijk toch nog mooi resulaat. Wow 9,5 kg?!! dean weegt 10,5.... misschin moet ik hem borstmelk van Marley geven hahaha. Lekker door blijven gaan tot jullie er zelf genoeg van Hebben joh.
Ja Bailey, ik moet wel he. Maar nu is ze voor de 2e dag om 17u in slaap gevallen dus wordt weer gezellig vanavond😣
Ikdus: Ik kwam pas een slaaptrainer van Nijntje tegen, zou dat haar niet helpen? 't Is maar een idee hoor, maar vond het wel een grappig ding en aangezien Hanna wel Nijntje fan is..? Bailey: Ja heb hier een dikkertje dap hoor Maar Dean is ook wel een slank mannetje ook i.v.m. Hanna.
@Bailey: Moet zeggen dat ik t/m maat 92 nog wel makkelijk enkele maten kon vinden. Maar ja ik ben nog niet overal geweest, dus kijk nog even verder. Jij bent wel optimistisch, over iets meer dan anderhalf jaar is Dino pas vier he @Ikdus: Dank je. Leuk apenheul. Vind ik zo'n leuk park. Helaas te ver weg anders had ik een abbo Wij nemen hier de buggy altijd mee om onze tassen te vervoeren en te dreigen dat als ze niet luistert erin moet. R. is een slimme die trapt er niet in met het drankje. @Saar: zo die Jefta gaat lekker, haalt zijn zus bijna in. Hailey is nu volgens mijn meting 91 cm. Toen ik net truitjes had in maat 92 en het goede weer eraan kwam zei ik nog tegen mijn vriend. Ach dan heeft ze alvast wat voor het najaar. Nou er zitten er al bij die te kort zijn haha. Vind het ook altijd jammer als ze naar de volgende maat 'moeten'. De kleertjes zijn net mooi passend (voor een paar maanden met wat geluk en dan weer te kort) en dan gaan ze weer naar zo ruim. Ik schrijf het op deze week foto's
Maten: hmmm misschien ligt het meer aan dean's postuur dan, hij valtaltijd tussen twee maten in haha. Ikdus, hoe.gaat het, slaapt ze al? Saar, lekker toch zo'n boelie! Marley is ook boller, heerlijk!
Slapen nee joh, dat doet ze op zijn vroegst 22u . Maar nu nog wakker uiteraard. Proud hoe gaat je sollicitatie naar je eigen baan ? Saar oohh over de shoot heen gelezen oei oei een peuter is geloof ik vaak een ramp met "gedwongen" foto's wel jammer. Wat als t niet gelukt is ?