mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Vervelend is dat maar ja beter hard groeien dan helemaal niet toch? En ze zal toch een keer langzamer gaan groeien? Donderdag begint het prijzencircus bij V&D misschien dan via de website bestellen?

Bailey: voedde /kolf je nu nog zelf of was je wel gestopt uiteindelijk?

Ikdus: Oei, wat vervelend zeg. Nou inderdaad ik ben 2 en zeg nee lekker eigenwijs hihi. Er zal vast wel een mooie foto tussen zitten, hoop ik. Kostte 65 euro incl. 10 foto's via de mail dus het is gelukkig geen wereldbedrag. Ze heeft echt haar stinkende best gedaan dus ja dat de kinderen niet meewerken daar kan ze ook niks aan doen. Achteraf heeft Jefta zondag en maandag een tand gekregen, dus daar zal hij ook wel last van hebben gehad. Ach ja het was het proberen waard;)

Nou hier de foto's hoor. Zal gelijk even flink spammen:)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Lekker samen spelen.

3. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar wat een knappe kindjes!!! ook echt zo lief broer en zus, wat een rijkdom he?!
    Ik kolf nog steeds, gaat gelukkig nog helemaal goed :)

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw knap Bailey!!! En bedankt voor het compliment. Het is zeker een groot geschenk!

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wauw saar wat een knapperds !!!!

Bailey knap van je hoor. Kolf je ook op het werk ? 💪 super mamaa

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: wauw wat een leuke foto's! Knappe kids.
    Ben naar het prijzencircus geweest. Niet goed voor de knip;)

@Ikdus: Nou het motivatieformulier voor mijn baan is weg. Nu is het afwachten. De unitmanagers zijn inmiddels gekozen. Mijn baas ligt eruit. Nu eerst de teamleiders en dan het 'gewone' volk. Hopelijk weten we eind oktober meer.

Ego: afgelopen donderdag naar het cb geweest. Hailey was daar 90 cm en 13,6 kg. Precies goed haha. Verder was de arts dik tevreden. Hailey had er zin in, dus bouwde de toren helemaal af tot het dakje toe:D, vormenstoof deed ze netjes en praatte honderd uit, benoemde alle afbeeldingen alleen bij de koe en auto deed ze eerst raar alsof ze wilde zeggen denk je dat ik achterlijk ben;) Dus de apk is weer binnen.

7. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Oh en ik ben er misschien vroeg bij, maar weten jullie al wat je met sinterklaas gaat geven? Ik vind het zo moeilijk. Ze heeft zo veel en heb nu alleen maar 'verstandige' dingen op het lijstje staan.

8. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    Saar, wat een leuke foto's

ik ben ontzettend afwezig hier,
    mijn laptop is al een stukje kapot en op me telefoon vergeet ik gewoon steeds bij te lezen of te reageren,
    ik heb ondertussen ook een cursus draagconsulent gedaan,
    we zijn met Ninthe bij de kinderarts gedaan, er is bloedgeprikt en de eerste uitslagen daarvan zijn goed, volgende week mogen we met haar langs de dietiste om te kijken of ze qua voeding nog wat kunnen veranderen
    over 8weken terug naar de kinderarts om te kijken hoe het dan gaat en of ze verder nog gaan kijken

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: ik vond het echt duur, maar goed ik koop ook maar erg weinig kleding voor de kids, ik krijg zo ontzettend veel. Spannend hoor met je werk, maar meer als dit kun je niet doen. Goed van Hailey zeg en mooie lengte en gewicht. Lekker dat het allemaal goed was.

Miffy: Wat leuk draagconsulente. Is daar nog veel vraag naar of ga je het gewoon voor de fun doen?! Wel fijn dat tot nu toe alles goed lijkt, wie weet hoort het gewoon bij haar, maar wel fijn om dingen uit te sluiten.

Sinterklaascadeautjes: Ik heb voor beide kids een lijstje.
    Hanna: poppenbuggy, mozaïek noppenbord, magisch tekenbord, vingerverf, mini-loco, dokterskoffer, Blokkenpuzzel Woezel en pip(met 6 verschillende puzzels).
    Jefta krijgt veel van toet toet maar die is ook nog eens jarig 24 dec.

Heb ik weer iets stoms zeg. We hadden kleding besteld via internet en ik had maandag gelijk bij postnl weer afgegeven wat we niet wilden. Staat vandaag postnl aan de deur met mijn pakket.. heb ik de sticker op de verkeerde kant geplakt * zucht * .

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sorry druk druk druk. Hoe is het hier ?

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: leuke foto's!

Ego: ben onwijs druk, veel aan m'n hoofd :(

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Niks ergs hopelijk cocko

13. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: hahaha geweldig. Was je blij met je pakketje?:p Ach ik herken het. Zo heb ik regelmatig dat ik een was aanzet. Bovenkom om hem leeg te halen en het wasmiddel nog gewoon op de wasmachine staat ipv erin;). Zo gaat Hanna meteen voor Loco mini? Wij hebben hier maar Bambino aangeschaft. Ben benieuwd of ze het leuk vind. Verder wil ze een digibird. En een tijd terug hebben we al kinetic zand gehaald. Ik neem me ieder jaar voor niet te vroeg van te voren te beginnen met hamsteren, maar weer mislukt. Nu zijn het veel kleine kadootjes, dus dat doen we maar in de schoen en we schuiven wat door naar mijn schoonouders.

@Cocko: zorg eerst maar eens lekker voor je zelf.

@Ikdus: ook al zo druk. Wij lopen niet weg hoor.

Ego: Hailey zit sinds vandaag op dansles. Kom ik er aan het eind van de les achter dat wij de enige zijn die echt voor de volledige cursus in hebben geschreven en de rest op proefles was:$. Hoop niet dat ze volgende week alleen is haha.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik denk dat wij vooral puzzeltjes etc gaan halen en memory van dora.
    Wij hebben niemand die sinterklaas nog, dus komt meer met kerst.

Ik zit weer fulltime op school. En ben 7 weken later begonnen dus moet heeel veel in halen. Zit ook vaak tot laat, en dan nog werken (uurtje p/d) en huishouden en huiswerk.
    Ben blij als ik om 1 uur in bed lig tot 6.15 😥

R is gister weer lekker om 23 u gaan slapen ik hoor haar nu al een half uur zingen in bed. Zoo lief.

Miffy, ben benieuwd hoe alle dokters bezoeken gaan.

Saar haha daarom vind ik online kopen vervelend dat retouren bah :p

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud leuk dansles R zit ook al maanden erop. Maar het is vooral wat pasjes leren en spelen. Wij mogen er niet meer bij zijn als ouders omdat ze allemaal teveel aan ons hingen. Hoe is dat bij jullie dansschool ? En leren ze echt dansen daar?

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: pfff ik word al moe als ik dat zo lees hoe druk je het hebt. Knap dat je dat volhoudt. Dansles: het begin vind ik meer op een fitness warming up lijken:D Verder is het eigenlijk een verhaaltje per les. Dus ze rollen over de vloer en rennen, springen en huppelen etc. Niet echt dans-dansles, maar ik geloof ook niet dat Hailey dan een les vol zou houden als dat het wel was. Wij mogen er wel bij zijn. Maar ik herken wel het geplak aan de ouders. Hailey had het best goed gedaan. ze kwam naar me toe en ik zij tegen haar als je niet mee wilt doen best, maar ga er maar wel bij staan om te kijken. Dan komt ze wel los. En ze moet het wel leuk vinden het is geen verplichting natuurlijk.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ik word ook moe van mezelf :p.
    De dans juf van R is eigenlijk hiphop lerares dus ik denk hoe meer ze mee doen hoe meer hiphop invloeden er bij komen denk ik.
    R vind het veel leuker nu ik weg ga, ze vraagt helemaal niet om me en ze laat vol trots zien wat ze geleerd heeft. Vorige week was ze de enige die er was en zelfs toen deed ze het. Ik vind het wel jammer dat ik er niet bij mag zijn. Maar ze huilde bijna alleen maar dat ik haar moest tillen, dit is dus echt voor haar beter.

Ik vind het echt leuk "sport" voor de ukkies zo benieuwd hoe lang ze ermee door gaan. Maar bij jullie is het dus een cursus ? Hoeveel lessen is dat dan ?

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Poeh ikdus wat druk!! knap hoor hoe je dat doet!

ikdus enRoud, ahhhh wat schattig dnsles! wil ik met marley ook gaan doen. Maar eerst maar eens leren zitten/kruipen/staan/lopen hahaha.
    We zwemmen wel samen met haar en dean, vinden ze allebei fantastisch!

saar goed idee die loco bambino dingen, ga ik ook doen denk ik!

miffie, hoe was het ziekenhuis?

en cocko, hoe is het met jou?

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Even snel: het gaat wel goed met de zwangerschap. Gister controle gehad en was prima allemaal. Maar goed, het blijft altijd spannend zoiets.
    Verder is zoonlief weer gestopt met groeien en heeft hij licht hartruis. Dus even kijken hoe we nu verder moeten.
    En verder de gebruikelijke soaps van gezinnen met kids :D

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Fijn dat de zwangerschap goed gaat cocko, blijft spannend! wat vervelend van je zoontje, krijgt hij er nu allemaal onderzoeken voor? Blijft aanmodderen he? en hoe is het op school?

Deel Deze Pagina