mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    schoolarts gaat met kinderarts in contact. Kijken of z'n groeihormonen al bekeken zijn en zo niet, dan moet dat gebeuren. En dan afwachten of men iets gaat geven.. of toch wil afwachten.
    Op school gaat het steeds beter! Heb onlangs een pittig gesprek gesprek gehad en dat heeft wel geholpen. Therapie helpt ook goed, krijgt ook veel meer zelfvertrouwen nu.

Gaan jullie samen met de kids zwemmen dan? of begrijp ik dat verkeerd?

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ooow fijn dat dat beter lijkt te gaan en hij zich zekerder voelt, zo belangrijk dat hij lekker in zn velletje zit!
    overleg dan nog even afwachten dus, ook gek dat dat niet in zn dossier oid staat.

Ja mn vriend heeft dan dean (hij gaat ook meer en meer los) en ik marley, gezellig met zn alle het water in bij zwemles :)

3. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    We zijn gister met Ninthe bij de dietiste geweest en ze hebben nu drankjes/toetjes voorgeschreven om extra te geven in de hoop haar groei een boost te geven
    Maar hoeft niet te zijn dat het werkt

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat leuk bailey zo met ze zwemmen !

Cocko fijn dat het wat beter lijkt te gaan en fijn dat de zwangerschap ook goed gaat en de misselijkheid hoe is die ?

Miffy hopelijk werken die drankjes wat. Zitten in ieder geval vol goede stoffen. Maar ze moet het wel rustig drinken hoor anders kan ze flinke buikpijn en een vol gevoel krijgen.

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @ikdus: het is nu 9 lessen. Maar ze vind het leuk. Ze is wel afwachtend, maar ze pikt alles op en gistermiddag moest ik alles meedoen wat ze hadden gedaan op dansles. Zij was de danslerares en ik moest doen wat zij zei:D

@Cocko: Fijn dat het goed gaat met je zwangerschap. En wat een zorgen weer om je zoontje. Wel fijn dat ie wat meer zelfverzekerd wordt.

@Bailey: leuk he dat zwemmen? Hier doen we nog altijd aan peuterzwemmen. Hailey vind het geweldig. Hoe gaat het trouwens met het praten van Dino?

Ego: ik heb niet echt teruggelezen dus als ik iemand vergeten ben Sorry. Dinsdag een spannende dag dan krijgen we toe horen of ik mijn baan nog heb of dat ik op zoek kan naar wat anders.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik was jullie niet vergeten, maar kon me er even niet zo goed toe zetten om te schrijven. heb wel meegelezen.

Cocko: wat een zorgen weer zeg. Ik hoop dat het meevalt. Fijn dat het met je zwangerschap goed gaat. Doe rustig aan!

Miffy: spannend of de drankjes helpen.

Leuk de danslessen van jullie meiden zeg. Geen idee of ze hier ook zoiets hebben eigenlijk.
    Ik heb vorige week Hanna opgegeven voor de psz voor een morgen. Ze mag 5 november voor het eerst. Ik heb er zin in;)

7. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Zo Saar dat gaat snel. Met drie weken op de psz. Hier kon je inschrijven vanaf 18 maanden en ik hoop eind deze maand een oproep te krijgen.
    Ga je met Hanna niet meer zwemmen?

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Leuk Saar!!
    Proud en ??

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh jongens, dat duurt lang proud. Hier ging het vrij snel inderdaad. Maar het is een kleine psz misschien scheelt dat? Ik weet het ook niet. Ik zwem al een hele tijd niet meer met Hanna. Te duur met 2 kids.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oow spanend spaar, ben benieuwd hoe ze het vindt! En dan kan jj even lekker met jefta alleen spelen.

Proud, hoe is het gegaan?

Ego, hier de schoonste vloer ooit, heb um al 6 x mogen dweilen want ben bezig met zindelijkheidstraining van Dean. Jammer genoeg is hij er wat minder mee bezig hahah. Probeert het niet eens en elke keer dat het misgaat roept hij triomfantelijk: "plas!"
    Zit er sterk aAn te denken de handdoek in de ring te gooien en maar weer even te wachten.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hoelang ben je bezig Bailey en gaat er wel iets op de wc/potje of niks ?

Als er niks op t potje gaat na een paar dagen zou ik inderdaad stoppen en op vaste momenten erop zetten. Maar als je ziet dat er steeds meer plasjes opgaan zou ik door zetten !!

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Proud: weet je al meer??

Saar: zo dat is een snelle plaatsing dan zeg. Leuk hoor.

Bailey: oei ja ik snap je gevoel erin.. Ik wacht ook nog een poosje hoor, ze vindt het zelf helemaaaaal niet nodig om op het potje te plassen :D

Ego: hier hebben de kids de mond hand en voetziekte :( Au au au wat een pijn hebben ze.

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    ikdus, pas sinds vannochtend hahah. er gaat niks in het potje, hij smeekt echt om de luier dus ik probeer morgen wel weer hihi.

oh cocko sneu zeg! hebben ze er medicijnen voor?

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Zou dan op vaste momenten op het potje zetten.
    Hij is nog jong hoor :D

Ooow cocko wat naar, niet gevaarlijk voor jullie ?
    Beterschap!!!

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    goed idee, want dit wordt niks haha

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Hoe gaat het nu?

Cocko: He bah, zo pijnlijk.

Hier is het bleh. Ik heb echt allerlei menstruatieklachten , maar geen menstruatie. Kids werken ook niet echt super mee. Maar Jefta heeft zijn eerste 2 stapjes los gezet. Hij gaat zooooo snel, niet te geloven.

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Meen je niet Saar waauw wat vlug. Sterkte met je klachten

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat een stilte 😊

19. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Zo hier ben ik weer eens:D

@werk: ik heb mijn baan nog, maar ze stelde 2 voorwaarden, 1 een telefoontraining (oke niet zo raar, want klantencontact wordt meer en iedereen in mijn functie moet die volgen), maar 2 was ik minder blij mee want ze wilde dat ik meer uren ging werken. Na goed nagedacht te hebben heb ik ze verteld dat ik niet meer ga werken maar gewoon de 20 uur die ik nu werk. Ze kunnen het me niet verplichten, dus ze moesten wel akkoord gaan. Wel heeft iedereen die voorwaarden heeft gehad de kans na een jaar alsnog op straat te staan, dus ze zullen wel iets vinden het komende jaar;) Hopelijk vind ik eerder iets anders:p

@Saar: wauw wat snel van Jefta. Hopelijk gaat het met je klachten al wat beter inmiddels.

@Bailey: hmmm het is natuurlijk een manier om je vloer heel schoon te krijgen, je moet dan wel :D. Maar hoe gaat het inmiddels? Hier heeft Hailey er ook echt geen zin in hoor. Zitten jullie bij zwemles allemaal in een groep?

@ikdus: hoe gaat het eigenlijk met het slapen van R.? Het ging toch beter? Is dit nu nog zo?

@Cocko: beterschap met de kids. Hoe gaat het inmiddels? Duurt dat lang die ziekte?

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ben ik weer eens.

Proud: Voor nu gefeliciteerd. Vervelend dat het toch boven jehoofd blijft hangen. Zal de sfeer ook niet beter maken op je werk.. Al zal het al wel een tijdje niet zo heel gezellig zijn. Succes ook met zoeken.

Cocko: Hoe is het met de HVM-ziekte? Begint het al wat op te knappen.

Hoe gaat het met de rest?

Jefta loopt inmiddels max. 6 stappen. Het gaat zoo hard. Moet hem wel echt aanmoedigen hoor, maar hij kijkt ook gigantisch trots. Echt leuk. Hanna is aan het draken. Ze gaat tussen de middag niet meer slapen en is dus hartstikke moe. De zindelijkheid gaat gelukkig wel weer iets beter. Maar ze is zo gigantisch eigenwijs. En bij anderen is ze poeslief. mensen begrijpen het echt niet. Verder kan ze zelf fietsen op een 12inch fietsje. Echt leuk om te zien. Ach gelukkig hebben we ook zo onze leuke momenten:)

Deel Deze Pagina