mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Bedankt Saar. Nou met of zonder aanmoediging hartstikke knap van Jefta. En die Hanna zelf fietsen! Knap hoor! Hailey komt hier net weg op een driewieler haha, maar ook daar heeft ze niet zo'n zin in. Klein stukje en ze is het beu. Wel kan ze nu goed koprollen. Vind ik wat minder, want dat doet ze natuurlijk graag op ons bed en die is vrij hoog.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Inderdaad voorlopig gefeliciteerd!!!
    Haha dat koprollen vreselijk he, R doet dat nu ook al ruim een half jaar en ons bed is ook 70 cm hoog.

Saar echt super knap van J hoor en ook van H al lekker fietsen wat gaan ze beide motorisch hard zeg!
    Ohjaa bij andere zijn ze altijd lief ☺

Slapen wat is dat ? Gelukkig deze week 1 keer om 21.15 en 2x 23uur dus ben een beetje uitgeruster. Al heeft ze 1 nacht ontzettend veel kramp gehad in haar buikje.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Op de driewieler wil Hanna ook niet fietsen, maar op de echte fiets (12-inch) wel. Gek he?! We hadden hem eigenlijk gekocht voor haar verjaardag maar goed als ze er nu aan toe is, zij het zo. Bedenken we wel weer iets anders. Knap zeg dat koprollen. Hier doet ze dat niet.

Ikdus: Oh bluh.. Qua slapen hebben wij echt geen klagen.

We hebben pas de shoot gehad en wauw wat een resultaat. moet er toch even wat spammen.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

En nog meer.

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Wauw Saar wat een mooie en leuke foto's!

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heerlijk Saar is dit die shoot waar ze geen zin in hadden ?

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bedankt dames.
    @ikdus: ja dit was de fotoshoot inderdaad. Echt heel knap gedaan van de fotograaf:)

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wauw wat een mooie foto's!!! echt heel euk zo, vooral met die kar. Vertederend!

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Heel mooi geworden Saar!! Je ziet echt niet dat ze er geen zin in hadden :)

Hier even kleine trots momentje 3 dagen terug kon madame nog amper een puzzel maken van 12 stukjes en nu maakt ze de vloerpuzzel van 35 stukjes met gemak 😆

Hoe is t verder dames ?

Cocko hoeveel weken ben je nu ? En hoe gaat het verder met de kids ?

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Wauw Ikdus, knap zeg!! moet eerlijk zeggen dat wij nog geen puzzels doen (op van die houten inleg dingen na). ik vind er zelf nooit wat aan haha. Maar misschien dino wel dus ik zal het eens gaan proberen!

hoe is het verdet met de rest?

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Haha ik ook niet, maar die houten inleg puzzels werd een beetje saai.
    En voor haar verjaardag had ze die dora vloerpuzzel gekregen, elke poging tot verstoppen mislukte, ze wilt altijd puzzelen als ik kook ofzo haha.
    Nu had ik vorige week hello kitty puzzel gekocht 2x12 en die doet ze beide zelf en ik zei vandaag nog die dora van 35 stukjes kan ze voorlopig niet alleen, maar wel dus.

Ze heeft hier ook wel het geduld om te puzzelen en ze doet het heel erg graag, ik puzzelde vroeger wel heel graag..

ik heb ook domino voor dr gekocht :p

Zal memory op deze leeftijd al leuk zijn ?

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: wat knap zeg. Super. Het is ook gewoon oefenen he met puzzelen. Hier heb ik de grotere puzzels nog op zolder staan(12+ stukjes). Maar dat komt wel. Memorie is al wel leuk, maar hier snapt Hanna het alleen nog maar met de plaatjes naar boven.

Bailey: Arme Dean, die mist echt wat hoor;)

Hier gaat het wel redelijk. Voelde me de hele week al niet lekker en ben nu ongesteld voor de eerste keer. Dus weet ook weer waar dat vandaan kwam. Vind het wel fijn hoor, want nu kan mijn lijf weer een beetje normaal gaan doen. Gisteren nog lekker in de zandbak gespeelt met beide kids. Heerlijk weer.

13. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: wat knap van R. Ik weet niet of memory leuk is, maar voor de sint heb ik en domino en memory gehaald. Vinden ze het nu niets dan komt dat nog wel.

@Bailey: Ben je nog bezig met de zindelijkheidstraining?

@Saar: zeker lekker weer. Mijn schoonouders hebben wel een fietsje staan met zijwieltjes alleen daar wilt ze niet op. Nu is hun aanpak niet echt van je het, maar wij hebben dus geen gewone fiets. Misschien moeten we eens kijken of we hem kunnen lenen, zodat ik met haar kan oefenen.

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha ja dino mist wat met dat puzzelen ;). Hoe gaan de nachten ?

Saar oh oh ongesteld geworden, nou fijn dat je lichaam dat nog kan ;).
    Het is inderdaad met de puzzels oefenen en het geduld ervoor hebben
    Even opzoek naar een memo met leuke plaatjes.

proud, domino gaat ze vast leuk vinden :)
    Wat vervelend die schoonouders zucht....

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: wat een leuke foto's zeg!! Ze staan er echt schitterend op! :)
    Succes met de ongesteldheid, brr...

Ikdus: leuk dat ze al kan puzzelen! Knap. Bailey: je bent niet de enige die niet van puzzelen houdt hoor ;)

Proud: zijn leuke spelletjes voor ze hoor die je hebt gekocht! En idd, als het toch nu nog niet gaat, dan over een paar maandjes wel.

Gisteren zat C aan de rummikub ;) ljeuk, ljeuk mama!! Hier tekent en kleurt ze heel erg veel, ze doet echt de anderen na.
    Vanmorgen iets leuks: ze wilde het wc kraantje open draaien maar dat lukte niet omdat we hem heel vast hadden gedraaid (expres want ze doet hem om de haverklap open). Zegt ze: oh oh kattekij leeg.....:D

Ben as vrijdag 20 weken zwanger, volg wk woensdag de 20 wk echo. Heb helaas al veel last van m'n bekken en rug. Naast alle drukke bezigheden bijna geen tijd meer om hier te zijn. ;)

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Nou ja mijn nichtje deed het voor en toen wilde Hanna ook, dus dat scheelt ook hoor oudere kindjes erom heen.

Cocko: 20 weken alweer, joh wat gaat dat snel. Spannend toch weer de echo. Naar van je bekken en rug, heb je elke zwangerschap nog gehad of niet? Haha wat een lekker ding zeg die C. En rummikub haha wat lachen. Hier doet Hanna weleens mee met Yathzee mar dat is meestal geen succes duurt zooooo lang.

Ik ben onwijs moe. Ik denk de combi borstvoeding en menstruatie. Hij is ook best heftig. Valt me een beetje tegen allemaal. hihi.
    Hanna die gaat woensdag naar de psz vind het best spannend.

17. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Balen Saar.. bv en ongesteld samen, mwah is niet echt een leuke combi idd.. Hopelijk wordt het snel beter!!

Ja tijd gaat hard hoor.. sta er ook veel minder bij stil als bij de eerste haha. met meer kids wordt je echt geleefd :$

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pfoee cocko wat gaat het snel

19. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128