mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Dat gaat snel cocko! Wat spannend woensdag, ben benieuwd! Willen jullie weten wat het wordt?

Saar, hoe was het??

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Nou kan ik me voorstellen met 3 kids lopen is het natuurlijk heel anders. Maar joh het is toch top straks 4 kinderen zo op een rijtje:)

Hanna heeft het heel erg leuk gehad. Ze hebben haar niet opgemerkt:) Ging gelijk lief met de groep mee. En ik heb een taartje gehaald samen met mijn man:D

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: wat fijn dat het zo goed ging. Hoop dat het hier ook zo gaat.

@ikdus: Hailey mag per 1 december. Volgende week hebben we een kennismakingsgesprek op de psz. Ben erg benieuwd wat Hailey er van gaat vinden. Tot nu toe is ze helemaal enthousiast om te gaan spelen met de kindjes.

@Cocko: doe lekker rustig aan wij lopen niet weg. Wil je wel weten wat het wordt?

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: spannend zeg. Schiet ook al lekker op.

Hier is Hanna ziekjes. Begon gisteren met koorts en overgeven. Vandaag nog hangerig en weinig eten. Hopelijk knapt ze snel weer op. Wij zeiden al ohoh ze is 1 keer op de psz geweest.

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: ja dat hoor je vaak he dat de kindjes dan vaker ziek zijn. Gaat het inmiddels al wat beter met Hanna?

Ego: Hier plast Hailey inmiddels al een hele week regelmatig op het potje. Ze roept af en toe ook dat ze moet plassen. De ene keer komt er wat de andere keer heeft ze net in haar luier geplast. Ze heeft zichzelf gemotiveerd om een koekje te beloven als ze op het potje plast;) Wilde daar eigenlijk niet aan beginnen, maar ze doet het er wel voor. Dus maar mini koekjes gehaald:D Wanneer gingen jullie erop over om de luier uit te laten? Ik heb pas in december een week vrij (als het goed is) en nu met al die spannende dagen in het vooruitzicht (psz en sinterklaas) beetje onhandige timing. Maar om haar nu zo door te laten gaan tot na kerst is natuurlijk ook niet echt handig. En hoe deden jullie het met zitten op de bank ivm ongelukjes? Wij hebben een stoffen bank.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat goed van H saar!!!!

Proud dec al naar de psz leukkkk 😊.

Ik had ook geen vrij toen ik de luier uitliet, zondag luier uit gelaten maandag moest ze gewoon naar de opvang. Elke plasronde brachten ze haar en tussen door extra.

Op de bank zonder luier, ze heeft hier heel wat plasjes op de bank gedaan. Ik heb van HG 1 of ander spul gehaald voor stoffen meubelen en gewoon ambi pur voor het lekkere geurtje ;). Ik ruik hier geen plas in de bank.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: wat knap zeg. Ik zou het gewoon proberen. Anders volgend weekend beginnen dan ben je al een paar dagen bezig voordat ze naar de opvang moet. Hier gewoon de luier uitgelaten behalve 's nachts en tijdens haar slaapje. Op een gegeven moment de middagluier ook uit en potje op haar kamer. Ik heb gewerkt met stickertjes. Bij 5 stickers kreeg ze een snoepje en bij 10 een klein cadeautje ofzo. Of aan het einde van de stickerkaart. Hier mocht ze zolang ze nog ongelukjes had niet op de bank. Had een stoeltje voor haar staan. Dat was echt maar een paar dagen.

Hanna is weer aan de beterende hand, maar nog niet helemaal fit. Nu is gisteren alleen Jefta begonnen:( Nog zieliger eigenlijk, klein druppie.

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Dames bedankt voor de tips. Zal eens gaan bedenken hoe en wat we gaan doen.
    Hier werkte stickertjes niet. Maar ik denk als ze zo doorgaat dat ik dat wel ga (her)introduceren en haar een chocolade ei beloof als ze een bepaald aantal stickertjes heeft. Daar is ze dol op namelijk:D. Ik heb er spijt van dat ik die onderleggers aan mijn schoonzus heb gegeven. Was handig geweest voor in haar autostoel:D Maar ja die zullen wel los te koop zijn. Ik wil trouwens op de donderdag starten, want dan heb ik even de tijd om aan te kijken hoe het gaat. Mijn opvang bestaat uit de oma's en die zitten er niet op te wachten als hun bank onder geplast wordt.

Saar balen van Jefta. Hopelijk is ie weer snel beter. Verwen hem maar lekker.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: In een weekend kun je een heel eind komen! Hier in het begin elk half uur op het potje en dat uitgebreid en nu gaat het echt onwijs goed. Eigenlijk pas sinds deze maand dat ze echt heel goed bezig is.

Hier de kids weer redelijk op de rails hoewel ze allebei ontzettend hangerig zijn. Gisteren had Jefta nog de hele dag tegen de 40 graden koorts en nu alleen nog wat verhoging. Echt heel sneu voor hem, maar goed het is goed voor zijn weerstand. Nu zijn ze allebei snotverkouden. De snottebellen vliegen me om de oren. Gelukkig zelf nog niet veel last van.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko hoe was het ?

Saar al allemaal opgeknapt ?

Proud hoe gaat het potje plassen

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hi allemaal,

pufpufpuf wat een drukte allemaal :)
    kheb echt weinig tijd de laatste tijd.
    20 weken echo gehad, alles goed zover ze konden zien.
    daarna was de oudste jarig, alweer 6 jaar, dus 2 dagen feest gehad. Was aant eind van m'n latijn. Nu komen alle drukke dagen er van lieverlee weer aan, sinterklaas, 10 verjaardagen, kerst, nieuwjaar. Dit stukje jaar vliegt altijd nog sneller om dan de rest vh jaar ;)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Fijn dat alles goed lijkt. Hoe gaat het met de groei van dit kindje? Ja een drukke tijd. Wij hebben ook Jefta nog jarig * zucht *. Ik zei al tegen mijn man kunnen we niet op vakantie:cool:

Hier is alles weer beter al begint Hanna nu weer met diarree en verhoging. Maar voordeel ze slaapt lekker lang 's middags :)

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hee sorry hier ook heel druk geweest.
    Cocko, fijn dat alles goes lijkt. Poeh druk zeg, 10 verjaardagen!! Gefeliciteerd nog met je oudste!

saar, wow jefta al weer bijna jarig. Ongeloofelijk hoe snel het gaat! beterschap met Hanna!

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: fijn dat de 20 weken echo goed was. Wow tien verjaardagen:$ zou ik niet blij van worden haha. Nog gefeliciteerd met je dochter.

@Ikdus: potje plassen gaat goed. Sinds donderdag thuis zonder luier, buitenshuis gebruik ik nog wel de luier. Donderdag 4 ongelukjes. Toen heb ik de tip van Saar maar opgepakt en haar ieder half uur erop gezet. Gisteren 1 ongelukje en vandaag 1 ongelukje maar dat was een drol. De plasjes heeft ze allemaal op het potje gedaan. Vanavond ook voor het naar bed gaan. Ze had haar luier aan, maar riep dat ze moest plassen dus netjes op het potje. Ben erg trots op haar. Vind het wel vermoeiend haha, dacht ach telkens op het potje zetten maar je bent er toch heel de tijd mee bezig.

@Saar: ah die Hanna. Gaat het inmiddels wel weer wat beter? Ik word er wel een beetje van als ik dat zo hoor. Mijn meisje straks ook. Nou ja het hoort erbij en het is goed voor de weerstand zullen we maar denken.

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Knap proud! Ja julliie mogen ook heel trots zikn, voor de mamas is zindelijk maken kei hard werken! ik ben inmiddels weer gestopt haha

Dean is al sinds augustus aan het hoesten, maar zijn longetjes klinken gelukkig schoon. Houd hem wel uit zn slaap :(
    Saar hoe is het met Hanna?

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ah arme Dean. Is wel lang. Vind de ha dat niet? En ach over een tijdje kun je het weer proberen met zindelijk te maken. Hier is het inmiddels poging 3:D

17. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja best lang he? miss maar voor de derde keer terug... ja haha 3x is scheepsrecht!

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ja zou ik doen. Het moet toch een reden hebben dat ie hoest lijkt mij, maar ja ik ben geen dokter:). Ik hoop het dat het deze keer doorzet, maar ja als het niet zo is dan is er nog geen man overboord. We hebben nog anderhalf jaar:D Het is alleen wel fijn voor de knip:D

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Morgen maar weer bellen, vind het zo sneu.
    Ja haha en ni meer boven die vieze poepluiers hangem is ook een voordeel :D

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko fijn dat de echo goed was, en is het een jochie of meissie ?
    Sterkte met de drukte

Saar wat gaat het hard J al bijna 1 😑. H nog steeds leuk op schooltje ?

Proud goed van jullie meisje hoor

Bailey, komt echt vanzelf wel joh hoe gaan de nachten nu verder ? Hoe is het met de kleine meid ?

Hier druk druk druk
    Elke dag school, elke dag werk en nu ook zaterdags erbij (in totaal.maar 10 uurtjes 😜)
    alweer voor de 2e of 3e keer in een jaar tijd holte ontsteking.
    Moe dus

Deel Deze Pagina