mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: wat zei de HA?

@Ikdus: gaat het inmiddels al wat beter? Lekker druk en dan ook de ontsteking erbij pfff vermoeiend lijkt me.

Ego: hier gaat potje plassen nog steeds goed. Alleen poepen wil nog niet zo. Vandaag wel een keer op het potje, maar vanmiddag net zo goed in haar onderbroek bleh:)
    Vandaag met zwemmen mochten ze op voor een hulppietje diploma. Erg gelachen en ben benieuwd naar de foto's. Morgen een drukke dag. "s Ochtends dansles, 's middags sinterklaas bij so en 's avonds een verjaardag. Hailey kijkt al uit naar het feestje maar denk dat ze het niet gaat trekken. Dinsdag de eerste keer psz spannend!

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Wat goed joh. Hier krijgt ze een tumtum na het poepen en eigenlijk vergeet ik het nu ook heel vaak. Maar dat heeft goed geholpen. Zal niet zo pedagogisch verantwoord zijn. Leuk zeg dinsdag en morgen een drukke dag. Valt ze op de psz ook mooi met haar neus in de boter zo in de sinterklaasweek. Hier nemen ze geen kinderen aan in december, te druk.

Verder alles gelezen, maar ik ben een beetje moe. Het is te vaak te laat geweest en hadden een hoop spanning de afgelopen 2 weken. We zijn gezond hoor maar er moesten wat gesprekken gevoerd worden waar we erg tegenop zagen. Druk weekje voor de boeg met de sinterklaas

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar ach als die tumtums hebben geholpen is het heel verantwoord!!
    Ik hoop dat jullie nu beetje rust hebben

Proud drukke dag morgen wel.leuk en dinsdag is het zover. Dat poepen komt wel goed.

Ik twijfel of het echt holte ontsteking is hoor. Ben elke dag flink duizelig en zware koppijn dit herken ik totaal niet van mn holte ontsteking, tis pas sinds juli die duizelingen, maar hey ik ben geen dokter he dus zal wel :p

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Zou best wel holte ontsteking kunnen zijn hoor. Als je het vaker hebt gehad ontstaan er littekens, dat geeft meer klachten.

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: als het werkt dan werkt het. Ik moet zeggen ik kijk daar niet naar hoor of iets volgens de regeltjes gaat. Ik doe maar wat:D

@Ikdus: Hoe gaat het nu? Al wat aan de betere hand?

Ego: nou peuterspeelzaal ging geweldig:D Geen traan heeft ze gelaten (was wel even verontwaardigd:)). Ze deed meteen goed mee. De eerste keer had ze een pietendiploma en de tweede keer een fluitje kado en een boterhamzakje vol pepernoten en snoepjes. Ze had blijkbaar nogal lopen schateren tijdens het buitenspelen. De juf had het nog nooit meegemaakt haha. Hailey zal straks wel moeten wennen dat ze niet iedere keer iets krijgt. Hoewel we nu naar kerst gaan. Dacht heb nog een half jaar voor de traktratie voor haar verjaardag (ben niet zo creatief, dus zie er nogal tegenop). Is er de 18de een kerstbrunch waarvoor we gevraagd worden een hapje te maken haha. Als iemand een ideetje heeft?????:)
    Vandaag komt de sint hier en morgen bij mijn ouders. Vanmiddag eerst lunchen bij schoonpa, want die is jarig vandaag en als we thuiskomen gaan we maar even lekker wandelen met de honden. Wie weet wat we vinden als we terugkomen:D Ben benieuwd of ze alles uitpakt we hebben veel te veel.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: wat leuk zeg. Fijn dat ze het naar haar zin heeft en alleen maar mooi toch dat ze je niet mist;) weet je in ieder geval dat het goed zit. Ja 't is dolle pret he die sinterklaas. Gefeliciteerd met je schoonpa. Hapje: poffertjestorentjes van 3 poffertjes? Gewoon met een laagje jam of pasta ertussen?

Poeh ik zal blij zijn als sinterklaas het land uit is gebonjourd. Manman ;t is niet echt meer gezellig. Allebei de kids zijn moe en Hanna sleurt Jefta mee in haar buien. We gaan morgen heeeeeel hard zwaaien.
    Jefta loopt inmiddels de hele kamer rond. Echt lachen al had het nog wel even mogen duren.

7. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Saar: lachen of er steeds achteraan?:D Bedankt voor de tip, poffertjes klinkt leuk en bijna elk kind is er gek op (denk ik). Neem aan dat ik ze niet vantevoren hoef te verwarmen, maar zo uit de verpakking kan gebruiken?

Wij kwamen terug van de lunch vanmiddag en Hailey lag in de auto te slapen. Dus we hebben snel heel de zooi binnen gezet. Ze was zo blij haha. Morgen nog een dagje bij ons thuis en dan kan de rust hier ook weer terug keren. Je merkt dat het eigenlijk allemaal net te veel is. Vanochtend dus ook niet gaan zwemmen. Morgenvroeg wel dansen, maar dat is nog drie weken en dan stoppen we ermee.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Het was al vangen met hem, veel ondernemender als ons meisje. :)
    Nee die poffertjes hoef je niet op te warmen. Ik heb ze een keer met mascarpone en aardbei ertussen gemaakt. Was ook lekker.

Hier was het echt niet gezellig. Hanna wilde haar fruit niet op eten. De laatste tijd eet ze sowieso erg slecht en heeft ze diarree. Ik hoop dat het over is als sint weg is. Maar ze was ook echt moe gisteren. En een spanning op haar gezichtje (ik had een uurtje voordat we de cadeautjes gingen geven gezegd tegen haar dat het pakjesavond was). Nou ja hopelijk gaat het volgend jaar beter.

Cocko: Hoe is het met je? Je schiet alweer mooi op denk ik?

Bailey, miffy en ikdus: hoe is het bij jullie?

9. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar: hier ook een slechte eter en buikgriepje. Dan werken de pepernoten ook niet echt mee hè haha... Jammer dat het nog net wat te veel was voor haar, maar gelukkig duurt het weer een jaar voordat de goede man terug is in het land ;)
    Wat knap van jefta dat hij al zo goed loopt!

Proud, fijn dat ze zo makkelijk gewend is! Hoezo gaan jullie stoppen met dansen? Is het toch niet zo?

Ego, naar de ha geweest met dino. Vandaag bloed geprikt (hij deed het voorbeeldig, niet eens gehuild!) en vrijdag uitslag. Hij wordt op canailles getest, o.a. Kinkhoest en bloedarmoede. Arme ventje is al best lang ziek en nu poept hij ook nog eens al een week water.
    Sinterklaas was leuk, Dean was eigenlijk gewoon heel rustig aan het genieten van alles. Marley vindt het ook prachtig en kruipt de hele kamer door hihi.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sorry druk druk. Beterschap voor de zieke kids en een knuffel

11. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Sorry ik probeer een andere keer weer even bij te lezen en te reageren. Mensenlief wat een drukte ;)
    Gaat goed, vandaag zw.suiker test laten doen. Afwachten maar weer. Beeb groeit goed.
    Beterschap met de zieken (dat zag ik in een flits voorbij komen)

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Oh zou het in de leeftijd zitten. Heb je al een uitslag van hem, sneu hoor dat bloedprikken. Gaat het goed met Marley en red je het een beetje met je werk e.d.?

Cocko: oeh dat is niet zo mooi. Sterkte, hopelijk valt het mee.

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Ja misschien is het wel de leeftijd ja. Uitslag krijgen we vrijdag, ben benieuwd. Marley is een rots in de branding hihi nooit ziek, altijd vrolijk (even afkloppen :)).
    Ik ben wel heel moe en ook al tijden ziekjes, maar over anderhalve week vakantie dus ik kijk er naar uit!

Al grootse plannen voor jefta's verjaardag?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Spannend zeg voor morgen. Marley die wappert er lekker doorheen dus. Nou gelukkig maar. Jefta is nu 1 keer echt ziek geweest met overgeven en al en dat is echt sneu. Voor Hanna vindt ik het ook sneu, maar die kan toch al wel iets meer aangeven. Jij zelf dus ook al aan het kwakkelen. Poeh ik kijk ook uit naar die vakantie. Heerlijk! Manlief heeft ook 2 weken vrij. Hij zou vandaag vrij zijn, maar dat ging ineens niet. Wel even jammer want hij wilde al een paar weken een dagje vrij, maar elke keer komt er iets tussen. Maar als het goed is volgende week vrijdag al vrij (collectieve vrije dag en hij werkt officieel sowieso niet op vrijdag). Dan gaan we naar ballorig als de kids mee werken:)

Geen grootse plannen. Gewoon van 10-12 taart eten. Er zijn ook gewoon mensen aan het werk dus ik weet niet of er heel veel mensen komen. De ouders van mijn man eten om 5 uur waarschijnlijk patat mee. Sm moet werken, dag voor kerst he;)

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Klinkt gezellig Saar! Hoeft ook niet altijd lang te duren toch?!
    Bloeduitslag was goed, morgen horen we of het kinkhoest is.

Hoe is het met de rest?

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haihai

Even wat meer tijd..

Jefta bijna jarig?! Wat gaat dat mega hard zeg! Ach als ze nog zo jong zijn dan zijn een paar kadootjes al goed voor die kleintjes.

Bailey: vandaag hoor je of t kinkhoest is? Er wordt dus veel gehoest begrijp ik..?
    Pff balen. Fijn dat de bloeduitslag wel goed was.

Hier hoesten ze ook al weken. 2 aan de puf dagelijks. Heb allerlei siropen in huis maarniks werkt. Zal wel tijd van t jaar zijn.

Inmiddels weer een jaar ouder geworden, pufpuf hele happening als je zwanger bent haha. Maar tis weer gelukt.

Morgen hele dag naar t zhuis want werd vorige wk gebeld dat ik zw
    Suiker heb. :(

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: fijn en was het nog kinkhoest?

Cocko: He bah wat vervelend. Het zit je niet mee met je zwangerschappen he?! Elke keer wel wat. Nog gefeliciteerd.

Hier hoest ik ook. En Jefta begon vandaag ook. Brrr echt een virus. Merk dat mijn weerstand sowieso erg laag is ga echt van het 1 naar het ander. Zaterdag een dagje op bed gelegen met migraine brr. Hopelijk rusten we rond de kerst een beetje uit.

18. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Geen kinkhoest gelukkig! maar hoesten wordt er niet minder op..

Gefeliciteerd nog Cocko! mooie cadeaus gehad? brr balen van de Zw uiker! en nu? krijg je medicijnen of zo iets?

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Cocko nog van harte, pfff balen zwangerschapssuiker, hoe is het met de misselijkheid ?

Saar en Bailey klinkt ook niet fijn zeg. Het heerst echt vreselijk

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bah het zal wel iets langdurigs zijn bailey. Ik ben ook al een week onderweg en het wordt niet minder.

Ikdus bij jou alles rustig? Hoe gaat het inmiddels met slapen.

Deel Deze Pagina