Hier nog steeds veel koppijn en duizelig, geen idee hoelang ik nog neusspray moet gebruiken. Slapen nog steeds drama 😊. Ze is/was ook ziekjes dus ze is 2 dagen om 4.30 opgestaan, ben er nog moe van.
Vervelend zeg Ikdus. Al wel weer teruggeweest dan als je nog zo'n last hebt. En je nachten zijn ook nog niet ideaal dus. Bah, ze zal toch wel een keer echt gaan slapen.
Nee ik wacht wel tot het nieuwe jaar, dan heb ik meer dan 6 weken neusspray gebruikt. En normaal moet na 6 weken holte ontsteking over gaan. Volgende week ga ik weer met de meid naar de huisarts voor haar poep probleem (met geluk 1x pw poept ze) en dan kaart het ik het slapen ook aan. De opvang probeert ook mee te denken, maar ze is al sinds haar geboorte een slechte slaper.
Dat kan ook. Lijkt me echt vermoeiend hoor hoe jullie (niet) slapen. Hopelijk heeft de huisarts een idee. Heeft ze last van d'r ontlasting?
Ja ik raak er nu echt vermoeid van haha. Echt last heeft ze niet van de ontlasting. Maar ze heeft steeds veegjes poep tussen haar billen, en paar weken terug soort van overloop diarree, heel sneu. En niet gezond ! Ze heeft nu 1.5 week al niet gepoept.
Dat klinkt niet erg lekker nee. Heb je al iets van roosvicee laxo geprobeerd? Hier heel zielig net met wegbrengen. De juf zei vorige week al dat er een meisje niet zo lekker ligt met Hanna. Die is nogal dominant en trekt soms wat enzo. Hanna is heel rustig en wil alles op haar gemakje uitzoeken. Dus ik breng haar weg komen we met dat meisje tegelijk binnen en Hanna vliegt gelijk in de ruimte onder de glijbaan. Echt heel sneu. Hopelijk gaat het snel over.
ja thuis krijgt ze bijna alleen maar roosvicee laxo. ach wat sneu voor H dat ze zo bang is voor een meisje. Wat kan je daar aan doen behalve zeggen dat ze niet bang hoeft te zijn.
Ik heb geen flauw idee eigenlijk. Ik ga misschien een keer aan de moeder vragen of ze een keer samen kunnen spelen buiten de psz om. Hanna is gewoon een heel afwachtend en te sociaal meisje. Als iemand wat afpakt gaat ze ergens anders mee spelen. En thuis kan ze Jefta natuurlijk nog wel aan. Dus ja lastig.
Ja misschien is dat wel een goed idee, hier ook een sociaal meisje. Maar als ze je niet mag heb je pech en deelt ze niet met je, of in ieder geval heel weinig.
Ja vind ik ook, vind het alleen soms zo zielig voor die kindjes die R wel aardig vinden maar zij hun dus totaal niet, haha. Nouja ze pest in ieder geval niet. Maar H heeft het verder wel nog leuk op de psz ?
Ja hoor. Ik hoorde dat toen ik de deur uit was ze alweer stil was. Ik ga gewoon weg aangezien ze anders toch gaat huilen Vandaag kerstviering gehad en ze is echt zichzelf. Kijkt rustig rond en vind het allemaal wel best.
Saar, ahh sneu voor haar. Maar wel goed idee om misschien een keer buiten de psz af te spreken. Indus, bij jullie gaat het slapen dus ook ng steeds niet? Zullen we een nachtelijke club beginnen hahaha. Ellende hè?! Zo te horen heb je een populaire meid hihi. Maar goed, ze hoeft ook niet met iedereen te willen spelen toch? Wij zijn ook niet vrienden met alle andere volwassenen om ons heen. Dino is op het kdv vooral erg met z'n zus bezig en met een van de leidsters (hij is echt een beetje verliefd hahah heel schattig). Hij speelt ook wel lief met kindjes die net wat jonger zijn, maar de drukke oudere kinderen vindt hij, zoals hij zelf zeg "saai" haha. Volgens mij houdt hij gewoon niet van de drukte, het is zelfmoord een heel rustig mannetje. Hoe is het met de rest?
Bailey: Die autocorrectie ook Hij is ook liever gewoon op de rustige tour zo te horen. Hoe is voor jou de combi werken en 2 kids? Lijkt me zo zwaar.
Ow hahahah oeeeeeppppsssss!!! Ik dacht eerst waar heb je het over, maar het is inderdaad geen zelfmoord. Waar de autocorrect dat nou weer vandaan heeft?! Werken en twee kids vind ik prima te doen hoor, ik werk natuurlijk wel maar 3 dagen... Maar goed int onderwijs ben je nooit echt klaar (altijd wel voorbereiden, nakijken, oudergesprekken, etc.) dus soms is het even pittig. Daarom zou ik ook zeker niet meer uren willen. Maar nu we eenmaal een beetje een ritme hebben is het goed te doen sterker nog, ik zou er nog wel een bij willen... Nu vriendlief nog overtuigen En jullie? Denken jullie ooit nog een derde te willen, of ben je daar nog niet zo mee bezig?
Gelukkig maar. Ik snap die autocorrect ook niet altijd Knap hoor 3 dagen. En zeker in het onderwijs als je altijd werk mee naar huis neemt. Maar nu wel lekker even 2 weken vrij? Nou succes met vriendlief, die ziet je nu vast al aankomen Of valt dat mee? Wij twijfelen heel erg. Sowieso nu nog niet. Ik krijg weer een keizersnede en dat vind ik geen doen met 2 kleine kindjes. Daarnaast ben ik nog steeds heeeel erg moe. Ik ga morgen naar de huisarts om even wat dingen te bespreken. Ik moet echt 's middags nog gaan zitten/liggen, moet alles heel goed plannen want anders kom ik gewoon de dag niet door. Als ik naar de markt wil, kan ik gewoon niet iets in het huishouden doen. Als er niks lichamelijks aan de hand is dan is het bij mij echt (ruim) 2 jaar afzien, een zwangerschap. En of ik/wij dat er voor over heb(ben).... dan moet het gewoon heel erg hard gaan kriebelen en dat doet het nu nog totaal niet. Ik had altijd wel meer gevoel bij 3 dan bij 2, maar ja als mijn lichaam niet meewerkt. Ik heb er nu 2 en ik wil me heel graag weer de oude voelen. Oh dit klinkt best sneu zo en zo bedoel ik het niet. Het is gewoon vervelend dat je al een jaar of 3 niet op een lekker energiepeil zit. Ik heb trouwens zaterdag mijn laatste bv gegeven. Vrijdag had ik de ochtendvoeding laten vallen en gisteren wilde meneer ineens niet meer drinken. Net nog geprobeerd en nee hoor hij wil niet meer. Hanna deed dat echt op exact dezelfde dag (21 mei dan) 3 dagen voor haar verjaardag. Typisch. Ik ben er wel blij om, maar ik vind het ook weer moeilijk. Misschien was dit wel de laatste aan de borst. Hier had ik er dit weekend 3 met buikgriep. Sjongejongejonge, wat een was. Gelukkig allemaal weer aan de beterende hand nu.
Heb wel even vluchtig gelezen. Reageren doe ik nog, maar mocht ik het niet meer voor de kerstdagen redden. Fijne kerstdagen meiden. Geniet van de vrije dagen. Oh en Saar. De poffertjes waren een succes op de psz
Bailey wat schattig verliefd haha. Oei dus wel met zn zusje bezig veel. Hopelijk veranderd het een beetje. En leuk vriendlief overtuigen voor een derde, wil je dat nu al of gewoon uit eindelijk.. Saar ik snap je helemaal ik ben ook kapot en gaar. Ik moet daarom ook niet aan een tweede denken. Hier is niks uit bloedonderzoek gekomen. Komt hier dus echt door de drukte en slaapgebrek Jammer dat J geen bv wilt maar wel mooi dat ook hij het zo goed aangeeft. Meisje moet ik vanavond microlax (klysma) geven. Oh vind dat zo sneu. Ik ga nu snel slapen ff tukkie doen, r is lekker op de opvang. Alvast fijne kerst dames 💕
Proud: Jij ook fijne feestdagen meid! Fijn dat de poffertjes een succes waren Ikdus: Ja maar het gekke is ik ga om half 10 naar bed tot half 7 en 99 van de 100 keer word ik niet gestoord in mijn slaap. Jij ook fijne feestdagen en slaap lekker. De rest ook allemaal fijne feestdagen. De huisarts voelde een licht vergrootte schildklier, wat dat dan ook mag betekenen. Bloeddruk is ietsje lager maar op zich wel prima. Heb een algeheel vermoeidheidsbloedonderzoek gehad+vit. d. 8 januari terugkomen, de huisarts is op vakantie volgende week. Mag evt. wel eerder bellen voor de uitslag, maar ik denk dat ik dat maar niet doe. Ik weet hoe ik ben, google nu al dus ik denk dat ik dan gek wordt hihi.
Schrik me naar hier... lees ik het woord zelfmoord Dus ben toen maar eens heeeel goed gaan lezen Gelukkig was het maar auto correctie.. Saar: wat vervelend dat je zo moe blijft he.. Hopelijk komt er iets uit (wat niets ernstigs is natuurlijk) want anders moet je idd nog wel even wachten voordat de moeheid weg is. Jammer is dat he. Snap je wel gezien een derde hoor, maar moet zeggen: hoe meer kids, hoe meer ritme. Haha o btw: ik stop bij 4 hoor Bailey: hihi een derde.. tis wel leuk als ze vlot op elkaar zitten. Idd, éven vriendlief overtuigen. Succes ermee! Vind het wel knap dat je 3 dagen werkt met 2 kids, pas zei ik nog tegen iemand: hoe doen die mensen dat toch met hun huishouden enzo?! Zou zelf helemaal doordraaien volgens mij. Ikdus: hoe is het geven van de microlax gegaan? Dat is zo sneu he!! Ego: Hier is het echt heel druk, het is het ene ziekenhuisbezoek na het andere. Dan voor m'n zoon, dan voor m'n dochter, dan voor mezelf.. Ben net aan het heen en weer rijden. En ik heb bijholte ontsteking. Au au au, niet grappig. Gelukkig krijg ik straks een kuurtje want dit is niet vol te houden zo. Allemaal een fijne kerst toegewenst!!