Zooo lief proud!!!! en al gepoept Miffy weet ook niet wat goed is. Zolang ze dr lijn maat volgt lijkt mij. Laten ze die ook aan je zien ?
@Ikdus: en hoe Begrijp die grijns nu nog beter @Miffy: 3 cm in 3 maanden is toch best flink gegroeid? Zeggen ze op het cb niet dan of het goed gaat met de groei? Ego: Hailey is lekker bezig vandaag. Komt een verjaardagskaart binnen. Zegt ze mama open doen. Dus ik zeg kun je zelf. Nee mama doen. Ik de kaart open. Kijkt ze me aan vol medelijden, doet de kaart dicht wijst naar het de afbeelding van een kadootje op de kaart en zegt nogmaals mama open doen Dat ik dat toch niet begreep Hier zijn we er zo goed als klaar voor. Vanavond nog even om wat laatste boodschappen en dan vind ik het wel best. Tuurlijk nog wel even versieren en haar keukentje in elkaar zetten. Morgen lekker naar de efteling en kwam nog kortingsbonnen van de mac tegen. Dus ik gok erop dat we dat morgenavond eten. Zaterdag het grote feest. Bij de action wegwerpspul gehaald. We maken het ons makkelijk dit jaar. Zondag nog een verjaardag en dan kunnen we maandag vertrekken. Ze roepen voor Tilburg al bijna tropische temperaturen af en wij gaan naar Limburg, dus dat wordt zweten Oh en ik kwam er gisteren achter dat onze vogels een mannetje en vrouwtje zijn Maar eens met de kweker contact opnemen hoe het zit met de eitjes of ik die gewoon weg kan pakken en dat dan goed is of dat ik nog wat anders moet doen.
Klinkt hoed proud, wordt vast een heerlijke dag! En fijn dat je al zo ver bent voor het feest, vind het altijd veel werk. Dit jaar ook maar eens wegwerp spul halen . Met die vogels. .. dat hebben wij gehad met konijnen! Zie maar een eens 12 konijntjes weg te geven, poeh poeh. Gelukkig kan je eitjes wegpakken (denk ik). Benieuwd wat de kweker zegt. Alvast heel veel plezier morgen en vast gefeliciteerd! En veel plezier zatetdag en jullie weekje weg, maar dat gaat vast lukken!
haha ja dan heb ik gelukkig 'alleen maar' vogels. Neem aan dat ze niet zoveel eieren produceren als konijnen jonkies Dank je! Eigenlijk nog een vraagje: gaan jullie kindjes al zelf de trap af? Hailey wilde laatst zelf, maar durfde uiteindelijk niet (gelukkig). Maar vraag me nu af hoe moet ze de trap af? Ik denk dat het handigst is dat ze op dezelfde manier naar beneden gaat als naar boven, maar misschien is dat ook wel niet handig.
Heeft hij dan al zulke lange benen dat ie telkens een tree verder komt (staat er een beetje raar hoop dat je snapt wat ik bedoel)? Of denk ik misschien te moeilijk
Nee, hij raakt de tree met puntje van zn tenen en glijdt een stukje op zn kont tot hik et vvolledig bij kan. Daarom houd ik zn hand ook nog maar even vast hahah
oke haha ik begrijp het. Zal eens met Hailey oefenen als ze zin heeft en dan gewoon niet te hoog op de trap
Wat voor keukentje hebben jullie gehaald proud ? Wij gaan ook een keukentje kopen Morgen alweer 2 pfffff en wordt het mooi weer op jullie vakantie ja?(kijk ik niet naar) Dus lekkere poepbroek haha wij hebben geen trap maar ze gaat er of zittend vanaf of achterste voren. bailey hoe gaat het aanleggen?
Proud: klinkt super joh!! Heerlijk dat je er al helemaal klaar voor bent. Leuk, waar komt het keukentje vandaan? Alvast gefeliciteerd en een fijne dag morgen!! T wordt mooi weer! En de trap af: C gaat achterstevoren de trap af. Eerst een been op de tree, dan de knie erbij, volgende tree been en knie erbij.. Zoiets was het Ze gaat als een razende, dat weet ik wel.
Gefeliciteerd Hailey! En proud natuurlijk! Ikdus, ik leg haar nu af en toe aan met tepelhoedje, gaat redelijk maar ze drinkt niet genoeg dam. Maar gezellig is het wel
Even snel: Gefeliciteerd Hailey, proud en proudpapa. Fijne dag gehad? Verwend? Hier lekker gezwommen de hele week. Nu een hoop was Kom morgen hopelijk even bijlezen.
Dank jullie wel. Heerlijke dag gehad. 'S ochtends rustig kadootjes uitgepakt en vertrokken naar de efteling afgesloten met de mac en opa en oma zijn nog even geweest. Ze heeft het ikea keukentje gehad. Meteen een succes. En ook nog een loopfiets die is alleen nog iets te groot. welkom terug saar! Ik probeer nog even uitgebreid te reageren voor dat we vertrekken.
Nog gefeliciteerd proud!! Hier erg druk, heb nu mijn vrije dag al heb ik wel flinke plannen en dan heb ik 5dagen school/stage erachteraan maandag gaat ninthe voor het eerst naar psz
Proud: nog gefeliciteerd!! Zo te lezen een leuke dag gehad, gaaf! Fijn dat de kaadootjes geslaagd zijn Ego: druk hier...
Alles even bijgelezen. Jullie zijn er maar druk mee geweest. Ik weet niet alles meer, maar probeer te reageren op jullie. Cocko: Fijn dat het zware gevoel weg is. Kan ook je eisprong zijn he?! Proud: Klinkt leuk allemaal. Veel plezier op vakantie, geniet er van! Ikdus: Leuk een keukentje, welke gaan jullie kopen? Bailey: Fijn dat ze zo wel knus bij je drinkt al is het niet genoeg. Wie weet pakt ze de techniek toch nog sneller op als je denkt. Hier 2 hele vermoeide en verkouden kinderen. Hanna gaat af en toe gewoon op de grond liggen duimen Maar we hebben het heerlijk gehad. Elke dag 2 keer zwemmen. Hanna heeft alleen een dag koorts gehad, maar dat hadden we pas 's middags door. Hanna heeft zich echt opperbest vermaakt. Wij zelf komen ook lekker moe terug. Echt slechte bedden, vreselijk. Nu een week bijkomen (alle was is gelukkig alweer weg) en dan zaterdag feest. Ik had trouwens nog pampers acti fit gekocht en dat ging goed tot de laatste nacht. Toen heeft ze zoveel geplast echt alles was vies. Gelukkig gingen we naar huis. Dus die luiers nemen lang niet zoveel op als baby dry e.d. Ik ben trouwens gestopt met de pil, ik krijg er extreme stemmingswisselingen van. Had ik voor Hanna ook, ik kan gewoon echt niet tegen hormonen. Dus nu maar kijken wat nu. Ik wil in ieder geval geen hormonen slikken en ook niet zwanger zijn
Saar: nou pff gelukkig dat het leuk was!! En is vaak vind ik, slechte bedden. Ben je inmiddels beetje bijgekomen? Oh dat van die pil herken ik wel ja, echt niet grappig. Ja ik weet dat t de eisprong geweest kan zijn maar goed laten we t maar afwachten! Wat is het warm he,! Wel lekker maar we zijn wel verbrand in t zonnetje.