Sterkte ikdus!!!! hopelijk komt het niet van een ziekenhuis opname. Helemaal op nu saar? zijn vermoeiende dagen!
Gelukkig hecht ik niet teveel waarde aan kerst. Maar ziekenhuis liggen met een kind dat alleen maar loopt springt en rent 😕. Wat gaat iedereen doen met kerst ?
Ikdus: Überhaupt is het ziekenhuis niet leuk. Hoop echt dat ze haar ontlasting kwijt is geraakt. Bailey: Ik was behoorlijk af ja. Ben lekker op bed all you need is love gaan kijken. Manlief vindt dat ook altijd wel leuk. Maar meneertje is echt verwend. Toet toet auto's, toet toet brandweerkazerne en de auto ambulance, van Hanna een ambulance (zelf uitgezocht), grote kiepwagen, bestuurbare auto, xylofoon voor in bad, houten loopbakfiets(op 4 wielen). Dat laatste was echt het cadeau van de dag. Hij begon helemaal te stralen op dat ding. En hij krijgt zijn eerste schoenen van mijn schoonouders, van hen hebben we geld gekregen. Dus super verwend.
Zoo die is lekker verwend. Nu lekker rusten ? Hier vandaag al 3 zakjes gehad en 20 min geleden een microlax, helaas wat waterige poep en meer niet. Geef het tot 12.30 de tijd dan ga ik weer bellen.
T gaat ! Donderdag had ze 2 keer een keutel en nu alleen diarree. Maar vandaag ook alweer 2 keutels. Maar veel diarree ook nog. Echt sneu
Vervelend zeg, maar het komt wel los nu. En die diarree is natuurlijk ook wel weer logisch met al die laxeer middelen.
Zeker logisch maar sneu ik had in 12 u tijd 18x verschoond pfff. Nog een paar dagen dames dan is alle rust weer terug, feestdagen over. Ben er aan toe
Nou poeh ook rode billen dan zeker? Zielig. Hopelijk verbeterd haar ontlastingspatroon wel anders kun je alsnog weer naar het ziekenhuis denk ik of niet?
Ja als ze zo weinig blijft drinken en amper iets eet maar wel veel luier onder poept, mag ik zeker vast voor uitdroging gaan. Ik ga morgen de huisarts bellen het is niet grappig die diarree zo terwijl ze bijna geen voeding binnen krijgt.
Ik heb gebeld en krijg een telefonisch consult. Ze heeft nu wel 2 sneetjes bruine brood op exclusief korstjes maar het is al heel wat!!
Dat drinkt ze niet haha, ze is heel erg eigenwijs.. Nouja maak me niet zoveel zorgen sinds gister avond speelt ze weer, dus uitdrogen zal denk ik mee vallen.