mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heerlijk;) Nou dat is in ieder geval een goed teken.

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ze heeft lekker dr bord leeg gegeten vanavond en een toetje en het spoot er niet direct uit 😊. Nu kleine beetjes diarree en niet bomvol. Maar niks gedronken maximaal 250 cc inclusief toetje.

3. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wel eten, nog steeds geen drinken ook nog steeds diarree. Ik moet haar dwingen om te drinken, alsof ik dat niet doe..

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Pfff wat een gedoe ikdus. Maar wel fijn dat ze weer wat meer eet.

Zouden jullie eerder bellen/langsgaan voor een bloeduitslag? Ik vind het zo lang duren tot 8 jan. :)

Vandaag voor het eerst een hele dag zonder de kids weggeweest. Erg vermoeiend, maar wel gezellig.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Zeker gedoe Saar alles wat erin komt is binnen een half uur eruit zowel drinken en eten. En ze drinkt al zo lekker 😕.

Ik zou zeker bellen Saar een andere arts kan ook wel uitleggen wat het inhoudt.
    Wat heb je gedaan vandaag ?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Koffie gedronken, gewinkeld in Batavia stad, geluncht, nog wat winkels op de meubelboulevard gezien en warme chocolademelk gedronken bij de intratuin. Even thuis de spullen weggebracht en ik heb een uurtje gelegen. Daarna een hapje gegeten en toen heel snel onze 2 druppies weer opgehaald. Hanna wilde niet eens weg:)

Hebben flink geshopt voor volgend seizoen voor de kids. Beiden een winterjas (hopelijk passen die). En mijn man heeft wat kleding. Ik heb niks, had niks nodig. Ja een nieuwe tas, maar 235 euro vind ik toch net even iets te veel.

Ik moet ook nog formulieren wegbrengen. Misschien ga ik morgen wel even langs.

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    klinkt als een leuke dag ! Batavia is in lelystad toch ? Dus je hebt bent in meerdere steden geweest of heeft lelystad ook meubelboulevard :)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja lekker relaxt. Heb het gevoel dat ik ongeveer de hele dag koffie heb gedronken :D Maar het is in Lelystad ja. Het was sale (weten wij veel), maar heb echt leuke dingen gescoord. Merkkleding voor zeeman-prijzen zeg maar. Behalve de jassen dan, maar die waren ook erg betaalbaar nu. In Lelystad is ook een kleine meubelboulevard. We hadden nog een stoel nodig en kapstokhaakjes voor de kids. Hanna gooit nu elke keer haar jas van zich af.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hele dure koffie dan haha wel leuk, vooral leuk dat je merk kleding koopt voor zeeman prijzen
    En nu je het zegt wij hebben onze lamp daar bij de trendhopper gekocht 😊

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja die is helaas failliet:( Was altijd een leuke winkel, maar goed.
    Hoe is het vandaag?

Ik heb mijn bloeduitslagen, maar er is niks uitgekomen.

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Aan de ene kant fijn dat er niks is uitgekomen maar ook balen zeg. Als t nou iets simpels was....
    Oh trendhopper failliet jammer zeg!

Vandaag nog steeds geen verandering, ik wacht tot ze weer poept. Net weer een luier bom bom vol bah.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dacht ik. In Zwolle en in Lelystad is'ie weg. Maar het kan ook om bepaalde vestigingen zijn gegaan hoor.

Oh bah he. Duurt wel lang zo. Hopelijk pakt ze straks d'r zindelijkheid weer op.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja hier is het ook al heel wat jaren weg, maarja dure winkel ook.

Jullie ook de beste wensen !

Hoe hebben de kindjes het gedaan ?

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jefta niet gehoord. Hanna lag om half 2 te trillen in haar bedje, maar toen waren ze ook echt met heel zwaar vuurwerk bezig schuin achter ons huis. Om 12 uur sliepen we allemaal;)

En bij jou?

16. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Gelukkig nieuwjaar!

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Dame hier ging om 1 uur pitten. En dat zonder middag dutje. Ze heeft lekker tot half 10 geslapen

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Gelukkig nieuwjaar 😊

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#839 Saar22, 2 jan 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2015
    Hoe is het met iedereen?>