mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja in principe alles weggedaan, behalve box, kinderstoel, maxi cosi, badje en tub.:)
    Oke ik ga even kijken wat ik nodig heb, wil nl wel zelf gaan voeden dus is een voedingskussen superhandig. Weet alleen niet of ik die nou wel of niet weggedaan had. Ff aan m'n man vragen vanavond. Volgens mij is ie weg maar haha m'n geheugen is een zeef....

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Dat jasje kan ik niet vinden op mp...

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mijn zus wil de box hebben met alle rompers e.d. Dus helaas. Ik stuur je wel een pb met de link.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    No problem hoor Saar!! ;)

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wil je echt geen derde meer Saar ?

Cocko ik wil ook baby shoppen.😆

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Gelukkig maar cocko. Zou wat zijn als ik nu gestalkt werd;)

Ikdus: nee als het zo moet heb ik het er niet voor over. Daarbij is het financieel op dit moment ook helemaal niet verstandig. Mocht het toch gaan kriebelen en ik word over 5/6 jaar zwanger koop ik alles weer op marktplaats.

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: wat zeg jij nou?? :D

Saar: volgens mijn man hebben we dat voedingskussen niet meer. Wat voor soort heb jij liggen als ik vragen mag?

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Een gewone van de hema ofzo. Met van dat zachte spul.

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar btw nog gefeliciteerd dat je man een vaste contract heeft, ook al is het voor 4 dagen, het is vast :).

Cocko, ja ik ging laatst voor een klasgenote haar zoontje van paar weekjes oud kleding kopen. Zoo schattig!

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Gefeliciteerd met je mans contract Saar, hopelijk wordt het gewoon eeen keer uitgebreid. Wel vervelend van de cyste hoor, poeh. Nou nou grote schoonmaak, mijn vriend zou er helemaal blij van worden. Ik kan nog geen afstand doen haha. En ik hoop nog altijd dat een derde voor ons weggelegd is:) maar vriendlief vindt het heel druk allemaal, is natuurlijk ook wel zo. Maar goed, we zullen zien. En wat jij zegt is ook zo, mocht het over een paar jaar gaan kriebelen kan het altijd nog, we zijn nog jong hè :D

Cocko, nog maar even denk ik hè? Spannend hoor! Gaat alles goed?

Ikdus, oooow dat snap ik helemaal! Was laatst op kraambezoek, zooooo schattig ieniemienie mensje!

Hoe is het met de rest?
    Hier alles goed, maar mega druk geweest. Even twee foto's van de fotoshoot spammen.

11. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
  12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Zou jijzelf ooit nog een tweede willen? Of vind je het leuker bij een ander nu?!

Bailey: Wat een prachtige foto's. Wat een mooi meisje ook en Dino natuurlijk een prachtig kereltje. Heerlijke peuter. Haha nou wij waren het hier eens, dus dan kan het ook he. Als mijn man nee had gezegd hadden we alles netjes opgeruimd. Ja die cyste geen flauw idee wat het verder inhoud hoor. Volgende week een afspraak maken!

13. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: idd, nog gefeliciteerd met het vaste contract van je man!

Bailey: ahhhh wat een schattige kindjes!!

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ohh zo schattig bailey wat een poepies en wat een haar!!

Saar, mijn vriend wilt heel graag ik hoef niet persee ik ben nog zo moe.
    En ze is ook heel stout.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: Nou ze is ook nog klein. Hier ook een heel 'vervelend' meisje. Duwen, schoppen, trekken etc. Ken mijn kind niet terug.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Soms overschat ik dr ook waardoor ik me erger als het niet gaat zoals ik wil.
    Maar het meeste is gewoon slaap te kort als we beide lekker uitgerust zouden zijn, zou het vast beter zijn.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat sowieso ikdus. Ik merk het ook wel hoor dat dat invloed heeft. En Hanna wil 's middags niet meer slapen terwijl ze het wel nodig heeft. Ik snak soms om 5 uur echt naar mijn man.

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bij mij slaapt ze noooit is ze alleen met papa slaapt ze heerlijk.
    Vreselijk want van 6 u tot 23.30 wakker zijn is heeel lang en zondag is ze altijd om 5 u wakker 😆

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat is helemaal een eind! En dan is ze waarschijnlijk overdag ook wel moe of niet?!

Ik doe haar trouwens wel gewoon 2uur op haar kamer. Gaat ze maar spelen.

20. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Jaa ikdus, slaap tekort maakt zeker uit! wat een lamge dag zo. Slaapt ze snachts al wat beter?

Deel Deze Pagina