mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa ze is zeker moe Saar

Bailey bij ons in.bed wel eigen bed kan ik er nog steeds 3x uit.

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ikdus: dat is toch niet gezond lijkt me? Heb je er al eens met iemand naar gekeken? Of weet je een oorzaak/reden dat ze zo doet met slapen?

Moet eerlijk zeggen: C wil ook 's middags niet meer naar bed. Toch leg ik haar op bed, al komt ze er na 5 min weer uit :D Maar dan is het heel direct zijn, heel kordaat: nee, jij gaat echt even slapen. En dan gaat ze zelf weer naar boven, in d'r bedje. En dan slaapt ze ook.
    Ze zegt wel: saai mama, boos hoor... maar ja ach, hoe vaak ben ik wel niet boos denk ik dan :p

Saar: wat jij hebt, om 5 uur naar je man snakken.. Herken het wel idd. Ben ook blij als hij thuis is. Maar wat ik nu doe: om half 5 achter een of ander filmpje zetten. Eerst alles opruimen en dan hoppa, filmpje. Dan heb je er niet echt last van en heb je én tijd voor het eten én tijd voor je zelf evt. Vind het zelf nu ideaal.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Hoe is dat met Dean dan het slapen?!

Ikdus: Ja ook wel logisch. Inderdaad wat cocko zegt, misschien eens iemand mee laten kijken?

Cocko: Hoe is het met jou diabetes dan? Erg veel last van? Ja dat filmpje kan voor Hanna wel, maar Jefta die wil echt op de arm. Zal ook wel verlatingsangst zijn oid. Boos worden op Hanna helpt echt niet met slapen. Ze 'vergeet' het zo weer. Ik heb haar ook weleens tot het avondeten in haar kamer gelaten en dat helpt ook niet. Nu gewoon na het middageten naar haar kamertje tot 3 uur en dan samen met Jefta weer naar beneden. Slaapt ze dan slaapt ze en anders niet.

Wij hebben lekkage op Hanna haar kamer. Toen we die kamer opknapten viel het stucwerk er op 1 plek al af, maar het voelde niet nat. Dus we dachten slechte hechting. Nu ook een andere muur en dat is dus helemaal geel. Haalden we het plaatje van het stopcontact eraf, is dat plaatje zeiknat en helemaal groen erachter. Bah. Wij al even bij de buren navragen maar die gooiden zo ongeveer gelijk de deur weer dicht dat het niet aan hun badkamer kan liggen. Nu maar onze verzekering ingeschakeld en morgen komt er een expert. Maar echt balen. Laminaat en ondervloer is ook zeiknat en dus 2 muren. Ook in de woonkamer een plekje. Blech hadden we nou net geen zin in.

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha deze dame zegt ik wil niet slapen en gaat boos stampen huilen, en slaapt dus ook echt niet.
    Ik ben nu begonnen met melatonine ik geef 0.4 gram leek even te werken, maar ook niets meer.

Op het kdv slaapt ze wel altijd 45/60 min. Grrrr

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Probeert die dame jou niet vreselijk uit Ikdus? O wat is dat frustrerend zeg!! op KDV wel slapen en thuis niet.. Hoe slaapt ze dan thuis als op KDV is geweest?

Saar: nou zeg ,lekker vriendelijk van je buren... wel makkelijk om zoiets te ontkennen maar als hun badkamer naast Hanna's kamertje zou zitten, kan het natuurlijk best.
    Vreselijk balen! En wat gaan jullie nu doen?

Diabetes gaat in principe wel goed. Ik houd het goed onder controle door het dieet. Zat te wachten nu op een telefoontje van diab.verpl. maar die heeft het te druk denk ik :D Elke week belt ze voor de waarden. Morgen een groei echo, we zijn erg benieuwd!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dit vroeg ik me ook af eigenlijk. Maar wel heel erg vervelend (zacht gezegd).

Cocko: Fijn dat het onder controle is. Maar je hebt nu kans op een wat groter kindje dan of niet en evt. eerder inleiden??? Wel apart want je bent van mini naar 7 pond gegaan toch bij C? Wel een vervelende complicatie in ieder geval.
    Nou het zit ook nog eens op de hoogte van de leidingen van hun douche en van ons lopen daar geen leidingen. Wij hebben ook maar 1 muur tussen de woningen dus geen ruimte ertussen(is in nieuwbouwhuizen wel zo, maar ons huis komt uit de jaren 70). Ook de spouwmuur is helemaal nagekeken i.v.m. na-isolatie wat in maart wordt uitgevoerd. Was ook niets mis mee.
    We krijgen van dat bedrijf wat morgen komt een rapport en daar zal wel iets uit komen. Manlief gaat er vanavond wel even heen om te vragen of ze evt. thuis zijn zodat ze ook aan hun kant kunnen kijken mocht dat nodig zijn. Tsja als het aan hun kant zit is het verder verzekeringswerk en zullen ze wel moeten breken. Heel sneu maar goed dat is het voor ons ook. Al is het iets minder ingrijpend, maar voordat de boel weer droog is en het er weer netjes uitziet.... Hier had ik nou net geen zin in zeg maar (wie wel)

7. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar: Oow wat balen! Daar zit je echt. Iet op te wachten. Jammer die reactie van dburen, maar goed hopelijk kunnen jullie er morgen wel even laten kijken.

Ikdus, brr echt vervelend hoor. Ik herken het wel, maar gelukkig slaapt Dean overdag nog wel. Savonds inderdaad alleen bij ons in bed... Anders inderdaad steeds eruit. Zucht. Volgens mij is het geen uitproberen, hij valt eerst wel in slaap maar wordt steeds wakker en is dan bang. Hij zal niet expres elke nacht wakker worden. Jouw dame vast ook niet. Ik hoop dat het tegend de tijd dat ze naar school moeten afgelopen is en ze. Eroverheen groeien.

Cocko, fijn dat de diabetes onder controle is. Spannend hoor, groei echo! Ben benieuwd!

Hier willen we de zolder ombouwen, misschien wel kamertje voor een nummertje drie :D maar vriendlief is nog niet overtuigd haha. Hij houdt de optie open om er een speelkamer voor de kinderen van te maken.

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Weten jullie trouwens hoe je hier foto's kan verwijderen?

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailey: Gebruikersinstellingen en dan bijlagen. Dan kun je ze aanvinken en verwijderen. Erg vervelend met Dean. Marley heeft er geen last van? Ah grootse plannen dus. Klinkt leuk een speelkamer/slaapkamer:D
    We hebben inderdaad niet echt leuke buren. Ook niet vervelend hoor, maar er is weinig contact. En moet er wat gebeuren dan is dat moeilijk,moeilijk,moeilijk... Gaat zo een jaar over heen.

10. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Bedankt Saar!

oow das lastig, dan moet je zelf alles regelen dus. Nou hopelijk werken ze nu wel een beetje mee...

Marley slaapt meestal als een roosje, dus het kan ook anders haha. Gelukkig maar!

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Man is er net geweest. Niemand thuis en ze hadden ook nergens last van. Hij heeft het nog proberen uit te leggen, maar ze willen niet luisteren. Ik duim nu maar echt, hoe sneu ik het ook voor hen vind, dat het wel aan hun ligt. Sowieso eigenlijk anders zijn de kosten van de detectie voor ons en die zijn niet mals.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: we hebben kans op een groter kindje (maar dat is dan 7.5 pond bv) of juist een kleiner kindje. Ze hebben nu het vermoeden dat ik het bij C ook al had ;) Mijn placenta/navelstreng werkt niet goed en daarom krijgen we kleine kindjes. Doordat ik nu op dieet ben, komen er alleen 'goede' stoffen binnen en geen suikers. Wrs is door die suikers C wel gegroeid (en dat noemt de gyn dus verkeerde groei). Daarom is het nu heel erg afwachten wat er gebeurd met de kleine... Het kan dus echt twee kanten op. Blij dat ik om 9 uur al mag morgenochtend ..

Nee wat balen dat die buren niet aanspreekbaar zijn joh.. Vervelend!! Hmm die kosten zullen idd niet gering zijn. Kan er eigenlijk niet bij he zoiets!

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Oh joh wat ingewikkeld en spannend dan. Apart dat het er niet eerder uit is gekomen dan. Fijn zo vroeg en dat je zo goed in de gaten wordt gehouden. Nee zo'n rapportje kost al ruim 300 euro, maar als het niet onze 'schuld' is, worden die kosten terugbetaald. Dan wordt het bij de verzekering van de buren verhaald.

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O oke dus die man kijkt waar het vandaan komt, jullie krijgen eerst de rekening.. Maar als het dan bij de buren vandaan komt, gaat de rekening daar heen. Begrijp ik het goed? Dan heeeel hard duimen dat het bij hen vandaan komt... ;)

Ja het is wel spannend nu. Laatste 10 weken zijn aangebroken en we hopen natuurlijk dat het gewoon netjes groeit. Maar ja, door het dieet kan ik er weinig aan doen ;) Zelf val ik wel af trouwens en m'n buik groeit ook niet echt meer (dat gevoel hebben wij dan he)

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ook sneu want dan kunnen ze de badkamer eruit breken, maar goed dan krijgen we ook alle schade vergoed (nieuw behang, stucwerk en misschien wel vloer).

Oh alweer 30 weken. Gaat lekker snel. Sterkte morgen. Dat afvallen is eigenlijk niet de bedoeling als je zwanger bent, stuur maar wat naar mij toe.

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Wat moet ik naar jou sturen? De kg's die ik kwijt raak of dat afvallen op zich? ;)

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Doe het afvallen maar;) De kilo's kan ik wel missen

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Saar mooi kut van de muur.

Hier hadden we ook lekkage en schimmel in de muur, flink kut.

Cocko afvallen oei oei. Wel mooi dat het met het dieet goed gaat je zwangerschapssuiker.

Bailey fijn dat m nog steeds een top slaper is.

@ slapen op de opvang is ze gewoon heel moe die indrukken keer op keer dat maakt haar wel in slaap. Testen mwah, ze doet het ook als mijn vriend haar naar bed brengt en ik ben er niet. Overdag gaat ze gewoon bij hem op de bank slapen.
    ze is niet kapot te krijgen 😊

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Cocko, oei oei spannend dan!! Dat je er niks aan kan doen lijkt me lastig.

Saar poeh hopelijk hun schuld dan!

ikdus, je hebt zo te horen een power meissie. Laten we duimen dat ze snel over haar slaapfratsen heen groeit! maar wat zullen jullie afgepeigert zijn! respect hoor.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou het ligt dus wel bij hun maar er moet ook nog bij de buren gemeten worden en die waren niet thuis(ze geloven het ook niet dus ach ja). Vanavond maar weer even langs.
    We hebben zelfs aan de buitenkant waarschijnlijk gevolgschade.
    Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat en hoe snel dat gaat.

Ikdus: Pittige tante hebben jullie hoor. Van wie heeft ze het?!

Cocko: Succes hoor. Of eigenlijk lig je er al nu.. Spannend.

Deel Deze Pagina