mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Hoe is het gegaan?

Praten jullie kids al meer verstaanbaar? Ik volg Hanna prima, maar goed andere mensen nog niet. Mijn zus zei dat het wel tijd werd, maar goed geen idee of dat ook zo is.
    Zo zegt ze geen doei, maar boei etc. Moeten ze al beter gaan articuleren?

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee pas na 3 jaar als ik het goed heb onthouden.

Hier praat ze best verstaanbaar maar lang niet altijd. Ze kan nu letters niet uitspreken die ze eerst wel kon, zal wel.

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: hoe is het afgelopen met de muur...?

Ze praat wel goed op zich maar ze gebruikt nog de speen :( En ook tijdens het praten.. Daardoor zegt ze letters verkeerd met d'r tong zeg maar, en ben heel bang dat dat er niet zo maar meer uit gaat. Maar op zich kan ik haar heel goed volgen hoor! Anderen soms iets minder maar komt dat ze ook zachtjes praat.

Groei echo was nog goed gelukkig! Zelf was ik teveel afgevallen dus volgende week overleggen met diab.verpl. wat ik daar aan moet doen. Vind dit echt zwaar irritant worden, je MOET op dieet (logisch gevolg dat je dus afvalt) en vervolgens is dat weer NIET goed... :x

4. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Balen cocko hoeveel ben je afgevallen sinds het dieeet ? En kan je het qua gewicht hebben ?

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ben nu ruim 2,5 kg afgevallen. Ik voel me zelf daar fijner onder. Ben nl heel tenger van mezelf en ik kreeg nu echt een mega achterwerk.. Die is weer weg (JOEPIE). Ik was al wel bijna 10 kg aangekomen vanaf begin zw.schap, nu is dat dus nog 7.5 kg. Maar de baby groeit goed, gewoon tegen en net onder gemiddeld maar voor ons is dat helemaal goed. Snap dus niet wat ze moeilijk doen zeg maar.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hopelijk blijft het hierbij en wordt het niet nog meer

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Fijn hoor, maar wat een gedoe met zo'n dieet. Denk je het goed te doen... Misschien is het alleen een kwestie van meer van een bepaald product eten?!

De buren gaan een afspraak maken, maar het was wel moeilijkmoeilijk. Ze zijn bang dat ze moeten breken, daar zaten ze niet op te wachten. Nou ja wij ook niet op al die waterschade. De buuf loopt op krukken, lastig dus. Nu kan ze wel gewoon de voordeur open doen dus ik snap het probleem niet helemaal, maar dat zal wel aan mij liggen. Als ze volgende week nog geen actie ondernomen hebben gaan we er weer achteraan. Als ze niks doen vragen we het rapport van onze kant op en zetten we de rechtsbijstand er wel op. Ze denken niet echt mee voor mijn gevoel. Misschien moeten ze hier maar even komen kijken/voelen.

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Saar: wat een gedoe nog zo met de muur. Pffff. Praten, wel verstaanbaar voor ons maar als hij snel een verhaal wilt vertellen wordt het moeilijk. Hij wisselt ook de j en h. Dus jont ipv hond. Maar ben Allang blij dat hij zo veel is gaan praten, hij doet het pas sinds augustus :D

Cocko, fijn dat de groei goed was!!! Alleen wel zeeer frustrerend dat je zelf nu weer een ander dieet moet. Maar goed, miss wat meer eiwitrijke producten eten? krijg je geen dikke kont van :D

9. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wat een rust

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    zeker allemaal geveld door de (buik)griep... Wij hebben het de hele week al. Kids allemaal hartstikke ziek, echt niet leuk meer gewoon. Bleh.....................

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ach wat sneu cocko beterschap voor jullie. Nu ben je zeker ook weer afgevallen?

Hier geen buikgriep nog gelukkig

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha Ikdus: ik ga een hoop commentaar krijgen denk ik dinsdag.. Maar ja, ik kan er ook niks aan doen. Maandag moet ik naar de diab.verpl en die zal ook wel zeggen dat m'n suiker te hoog was maar ja, door ziekte is dat helemaal ontregeld. :( Hopelijk hoef ik dus niet te gaan spuiten hierdoor..
    Fijn dat jullie het trouwens niet hebben, het duurt zo lang joh! Dinsdag kregen ze het al, en nu lopen ze er nog steeds mee. En die hopen was die je er van hebt ......;):x

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jaa je kan er niets aan doen toch als je je eten niet binnen houdt of binnen krijgt. Hopelijk houden ze er rekening mee ! Maar is je suiker nu wel weer op peil ?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Beterschap voor jullie allemaal. Hopelijk valt het allemaal mee met je suiker..

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bedankt. Gisteren was m'n suiker nog niet goed, vandaag hoefde ik niet te prikken. Morgen weer! Dus ben benieuwd.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Brrrr sterkte Cocko!! Hier geen buikgriep maar wel erge gewone griep. Zelf al 2 weken voorhoofdsholteontsteking. M en D ook vol met snot en ontstoken ogen. Hopelijk zijn je suikers morgen weer goed!

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Hoe is het?

Bailey: Hoe is het met jullie?

Ikdus: nog niet ziek?

Hier loopt Hanna verschrikkelijk te hoesten en te snotteren. Ze is er echt beroerd van. Jefta heeft gelukkig nog niet echt last.

Hier heeft mijn man een andere baan gekregen. Wel lange dagen excl. reizen(7-17.00) maar wel een auto van de zaak zodat ik de auto hou. Echt fijn. Maar goed zal straks wel even wennen zijn.

18. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    He Saar, je man een andere baan? hij had toch net een contract voor 4 dagen? of ben ik nu heel erg in de war :) En moet hij lang reizen dan? Mijn man staat 5.45 uur op, en vertrekt 6.10. Is om 17.15 uur weer thuis.
    Maar wel gefeliciteerd joh!! En fijn dat jij de auto houdt!

Hier is iedereen weer beter, alleen C die is nog verkouden. De rest is weer goed aan het bijtanken qua eten.
    M'n suiker was overigens toch nog goed gekeurd. Ben verder wel heel erg moe 's middags en helaas zit er een zenuw telkens wat klem (vooral bij het liggen dus 's avonds en 's nachts veel wakker). Moet met bevallen op m'n houding letten anders heb ik zo die hernia weer terug.;) Baby loopt nu 1 weekje achter op de groei, over anderhalve week weer een groei echo.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: wat vervelend en pijnlijk. En je bent er nog niet helemaal. Hopelijk beval je straks een beetje op tijd. Hoe gaat het met de groei van de kleine?

Ja hij had net een vast contract voor 4 dagen, maar dat is gewoon te weinig voor ons levensonderhoud. Hij mocht wel 5 dagen komen, maar dat is al 2 jaar hetzelfde liedje. Het moet allemaal van onze kant komen, dus toen is mijn man gaan solliciteren. En de 1e was gelijk raak. Reistijd zit er nog niet bij in, is een half uurtje en terug 3 kwartier.

20. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    nou Saar, top dat je man heeft gesolliciteerd. En idd, het is even wennen qua tijd maar ook dat komt vast wel goed! Gefeliciteerd hoor!

Hoe gaat het verders met je?

De kleine loopt nu dus een weekje achter met de groei maar ach, daar maak ik me nu nog niet zo druk om. Als ze over anderhalve week zeggen van: hmm dit groeit niet goed, ja dan krijg ik wel stress denk ik.. zie het nl niet zitten om rustig aan te moeten doen of nog gekker: in t ziekenhuis te belanden;)

Deel Deze Pagina