Ja zeker top. Trots op hem. Maar ze hielden hem ook gewoon aan het lijntje zo. Dus het was voor hem ook goed. Hopelijk blijft het een beetje zo dan is het niet zo'n ramp. Maar hoe lang moet je nog? Maart toch? In het ziekenhuis wil je geen kostganger zijn nee en al helemaal niet voor de andere kids. Met mij gaat het wel redelijk. Het lijkt erop dat ik ietsje meer energie krijg. Ik juich nog niet te hard, maar ik zit er wel weer lekkerder in.
Raar eigenlijk dat een bedrijf iemand zo aan het lijntje houdt. Je zou toch denken dat ze op een gegeven moment actie ondernemen. Maar goed, nu heeft hij het zelf gedaan. Super toch! Het duurt lang bij je he.. je wordt het zeker wel moe zo (letterlijk en figuurlijk...). Straks komt de lente en zomer er weer aan, misschien gaat het dan wat beter door het zonnetje enzo.. Tis wel te hopen in ieder geval. ja 28 maart ben ik uitgerekend dus moet nog wel eventjes. Nou ja we wachten het maar rustig af, kan er toch niks aan doen verder.
Ja duurt wel lang. Ben niet zo goed met hormonen denk ik. Had ook altijd veel last van de pil.. Ik hoop ook heel erg dat het zo doorzet. Nou een week of 8 dus. Maar goed als je nog 8 weken erg veel pijn hebt is dat ook niet prettig.
Even zwaaien hier Hier zijn we ook druk en lekker aan het hoesten en snotteren, maar we kunnen niet ziek worden het is bijna carnaval @Saar: gefeliciteerd met je man zijn nieuw baan. @Cocko: het begint te korten. Gelukkig is je suiker goedgekeurd. Hopelijk blijft het zo. @Bailey: nou jullie zijn ook lekker bezig lees ik. Voorhoofdholte ontsteking lijkt me pijnlijk @Ikdus: hoe gaat het met jou? Ego: hier dus lekker druk. Morgen op kraamvisite bij een oud collega die niet echt bij de deur woont. Zondag naar de Efteling. We hadden nog kaartjes die geldig zijn tot eind februari. Dan nog een weekje werken en dan begint donderdag carnaval op de psz, vrijdag carnaval zwemmen (gelukkig heb ik nog het pakje van vorig jaar), zaterdag en zondag in de polonaise en maandag denk even rusten en afsluiten met een optochtje. Heb lekker die week vrij, maar die komt zo stiekem ook al volgepland. Hailey kan hier echt lekker uit de hoek komen. Vanmiddag had ze haar speldje uit het haar gehaald. Vraag waar ze die heeft gelaten. Antwoord: bij al zijn vriendjes (ik mis nogal wat speldjes en nu weet ik nog niets). Ze vindt het leuk om spelletjes te doen, maar zij bepaalt de spelregels De psz vindt ze trouwens helemaal geweldig. Ze vraagt er bijna iedere dag om. Hoop dat ze dat ook heeft als ze iedere dag naar school mag
Cocko, fijn dat de suikers goed waren, maar nog even spannend dus wat betreft de groei. Saar, gefeliciteerd met je man's baan! proud, fijn dat ze het zo leuk vindt op de psz! en jullie gaan dus een drukke week tegemoet?! wel kei leuk! hier ook zon praatjes maker. Laatst zei ik tegen M dat ze een boeffie was, zegt Dean ineens ""nee geen boeffie, een diva!"" hahah.
Proud: Hahaha geweldig bij al zijn vriendjes Maar ja toch eens zoeken dan maar. Lekker hoor een week vrij ook al is hij al volgepland. Toch even iets anders toch? Bailey: Haha geweldig hoor die uitspraken en waar haalt hij het vandaan! We hebben trouwens een nieuwe auto gekocht, nieuw voor ons dan want hij is wel gewoon tweedehands. We hebben nu een peugeot 206 zo'n klein autootje en krijgen en ford focus station. Man ik ga gewoon vooruit als ik op het gaspedaal druk. Van een 1.1 naar 1.8 scheelt natuurlijk nogal. En wat een kofferbak. Handig met de kinderwagen want dan hoef ik de wielen er niet meer af te halen. Vrijdag kunnen we hem ophalen. Helemaal blij. We zijn lekker geld aan het uitgeven, uhh investeren in de economie.
Hahah goeie Saar, jullie maken korte mette met de crisis! maar super leuk hoor, echt fijn om wat meer ruimte te hebben. En vooruit gaan als je het gas indrukt is ook altijd fijn Proud, ja ik geniet ook zo van dat geklets, echt prachtig! Volgens mij is jouw meissie ook echt zo'n heerlijk bijdehandje. Maar liegen doet Dean nu ook nu hij kan praten. Laatst: "speen mee naar beneden?" Ik zeg nee, want speen mag alleen in bed. Zegt D " mag vast wel van papa, okee afgesproken dan!" Hahaha wat een boef.
Saar: heerlijk joh, een grotere auto! Dat scheelt je veel plek. En wat fijn, dat je vooruit gaat als je op het gaspedaal duwt Geniet ervan! Bailey: haha o die speen afspraken zijn geweldig he! C gaat 'm af en toe halen in d'r bed en dan komt ze beneden en ziet ze mij al kijken.. zegt ze: heeeeeeeeel even hoor mama...
Bedankt dames. We kijken er helemaal naar uit Haha geweldig met die spenen. Hier duim dus die kunnen we maar beter niet in bed laten liggen. Maar wel van papa mag ik een snoepje.. jaja
Haha o Saar, geweldig he! Ze kunnen je zo manipuleren soms hoor. Over snoepjes gesproken: C pakt er na het avondeten altijd 1 uit de pot, en dan direct ook voor papa want dan houdt die tenminste z'n mond
Hahaha dat is ook geweldig. Wel heel erg slim. Hier geeft ze ook vaak haar broertje de schuld.. ook makkelijk.
O echt!! Haha ook heel slim hoor.. dat kan C niet, want de andere twee kids lusten geen enkel snoepje
Hihi ja hier lopen er twee in huis die echt geen snoep lusten! Snap het ook niet, want zelf snoep (te) ik heel veel (nu even niet ivm suiker al is dat heeeel moeilijk). Maar goed, mijn man snoept ook niet dus misschien hebben ze het daarvan. Aan de ene kant is het handig hoor, als ze niet snoepen. Andere kant lastig, want op verjaardagen etc krijg je als kind vaak snoepjes ofzo mee, en dat gaat hier direct allemaal naar C