mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Vandaag zei C: mama jij dikke buik!! Dus ik: wat zeg jij daar? Zegt ze: grapje!! En een lol dat ze had!! :D

2. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha grapje jaja ;)

Hier was ze gekrabt door de kitten omdat dat beest de voetjes van R wel erg leuk vond. Zag ze die kras, mama ik heb bloed door J.... ik moet naar de politie

3. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha ik moet naar de politie! Hilarisch he! Vind deze leeftijd wel heel geweldig, maar ook heel intensief.. Die eigen wil is wel ontzettend aanwezig haha

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: nee joh jij hebt geen dikke buik:) Lekker ding

Ikdus: haha ook al zo lekker bezig.

Hanna heeft iets nieuws. Na elk poepje kijkt ze in de wc en zegt ze: poppetje... dus zei ik gisteren oh weer een poppetje. Zegt ze: nee mama het is een pinguïn:(

5. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha saar!! En pinguin?! Hoe komt ze daar dan weer bij! :D:D

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Geen idee. Ik weet wel dat we nu na elk poepje echt even moeten gaan staan om het te bestuderen:)

7. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Haha ach het hoort erbij hoor! Ik hoorde pas van een moeder dat haar dochters met een zakdoek voor de neus zitten als ze moeten poepen :D Anders gaan ze kokhalzen.. Dat lijkt me ook wel erg lastig hoor..

Zucht.. hier wil C absoluut niet in een ander bed. Geen ander ledikantje, geen groot bed, niets. Alleen maar haar eigen bedje, eigen commode etc. Dat is me toch een griet zeg.. Aan 1 kant denk ik: wij zijn de baas, aan de andere kant: vanavond even geprobeerd in het nieuwe ledikantje maar echt helemaal overstuur!!

8. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Hilarisch die uitspraken:D

@Cocko: kan ze niet in haar eigen ledikantje blijven liggen dan en de baby in het nieuwe ledikantje?

Hier vanochtend blij dat ik al op de wc zat anders had ik het in mijn broek gedaan.
    Zit op de wc hoor ik mama ik ben wakker. Dus ik roep kom maar. Gaat de deur open. Mama was is kadootje? Ik zeg kadootje? Ja de chocolade die we aan mama moeten geven. Dus ik weet wat ik voor valentijn krijg:D

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: Pff dat lijkt me ook wel lastig een doekje voor de neus. Oh nee dat is ook lastig zeg. Gewoontediertje dus. En als ze zelf een beddekovertrek uit mag kiezen ofzo? Dat je er een soort feestje van maakt? Lekker hoor die peuterpubertijd.

Proud: Hahaha heerlijk. ze kunnen ook niet liegen he die kids.

Hier is alles weer opgeknapt. Vanmorgen op visite heeft Jefta een week aan kattenkwaad ingehaald en dus bij de visite iets kapotgegooid. Er was geen houden aan vre-se-lijk.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: o dat is gezellig zeg, zo'n mannetje haha.. ach ja, het zijn nog maar kinderen he..
    hoe gaat het met de nieuwe auto? al in rond gesjeest? :D

Het 'bedprobleem' is al opgelost. Zoon gaat bij oudste dochter slapen (raakt hij misschien over z'n nachtangsten heen, dus zou mooi meegenomen zijn). C blijft op d'r eigen kamertje slapen. En de baby komt op zoons kamer, dus die krijgt het nieuwe ledikantje. Vanavond een ladenkast gekocht die we tegelijkertijd gaan gebruiken als commode dus vind het prima opgelost zo.
    Saar: dekbedovertrek had ze ook al uitgezocht :D Gekocht en opgemaakt en nog gillen en krijsen... Dus het moet wel een meisje worden anders is het wel een duur overtrekje geworden want verwacht niet dat C nog jaren in het ledikantje ligt haha.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh fijn dat het is opgelost joh. Wie weet ligt C nog wel een tijdje in haar ledikantje, kan toch wel tot een jaar of 4?

Ja hier al lekker rondgereden. Rijdt echt fantastisch vergeleken met ons botsautootje .

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Leuk Saar nieuwe auto
    en J is dus is al lekker stout aan t worden

cocko fijn dat jullie toch een andere oplossing hebben gevonden.
    Bijna bevallen he.

Dames ben zo moe, school tot 17.15 stage tot 18 of 19u en dan nog zaterdag werken tot 20 u.
    vandaar mijn afwezigheid, ik lees wel maar vergeet alles

13. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha proud wat een lekker kind

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat naar ikdus. Let goed op jezelf en geniet in de vrije tijd die je hebt ook vooral van je kleine meisje.

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zo Ikdus: dat is niet mis joh.. probeer ook aan jezelf te denken hoor.

16. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Ikdus,je bent een toppertje dat het je allemaal lukt hoor! Echt knap!

Cocko, hahah wat een ding die C, heerlijk!

Saar, gefeliciteerd met de auto!

Rest, ik ben het ff kwijt sorry :)

Ego, Vorige week vrijdag begonnen met zindelijk krijgen van dino en het lukte meteen! Nog geen een ongelukje gehad, ook niet onderweg. Super trots!! Poepen gaat alleen nog niet op t potje, daarvoor wil hij de luier nog om. Maar dat mag wel nog even, wil m ook niet afschrikken. Hebben jullie nog tips om het poepen minder eng te maken?

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Wooow wat goed Bailey...

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Ikdus: petje af. Ik zou niet meer normaal functioneren denk als ik het zo druk had. Probeer ook een beetje aan jezelf te denken.

@Bailey: wat goed van Dean! Hier ging het een tijd erg goed, maar nadat mijn schoonmoeder Hailey een paar keer op de wc heeft proberen te dwingen wil ze niet meer.

@Cocko: fijn dat het is opgelost.

Ego: vandaag hebben we een huisje geboekt in Drenthe voor de zomervakantie. Ben nu al toe aan vakantie (en dat na een week vrij te zijn geweest haha).

19. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Hahaha proud, super herkenbaar! na vakantiewil ik ook altijd snel weer vrij. Balen dat het weer minder gaat. Dean gaat gelukkig wel op de wc, maar poepen dus alleen luier. Wel echt vervelend als je schoonmoeder dingen probeert te forceren

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bah balen proud, hopelijk wilt H toch weer gauw op het potje/wc.

Bailey, veel kindjes vinden het eng om te poepen. Je kan hem wel met zijn luier op/bij de wc zetten, zodat hij wel went dat poepen daar hoort.

Ik heb nu lekker vakantie alleen halve dagen stage verder lekker tijd met die kleine draak.

Deel Deze Pagina