Bailey: Wauw wat goed zeg. Dat is mooi makkelijk. Poepen vooral niet dwingen. Hier kreeg ze een snoepje voor een poepje. Dat werkte op een gegeven moment wel, maar ze wilde in eerste instantie alleen op het potje poepen. Proud: Leuk hoor lekker naar uitkijken. Ikdus: Geniet van je welverdiende rust.
@Bailey: hoe gaat het met het poepen? Nog steeds eng? Potje: Hier kijk ik over een tijdje weer. Als het wat beter weer wordt. Het gekke is ze weet goed hoe het moet en ze voelt het ook aan, want als ze een koekje wil maar dit niet krijgt kan ze spontaan op het potje plassen Ze is er verder ook niet vies van. Afgelopen week wilde ze geen luier aan. Zitten we te eten en na verschillende keren gevraagd te hebben of ze moest plassen en Hailey nee gezegd te hebben was het in een keer dat ze nat werd. Heb haar tien minuten met een natte broek laten zitten Maar het komt wel weer. Het is zowiezo een gek meisje. Gisteren in een winkelcentrum stortte ze zich ter aarde. Dus ik zeg doei en stap op. Hoor ik mensen lachen, komt ze teigerend achter me aan
Proud:Vindt ze het wel vies dan die natte broek? Wat een gekkerd, die hoeft niet door te leren voor clown Lastig is dat ook zo moeilijk boos worden.. Hier is het drukdrukdruk. We hebben Hanna nu op zolder liggen. Donderdag komt de schade-expert en dan kunnen we eindelijk aan de slag op haar kamer. We hebben voor onszelf een nieuw bed gekocht, hopelijk over 3 weken klaar. Wordt netjes voor ons gemaakt en in elkaar gezet en dan kan ons Ikea-bed de deur uit. We doen ook gelijk een nieuwe laminaatvloer over de hele bovenverdieping. Die van Hanna moet er al uit, onze kamer is leeg en we zouden het toch over een jaar of 2/3 doen anders.
Heeft nog lang geduurd of niet voordat jullie aan de slag konden. Maar groot gelijk dat je het nu meteen helemaal aanpakt. Hailey vond het niet lekker om zo in het nat te zitten, maar in haar luier maakt het haar niets uit. Poepen ook blijft ze lekker mee rondlopen als het aan haar ligt. Af en toe is het ook moeilijk hoor om je lach in te houden. Die streken die ze heeft en uitspraken pff. Schuift ze over tafel met de armen in de lucht en roept tada in het circus. Ze weet heel goed dat ze niet op tafel mag, maar ja je kunt er een show van maken dan wordt mama vast minder boos
Proud: Hahaha oh heerlijk. Ik herken het geclown wel van Jefta. Die maakt er ook een potje van. Als je hem straf geeft kijkt hij je met een grijns aan, af en toe kan ik mijn lachen echt niet inhouden 19 januari hebben we het ontdekt. Maar de buren hebben er ongeveer 4 weken over gedaan om 1 een afspraak te maken en 2 het probleem op te lossen. En die schade-expert had ook geen haast. Inmiddels een dikke bobbel in de muur, echt super balen. Het voelt ook als loos klussen dit, kamertje is net 1,5 jaar oud. We zijn ook wel benieuwd wat er nou allemaal vergoed gaat worden. Ben bang dat we er bij in gaan schieten eerlijk gezegd. Dat is nog het meest balen.
Ik herken de grijns. Pas maar op! haha Balen zeg, maar alles wat door die lek komt of het gevolg ervan moet toch vergoedt worden. Ben erg benieuwd wat de schade expert zegt. Zonde blijft het en jullie zijn er al een hoop tijd en werk mee kwijt zou echt balen zijn als je er ook geld bij moet gaan leggen. Eerst maar eens donderdag afwachten en hopelijk valt de uitslag mee.
Haha wat ern boef die H proud. Hier kan ze trouwens ook redelijk in de plasbroek zitten, maar owee 1 natte mini druppel water op haar tshirt en ze moet een schone aan. ojee Saar grijnst J nu al bij zijn straf, snapt ie het wel ? En balen van H dr kamertje pfff vervelende buren. Ik hoop dat jullie alles vergoed krijgen.
Saar: nou flink aan het klussen lees ik wel! Balen dat het zo allemaal is gegaan en nog gaat he... Poepen en plassen: C wil absoluut niet zindelijk worden. Als we voor de gein vragen: wanneer ga jij op de wc plassen? Dan zegt ze standaard: ZONDAG! En dan met een dikke grijns ook nog Wat ik daar toch mee aan moet? Tis een bijzonder portret volgens mij haha. Verder drukdruk.. kids vragen tijd en aandacht, moet overal naar toe sjezen, daarnaast nog de zw.schap. Maar vooruit, hoop dat ik ooit weer wat meer rust krijg (als ik 80 ben ofzo )
Poeh wat een drukte cocko! Hou je het allemaal nog vol? Hahah zondag is Dino's antwoord wanneer ik vraag wanneer hij in z'n eigen bedje gaat blijven snachts. En lachen daarna inderdaad, wat een boeven! Saar, wat vervelend hoe het allemaal loopt zo. Hopelijk er snel vanaf als de werkzaamheden eenmaal beginnen. Wel fijn als alles achter de rug is, dan heb je maar meteen Alles gedaan.
Proud: Het hangt een beetje van de schade-expert af, morgen komt hij moet nog even geduld hebben Ikdus: Ja hij snapt het heel goed. Hij probeert ons gewoon gigantisch uit. Haha gek is dat, maar plas is warm daar komt het vast door. Cocko: Haha wat een eigenwijs ding zeg. Nou ook maar even niet aan beginnen nu met de bevalling in het vooruitzicht. Wie weet van de zomer. Ben je er klaar mee? hoe groeit je kindje? Nee het is niet echt leuk hoe het nu gaat nee, maar goed ik kan er ook niks aan veranderen. Bailey: Ja inderdaad straks is het boven in 1 keer klaar. Oh joh gaat het nog steeds niet goed met slapen?! Wat een gedoe zeg. En hoe is het met Marley? Hier gaat het allemaal z'n gangetje. Ik merk dat Hanna enorm haar grenzen aan het ontdekken is, dus veel strijd. Ik heb 16 maart een afspraak op een basisschool staan. Volgens iedereen om me heen had ik haar allang moeten inschrijven. Nou ja de directeur aan de lijn en die spreekt het liefst iedereen persoonlijk. Prima ik heb de tijd. Moet zeggen dat ik dat wel een spannende stap vind. Hier gaat het slapen op het moment ook echt niet goed. Hanna wordt 's nachts huilend wakker, valt uit bed etc. En dan ligt ze op zolder dus hup de trap op, meisje in bed, trap af en weer gaan slapen. 't Is niet echt fijn zeg maar. Jefta slaapt gelukkig gewoon. Over een paar weken gaan we een midweekje naar centerparcs. Echt heel veel zin in. En daarna begint manlief met zijn nieuwe baan.
@Saar: herkenbaar! Het slapen gaat nu de laatste dagen weer goed, maar ze heeft een periode dat ze huilend wakker werd en het laatste was dat ze niet wilde gaan slapen. Huilen, krijsen. Ze zei bang te zijn, maar als je vroeg waarvoor dan was het voor koekie(?) of de boze wolf. Ook zei ze dat spoken bestaan en die wel eens ziet. Ze slaapt nu met een bedlampje in bed @Cocko: haha hier zei Hailey in het begin als we vroegen wanneer ze op het potje ging, MORGEN. En de volgende dag zeiden we dan nou vandaag ga je op het potje. Antwoord was steevast nee morgen Ik wil niet negatief overkomen, maar ik denk dat die rust nog heeeeel lang op zich gaat laten wachten @Ikdus: Vind R. het niet erg om in een plasbroek te zitten terwijl ze al een tijdje zindelijk is? Dat geeft me niet echt hoop haha.
Proud: ik denk dat het hier de overgang naar én een groot bed én de zolder is. Hanna is nu ziek. Buikgriep. Ze eet amper, drinken doet ze nog wel iets. Vannacht kwam alles er direct weer uit. Ligt als een ziek vogeltje op de bank filmpjes te kijken. Ben blij dat ze dat normaal niet zo vaak doet. Schade-expert is geweest. We mogen offertes gaan opvragen voor de schade die hij dan weer moet beoordelen. A.d.h.v. zijn advies krijgen we dan bepaalde dingen wel en bepaalde dingen niet vergoedt. Heb vanmiddag gelijk het behang eraf getrokken en de muur een gedeelte afgebikt. Morgen weer verder.
Saar: hier ook weer buikgriep Twee kids en ikzelf. Het heerst nog steeds he, wat duurt het toch lang. Volgens mij moet de lente heel snel aanbreken. Pfjoe jij bent goed bezig met het behang en afbikken..
Sterkte Cocko! Dit weekend lekker 16 graden!! Saar, goed bezig! Proud, Dean was ook van het ene op het andere moment zindelijk (in drie dAgen), dus houd moed!
Bailey: dank je. Was heerlijk gisteren! Lekker in het zonnetje gezeten. Helaas wil ik maar niet opknappen en blijf ik dus misselijk en daarbij overgeven. Ook ineens koorts enzo, dus dachten ze vandaag aan zw.vergiftiging. Gelukkig was het negatief maar pfjoe, had 'm wel ff hangen. Ze hebben echter niets om op te knappen of aan te sterken en daar baal ik van. Zit echt aan m'n top in m'n hoofd (iedere arts of verpl heeft een mening ergens over), en lichamelijk ben ik helemaal op. Morgen naar de vk voor controle. Sorry, klinkt allemaal erg klagerig maar kan er niet meer van maken dan het is. Hoe gaat het met alle andere dames? En hun kroost?
Cocko: bah hé wat naar. Hoever ben je nu? 37/38 weken? Hoe groeit je kindje? Hopelijk laten ze je niet te lang doorlopen, je moet er ook nog een kind uitpersen... Wil je horen hoe het hier gaat Hanna eet amper, drinkt wel wat, maar gooide vanmorgen alles er weer uit. Echt mosterdgele diarree. Jefta begon zaterdag met overgeven, hele hoge koorts. Gisteren nog op de HAP gezeten, hij was helemaal blauw om zijn mondje en blauwe handjes en voetjes en huilde heel hoog en trilde heel gek. Niks aan de hand, gewoon een zware maag/darm infectie. Ach ja ze zijn gewoon nog niet echt te genieten. ;t is hangen en hangen en nog eens hangen. Jefta heeft ook nogal diarree en dus elke keer zijn hele bed verschonen+alles wat hij aanheeft. Dus het houdt me lekker bezig. Ik had van het weekend zelf migraine terwijl mijn man er niet was, dus het was allemaal heerlijk. Gisteren een dag gelegen en nu voel ik me weer redelijk
@Cocko: gooi het er hier maar uit. Klagen mag. Nog even volhouden @Saar: beterschap met Hanna en Jefta. Niets geks aan de hand? Als mijn kind blauw wordt vind ik het al niet normaal. Ik had even gemist dat Hanna over was naar een groot bed. Valt ze er nog uit? Hier slaapt Hailey sinds vorige week pas zonder bedhekje en alleen omdat ze er zelf vanaf wilde @Bailey: wauw knap van Dino. Je berichtje geeft me hoop
Proud: Daarom had ik ook gebeld, omdat ik niet zomaar de nacht in wilde gaan. Ik denk stel er gebeurt iets vannacht en ik had het kunnen voorkomen, dat vergeef ik mezelf nooit. Maar goed met zo'n infectie moeten de organen heel hard werken en gaat al het bloed daar naar toe. Dus blauwe handjes, lipjes/mondje en voetjes. Hanna is 1 keer uit bed gevallen en sliep gewoon verder. Wij horen haar nu heel goed omdat ze op zolder slaapt en dat is een houten vloer. Ze slaapt nu in een groot bed omdat ze van haar kamer moest. Ze sliep trouwens al wel in het ledikantje zonder zijkant, dus wel open maar lager. Zoals het er nu naar uit ziet kan ze met Pasen terug naar haar kamer Heb haar nieuwe meubels vandaag besteld, nieuw behang uitgezocht(behang wat ze nu had was niet meer te krijgen). Valt Hailey nog veel uit bed dan?
Groot gelijk. Ik ben nog al een paniekzaaier ik had al bij de EHBO gestaan Natuurlijk zo met haar kamertje. Ik ben al half in slaap. Zat echt te denken huh haha. Hanna zal straks blij zijn met haar nieuwe kamer. Is ze er zelf ook een beetje mee bezig? Hailey is 1 keer uit bed gevallen. Vorig jaar in maart en terwijl ze een bedhekje had haha. We hadden dat ding mooi in het midden geplaatst met de gedachte kan ze bij het hoofd- en voeteind eruit stappen. Alleen ging ze 's nachts naar boven schuiven, hoekje om en boem Maar tot een paar weken geleden lag ze wel altijd tegen het hekje aan waardoor we het maar lieten zitten.