Saar, balen van de slechte bedden maar fijn dat het wel heel gezellig was. Lekker dat hanna zo genoot van het zwemmen elke dag, ze zal het wel gaan missen! Cocoo, oei verbrand. Vervelend zeg! K ken het, ik moet met factor 50 smeren om zelf niet te verbranden. Verder wel heerlijk he dit weer?! Miffy poeh 5 dagen, pittig! Hoe lang moet je nog naar stage? En voor het eerst naar psz spannend! Succes!
@Miffy: oei de psz. Spannend! @Bailey: Fijn dat Marley probeerde te drinken. Lukt het toch niet om live te drinken dan in ieder geval genieten van zulke momentjes. @Cocko: de zomer is nog niet begonnen en al verbrand? Dat belooft wat Wel ermee oppassen he. @Saar: fijn dan jullie zo genoten hebben. De kindjes kunnen nu even lekker bijkomen en uitrusten. Ego: wij zijn morgen lekker weg. We moeten voor vertrek alleen nog even alles pakken haha. Nog geen tijd voor gehad. We hebben in ieder geval de vogels al weggebracht en de dakkoffer opgehaald.
Saar fijn dat jullie t zo leuk hebben gehad. Jammer dat ze verkouden zijn cocko oeei verbrand miffy je hebt er maar druk mee. Spannend psz proud alvast heel veel plezier
Cocko: Afwachten dan maar. De pil is een akelige uitvinding. Ben redelijk bijgekomen. Al maakt manlief gelijk een hele lange dag vandaag (is nog niet klaar op zijn werk). Vervelend dat verbranden, hopelijk is het snel mooi bruin. Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Miffy: Pittig hoor 5 dagen school/stage. Ga je dat een beetje redden? Lekker weertje he dames?! Zo aan het genieten, al zijn de kids allebei strontvervelend. Compleet uit hun ritme. Hanna ging vanmorgen zelfs op de grond liggen duimen, jaja. Hopelijk rust ze nog een beetje uit voor het komende feestweekend (zaterdag haar verjaardag en die van mijn moeder en zondag van mijn schoonvader). Haar feestje is van 10-12, dus niet zo lang. Al komen mijn zussen van half 4-half 5 nog even wat drinken. Anders moeten ze 2 keer deze kant op komen. Morgen ga ik bij een moederfiets kijken. Ik kan gewoon geen 2 kinderen+boodschappen op mijn fiets houden omdat hij dan omvalt. Ik heb wel de fietskar, maar ik merk nu al dat dat niet altijd even praktisch is. Nou ja eerst maar eens uitproberen, 't is een klap met geld..
Proud veel plezier gister is ninthe voor het eerst met papa naar psz geweest en donderdag gaat ze voor het eerst alleen erheen ze heeft zich er gister prima vermaakt, ze vond het nog wel lastig om stil te zitten voor de kring en met fruit en drinken te wachten enz maar de juf zei al dat ze dat bijna allemaal hebben hihi
Saar: is H morgen jarig of later deze week? Leuk, een moederfiets!! Heb je hem nu gekocht of dat niet? Miffy: fijn dat het goed ging op psz. Tis altijd even wennen, ook het ritme! Komt vanzelf wel goed.
Miffy: fijn dat het zo goed ging op de psz. Hopelijk gaat het alleen ook goed. Dat blijven zitten, tsja ze zijn ook nog wel heel erg klein. Thuis maar goed oefenen Cocko: Heb de fiets niet gedaan. Ik twijfel nog te erg. Je kunt hem met 2 kids zo op elkaar ook niet gigantisch lang gebruiken heb ik het idee. Met max. 15 kilo op je stuur. Ik ga eerst nog voor advies langs wat fietsenmakers. Krijg namelijk het achterzitje nu niet op de fiets omdat er een raar ding op de bagagedrager zit. Hanna is zaterdag jarig en we vieren het dan ook. Benauwd is het he?! Hanna wil niet eens naar buiten. Dan maar niet. De was droogt wel lekker snel.
uhm, ik snap je even niet.. Waarom zou je er niet lang plezier van hebben? Hoe zwaar is Hanna nu dan?
Voordat Jefta op de fiets mag zijn we 4 maanden verder en dat is een zware poepzak. Hanna zal nu zo rond de 11 kilo zijn denk ik. Maar vanaf 9 maanden fietsen met Jefta en ik gok dat ik dan 2 jaar kan fietsen met een kind voorop. Of zit ik nu helemaal verkeerd?
O zo.. Haha kwartje viel niet helemaal bij mij. Inderdaad, voorop kan een kind ongeveer tot z'n tweede/tweeënhalf jaar zitten. Maar hier zie ik ook moeders genoeg die een kind van 3 en zelfs 4 jaar voorop hebben, dus hoe ze dat doen? Is het geen tweedehands fiets dan dat je het de moeite niet vindt? En hoe doe je het nu met de fietskar? Je kan bv ook 1 voorop en 1 in de fietskar bij de boodschappen? Of is dat geen optie? Ik roep maar wat hoor
Ja ik vind Hanna nu ook pittig worden voorop de fiets. Die draait graag alle kanten op. Ze kunnen allebei in de fietskar heb ik nu ook. Maar als ik ergens op bezoek ga moet ik dus ook altijd met de fietskar en dat vind ik irritant haha. Het is een luxe probleem. Het was een tweedehands fiets á 450 euro. Want ja ik wil wel 7/8 versnellingen want ik doe alles op de fiets. Ik ga nog maar eens verder kijken en eens naar de fietsenmaker waar mijn huidige fiets vandaan komt.
Ja klopt, maar 't is een gazelle die nieuw 900 euro kost, dus was incl. achterzitje en fietstassen best een redelijke prijs.
Fijn dat het goed ging op de psz miffy! Saar, klinkt als een mooie fiets, zijn er geen zitjes voor voorop voor zwaardere kinderen? Dan zou je die op den duur kunnen verwisselen. Hier is het nog niet benauwd z hopelijk komt dat ook niet haha. Vandaag naar de dierentuin in kleve geweest, lekker klein en echt een aanrader voor kinderen van dino' s leeftijd. Morgen na controle bij de verloskundige. Ben benieuwd- jammer om deze periode weer een soort van af te sluiten. Op een of andere manier mis ik deze keer echt de zwangerschap. Had ik bij dean helemaal niet, stom he?!
Geen verstand van fietsen met fietsstoeltjes is zo een kar niet handig met dat kunstof erom heen die je ook kan loskoppelen om mee te lopen ? Cocko hoe gaat je verbranding ?
Saar: ok is idd dan wel een redelijke prijs. Lastig he wat nu te doen. Bailey: zwangerschap missen.. ja dat had ik na de tweede ook. Gek is dat he! Hoe gaat t met M? Ikdus: bij mij gaat t goed. Mn man is heel erg verbrand en was er gewoon ziek van geweest
Bailey: Geen flauw idee of er zwaardere zitjes zijn, maar dat lijkt me zo zwaar en onstabiel worden op een gegeven moment. Ik heb nu met Hanna al als ze heen en weer gaat e.d. dat het niet echt super is. Apart inderdaad om weer een periode af te sluiten. Ik mis de zwangerschap niet, maar goed dat ben ik dan weer haha. Hoe gaat het met aanleggen? Ikdus: Ik heb nu een fietskar aan de fiets hangen, maar als je op visite gaat ofzo is het wel handiger om de kids allebei in een stoeltje op de fiets te hebben, maar goed het is een luxe probleempje. 't Is sowieso een must om een achterzitje op de fiets te krijgen, want ik wil Hanna liever niet meer voorop hebben die beweegt zo gigantisch. Ik doe praktisch alles op de fiets, dus een beetje comfort is wel prettig. Cocko: He bah erg vervelend als je er zo ziek van bent. Is hij ook wel goed verbrand denk ik. Ja 't is een redelijke prijs, maar goed ik ga nu eerst even verder onderzoek doen welke mogelijkheden er met mijn huidige fiets zijn. Misschien is dat wel goedkoper.
Hanna wilde vanmorgen geen luier meer aan. Stand tot nu toe is 2-0 voor de ongelukjes. Ze vindt het wel vies, maar ik krijg nog niet de indruk dat ze het al kan, maar goed we zien het wel.