mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha slim hoor:) Zou ik volgens mij ook doen met het bedhekje. Ik heb Hanna in het ledikant weleens half staand gevonden 's avonds. Had ze beide voeten op de grond en lag ze vanaf haar heupen in bed. Hilarisch dat soort dingen. Ze wil heel graag weg van de zolder. Elke keer als er iemand komt kijken naar haar kamer (schade-expert, stukadoor, schilder) zegt ze mama: die meneer mijn kamer maken. Sneu hoor, maar goed niks aan te doen.

Ik had trouwens nog geen 1 keer zo'n ziek kind gehad. Ik zei al: mannen....

2. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: zou ook zo de nacht niet zijn ingegaan hoor..is toch wat eng hė.. hoe gaat t nu met ze? En jij migraine, ook niet handig.
    Tis eigenlijk net zo'n drama als hier ;)

Proud: haha doe je zo je best met een hekje en dan nog boem..

Ik ben 37 wk zwanger nu ja. Vanmiddag naar de vk, ben benieuwd..

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh spannend cocko. Ben benieuwd wat ze ervan zegt bij je.
    Het gaat hier langzaam vooruit. Hanna at vanmorgen 2 boterhammen en 2 crackers, vanmiddag dan maar een paar stukjes brood. Jefta wil nog niet echt eten. Vanavond eten we patat met sla. Ik ben zelf nog erg moe en anders zou ik zelf aardappels gaan bakken, dus nou ja toe maar. Hopelijk willen de kids dat wel eten:)
    Knappen ze bij jou al op? Kunnen ze alweer naar school?

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Zo 2 boterhammen en 2 crackers? hihi dat eten ze hier op een dag nog niet :p Ach ja, het opknappen duurt soms wel even hoor. Gewoon de tijd geven, komt wel weer goed. Het is mooi weer, weerstand gaat straks goed vooruit hopelijk! Mmm heerlijk patat met sla.. ik teken ervoor. Eten jouw kids ook sla?

Ja hier zijn ze weer naar school sinds gisteren. Zelf was ik gisteren weer hondsberoerd maar vandaag gaat het redelijk. Zal blij zijn als het kindje er is, waarschijnlijk knap ik dan in vliegende vaart op.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dat zou zeker fijn zijn. Echt aftellen nu voor je. Ik ben ook nog steeds misselijk, al wel een week. Vervelend virus is het.
    Dat ontbijt is hier wel vrij normaal hoor. 's Middags gaan er meestal ook 2/3 boterhammen in. Jefta eet ook zo 2 boterhammen en een cracker 's ochtends. Echt goede eters. Vermeld ik overigens niet op cb want dan krijg ik commentaar. Hanna eet sla met ketchup brrr en Jefta eet het niet die krijg doperwten of worteltjes.

6. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hahaha ja je leert wel zwijgen op het cb he!! Heel herkenbaar :D
    Brr sla met ketchup? Hoe krijgt ze het verzonnen hahaha

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja ketchup vindt ze heerlijk, lekker dippen. Slasaus vindt mevrouw erg vies.
    Hoe was het met jou en je kindje?

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oke ja hier lusten ze helemaal geen sla.. ze zeggen dat dat voor konijnen is ;) (papa eet ook geen sla, dus zou het daar vandaan komen?)

Kindje liep nu weer ruim 1 week achter. Ze gaan wel contacten met diabetesverpl. en gyn. omdat er wel heel erg veel speelt nu allemaal. Elke arts oid weet weer wat anders te vertellen, en ondertussen word ik er gek van in m'n hoofd. :)

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mijn man vond het ook nooit lekker, maar hier moeten ze het gewoon eten incl. man. En nu vindt hij het lekker;)

Oh dat is niet zo mooi. Het is nog niet zo heel erg veel nog 1 week, maar niet erg prettig en zeker niet als alle artsen van alles zeggen. Kan me voorstellen met al die gierende hormonen dat je gek wordt. En je hebt al een heel druk gezin. Sterkte met de laatste loodjes, hopelijk snel een kleintje in je armen.

10. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja je wordt van lieverlee een beetje dol: de 1 roept: oh met 38 weken inleiden, de ander zegt: nee met 41 weken inleiden. En je weet niet waar je aan toe bent. Ik heb het gevoel dat de groei gewoon achteruit gaat, en dat de vk vanmiddag met de groei echo echt het lijntje uit zat te trekken zeg maar om een zo groot mogelijk kind te krijgen :) Stelt me gewoon niet gerust, nu was het 1 week en 2 dagen dat het achterliep volgens haar. Maar pff kan best langer zijn denk ik dan.. Voel ook gewoon dat het kindje anders reageert zeg maar, en daarnaast nog alle andere sores van m'n lijf. Al met al: dat kind moet komen :)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Je moet er wel vertrouwen in blijven houden en als jij een ander gevoel bij je kindje hebt dan moeten ze dat wel serieus nemen. En je moet je op een gegeven moment ook ergens op in kunnen stellen. 41 weken lijkt me wel erg gortig is jou toestand, maar goed ze zijn weleens gek hier in de ziekenhuizen. Ik vind dat ze veel risico nemen hier in NL. Zo lang mogelijk zwanger zijn terwijl je kindje vanaf 37 weken gewoon mag komen. ik hoop voor je 38 weken.

12. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik snap er ook echt niks meer van. Kindje kan idd gewoon komen vanaf 37 weken.. Maar goed, aan het inleiden hangt een heet hangijzer nl dat als ik het via een infuus krijg, ik grote kans heb op beenweeën met mogelijk gevolg 2 hernia's :$ En dat wil ik natuurlijk ook niet. En zo schommelen we van het een naar het ander. Belangrijkst is natuurlijk het kindje maar pfjoe...
    Nou ja ik wacht eerst maar af of ik morgen gebeld word door de vk.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oké dat is niet een erg prettig vooruitzicht. Zit je straks met een kindje en nog 3 en een dubbele hernia. Maar ze kunnen toch checken of je überhaupt ontsluiting hebt en evt. strippen. Komt het dan komt het en anders niet. Heb je dat in ieder geval geprobeerd. Maar de gezondheid van de kleine is het belangrijkst. Spannende tijd voor jullie. Kijken de andere kinderen erg uit naar hun broertje of zusje?

14. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ja dat zei ik dus ook, over dat strippen. Maar kreeg er niet echt een antwoord op. Zal nog wel komen..
    Ja ze kijken er heel erg naar uit haha. Wel leuk hoor, als ze wat ouder zijn ;)

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ah leuk is dat. Ja ze zijn zich veel meer bewust van de komst van een baby. Je zult het straks wel erg druk krijgen.
    Die vk wil natuurlijk eerst overleggen over hoe en wat, maar goed irritant is het wel. Hopelijk krijg je vandaag wat uitsluitsel.

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pittig dames, beterschap !

17. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Cocko: en ben je nog gebeld? En Hailey vraagt waar teigetje is? :D ze zag je profielfoto.

Ego: hier alles zijn gangetje. Volgende week vrijdag een intake gesprek op Hailey haar toekomstige basisschool. Vind het allemaal zo vroeg.
    Even een klein vraagje. Bij grotere puzzels (ook weer niet echt groot vanaf 20 stukjes zeg maar) moeten jullie dan nog helpen? Hailey vraagt best vaak waar moet deze. Ook weer niet zo raar, want als ik geen voorbeeld heb zie ik het ook niet altijd meteen:D En ze wordt een durfal haha springt voortaan van stoeltjes af. Alleen zie ik haar nog wel eens twijfelen en dan hou ik mijn hart vast.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cocko: En weet je al meer?

Proud: Oh ik maandag.. mag ik wel niet vergeten. Vind het ook wel erg vroeg.. Vind Hailey het prima doen hoor zoals ik het kan lezen. 20 stukjes is al best veel! Volgens mij legt Hanna die nog niet eens.

Ik lig nu op bed met een darminfectie. Vreselijk. Hopelijk knapt het snel op. Hanna begint nu eindelijk, na anderhalve week, eindelijk op te knappen.

19. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Oeh Saar, beterschap! Geen pretje zeg!
    Fijn dat Hanna opknapt.

Proud: is normaal hoor dat ze nog hulp nodig heeft bij puzzelen. C moet ik ook nog helpen. Komt vanzelf goed!

Ego: gyn was nog tevreden dus als t zo doorgaat en de baby komt niet spontaan dan word ik met 41.0 ingeleid. Hoop dat ze me nog wel gaan strippen met 40 wk.. wil etg graag dat t vanzelf komt ipv inleiden.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Woow nu al intake dames.

cocko ik hoop dat het gauw spontaan komt.

proud. Hier maakt ze puzzels 35+ met gemak. Maar ze kan ook nog om hulp vragen hoor :)

Deel Deze Pagina