C heb ik ook al opgegeven idd voor school. Meestal komt er wel een brief ofzo, of staat er een advertentie in de kranten dat de kids aangemeld moeten worden die tussen nu en nadere datum 3 jaar worden bv. C gaat natuurlijk elke dag mee naar school om die andere twee weg te brengen dus zij is het al wel gewend.. nou nog kijken als ze echt moet hoe het dan gaat. Mama's kindje Bailey: haha mandarijn = ma ma? Wel knap dat hij het herkent hoor! Proud: 8 kleuterklasjes??? Wow, met hoeveel kids per klasje dan? Weet je dat? Ego: hier gaat het z'n gangetje. Ja natuurlijk ben ik het zat, welke zwangere van bijna 40 weken niet Vrijdag gaan ze proberen te strippen, hoop dat het lukt en dat het werkt. Anders maandag naar de gyn om inleiding te bespreken. Komt nu wel dichtbij hoor.
Spannend cocko! Binnenkort weer een hummeltje erbij, heerlijk!! Maar kan me voorstellen dat je het wel zat bent nu ja. Is C zo'n mama's meisje? Lief! Nou ik mail de scholen wel, voel me wel een beetje een slome dat ik er zelf. Ist aan dacht! Zitten jullie engeltjes ook zo verschrikkelijk in de "waarooooooommmmm" fase? Dino stelt die vraag echt op alles, en ook weer op het antwoord dat hij krijgt en dan zeg maar nog tien keer. Hahaha nieuwschierig manneke,
Bailey: nee dat vraagt C gelukkig nog niet.. Vreselijke tijden vind ik dat haha al die waarom vragen! hihi succes ermee ... hier blijft ze wel onder het eten alsmaar doorkletsen Doen die van jullie dat ook? wij 100x zeggen dat het nu even stil moet zijn, maar zij kletst gewoon door. Oren gekregen maar ze werken niet volgens mij O en ze was zooo trots! Vanaf zondag was ze al bezig met een groot hart hamakraaltjes (weet niet of jullie dat kennen?). Zijn van die kleine kraaltjes die je op een figuur moet leggen. Was een mega klus en ik dacht: die gooit ze natuurlijk weer terug in de pot. Maar nee, ze heeft 'm vandaag af. Trots dat ze is! ff foto spammen, haal 'm wel weer weg hoor
Ahh wat een leuk meisje!! Wat een modelletje! Knap hoor, echt een priegelwerk volgens mij. Ben ik al te ongeduldig voor, dus helemaal knap voor een nog niet eens drie jarige!
Haha dank je Bailey. Tis een giga priegelwerk Ook niks voor mij, wel 10x vroeg ze: mama kom je helpen? En ik: ja strakkies... Maar ze heeft het uiteindelijk wel voor mekaar gekregen, top vind ik zoiets.
Een echte volhouder, das duidelijk! zo leu k hoe de karaktertjes steeds duidelijker worden he. Echt al hele persoonlijkheden, prachtig!
Hahaa dank dames.. wel harde buiken, soms voorwee, zere rug maar dat is t tot nog toe.. haalt t niks uit dan zondag weer!
ik heb bijgelezen, maar ik sla even niks op geloof ik. Wij zijn afgelopen week op vakantie geweest. Lekker naar Erperheide. Echt heerlijk gezwommen en gespeeld. Kids genoten en wij ook. Nu weer uitrusten
Gefeliciteerd cocko met jullie zoon en broertje!!! Wat ontzettend leuk nog een jongen erbij. Geniet met zn allen en rust goed uit !!!
Dank jullie wel! Alles goed gegaan, weer een snelle bevalling. Gestript maar s avonds had ik nergens meer last van. Naar bed en nog geen 5 min later een wee. 23.10 uur naar zhuis, 23.45 waren we er en 1.35 geboren. Wel manuele placentaverwijdering gehad. T is nog erg misselijk en moet dus spugen maar slikt alles terug au au.