Wow dat is echt wel heel snel gegaan. Ben je zelf verder een beetje ongeschonden uit de bevalling gekomen? Al wel weer thuis? Heftig toch nog naar de ok. Hopelijk snel onbezorgd genieten en hopen dat T ook snel minder misselijk is.
Sow dad echt snel!! sneu voor je dat je toch nog ok moest dan. Maar gaat nu alles wel goed verder? arme T, hopelijk snel.minder misselijk. Hoe vindt C het? en je oudere kindjes? Heb je een foto van T en de naamslinger ben ik wel benieuwd naar
Hmm foto plaatsen lukt niet...?? Wel uploaden maar zie niks.. Niks overgehouden aan de bevalling behalve erge spierpijn in nek schouders en rug. Zit echt helemaal vast. Verder alles netjes schoon en heel We mochten gistermiddag alweer naar huis, suikers van T waren allemaal goed. Nu nog gaan groeien want gewicht was aan krappe kant dus ff flink drinken en groeien maar
Fijn dat je alleen spierpijn hebt! wilt het drinken een beetje lukken? Ging bij je andere kids ook goed toch? hopelijk komt hij snel wat aan!
Dag dames Alles goed? Wat is het stil hier.. allemaal druk met het gezin, werk etc? Leuke pasen gehad? Wij hebben rustig aan gedaan. Had nog niet echt veel puf om weg te gaan. Hier een fotootje van T.
Ach wat een schatje Cocko. Wat klein weer zeg. Drinkt en groeit hij goed inmiddels? Hier drukdrukdruk. Dit is het eerste moment van de dag dat ik even rustig zit. Ben druk aan het klussen buiten. Kids slapen even, heerlijk.
Ahhhh wat een schatje Cocko!! Echt heel e lief! En ook meteen zo'n jongetje om te zien. Saar, druk aan het klussen dus, goed hoor! Wat gaat er allemaal gebeuren? Hier ook behoorlijk druk met gezin en werk, eindexamens komen eraan dus even flink aan de bak op school!
Oh die tijd breekt ook al weer aan bailey. Gaat zo snel... Van het weekend druk geweest met de kamer van Hanna. Laminaat gelegd, meubels in elkaar en ze ligt weer. Moet alleen nog behangen worden, maar het stukwerk moet uitharden/opdrogen. Behangen doet de schilder aangezien we geen geld krijgen als we de werkzaamheden zelf uitvoeren. Dus dat scheelt weer een paar uur klussen. Ik ben nu bezig met het kozijn en de deuren van de schuur. Ik ben nu bezig met de eerste deur te gronden en af te lakken en het kozijn. Ach ja dat is elke middag als de kids op bed liggen 2 uurtjes werk. En dan is Hanna weer wakker. Maar vind het wel leuk om te doen hoor. Het is het project van mijn man, maar die is vorige week op zijn nieuwe werk begonnen. Die kan dat nu niet combineren (van 6-6 weg). Dus ik heb me opgeofferd
Ochhh wat een skatje cocko, zo klein nog! Leuk hoor zo druk Saar met klussen. Hoe vindt manlief het op zijn nieuwe baan? Heerlijk dat ze beide nog 2 uur liggen op bed. Bailey sjeetje nu al weer examens, gaat snel.
Oow goed bezig zeg! Wel weer fijn als de schilder ook behangt, dat vind ik zo'n rotwerk! Hoe bevalt z'n nieuwe werk? Pittige werktijden zeg!
Aaaah Cocko wat een schatje! Ik heb verder wel gelezen, maar weinig opgeslagen. Ego: hier een hoop mijlpalen de laatste tijd. Paar weken terug fietste Hailey voor het eerst op haar driewieler. Tenminste op de manier zoals het hoort Sinds vrijdag ook op haar fiets met zijwieltjes. Erg jammer dat ze nog niet met de voeten bij de grond kan anders hadden we binnenkort zonder zijwielen kunnen oefenen. Haar loopfietsje staat al op de hoogste stand. Gelukkig hebben we nog een maatje groter klaar staan op zolder (voor haar tweede verjaardag gekocht, maar veel te groot). En hoewel nog niet zindelijk...............sinds gisteren durft ze op de wc. Verder wat heb ik veel zooi in huis haha. Over een paar weken komen ze kozijnen plaatsen, dus ik ben aan het ruimen. Dacht dat ik al veel opgeruimd had, maar minstens de helft kan nog wel weg.
Proud, knap zeg dat ze al kan fietsen!! Dean kan wel meetrainen op z'n fietsje als ik duw, maar lukt het nog niet zeg. Goeie reden om op te ruimen inderdaad, alleen dan kom je er altijd pas achter hoeveel zooi je hebt (hihi hier dan). Ego, gisteren de verjaardag van M. Gevierd. Was super leuk! Wat word ik alleen toch altijd weemoedig van zo'n verjaardag. Heb bijna de hele dag een halve brok in m'n keel gehad. Het was wel heel gezellig verder hoor hahah. Kers op de taart is de geboorte van M. En D's eerste nichtje! Op dezelfde dag als M. dus en mijn broertje is dan ook al jarig. Wordt volle dag volgend jaar!
Gefeliciteerd met M.! En natuurlijk met de geboorte van je nichtje. 1 jaar alweer. Jeetje wat gaat dat snel he? Ik heb dat ook altijd dat ik dan met een brok in mijn keel loop en erg emotioneel ben Bij mij nog iets erger ik loop nu al te jammeren dat mijn meisje al weer bijna drie is haha.
Ikdus: Hoe is het bij jou? Slaapt je dochter al ietsje beter? Bailey: GEfeliciteerd met M. Ook alweer een dreumes. Gaat zo hard he?! Gefeliciteerd ook met je nichtje, wordt inderdaad druk en een grote puzzel. Proud: Wat leuk zeg. Hanna kan ook op de grote fiets fietsen, maar haar benen zijn eigenlijk voor de mooi nog net te kort. Knap hoor op het toilet durven. Dat is al een mooie eerste stap! Cocko: Hoe is het bij jou? Druk met je gezinnetje zeker. Gaat heel goed op zijn nieuwe werk. Wel wennen, maar hij heeft het erg naar zijn zin. Dus dat is super. Voor behangen hebben we gewoonweg geen tijd, dat is het eigenlijk. En we krijgen het toch vergoed dus ach waarom zou je je dan nog meer op de hals halen he?! Deze week nog flink doorschilderen en dan is het schilderwerk klaar. Zal blij zijn als het gebeurt is, want het is best pittig.
Wauw wat een mijlpalen proud !!! Jeetje M ook alweer 1 jaar wat gaat het toch hard zeg! Nog van harte gefeliciteerd Saar hoe gaat het klussen ? Cocko hoe is het met 4 kids, al beetje ritme gevonden ?
Bailey: veeeel te laat maar alsnog gefeliciteerd met je kleine meid! 1 jaar alweer! Gaat zo hard he! Leuke dag gehad? Ego: hier echt heel erg druk ren m'n benen onder m'n lijf vandaan. Gaat wel goed maar mensenlief, wat een drukte met zo'n kleintje erbij...
Cocko: ik kan het me helemaal voorstellen. Gaat het wel goed met jullie jongste? En kunnen de andere kids er aan wennen? Ben je zelf al een beetje op de been. Vanmiddag wordt er behang geplakt op Hanna haar kamer. Ik zal vanavond of morgen foto's maken met het eindresultaat
@Cocko: ik kan het me voorstellen met 4 kinderen. Ik vind er een al druk @Saar: oh lekker eindelijk klaar dan! Ben benieuwd naar de foto's. Ego: hier komen ze komende week kozijnen plaatsen. Heb er zo geen zin in Voorbereiding loopt ook in de soep, want sinds dinsdagavond is Hailey ziek. Het liep er van boven en onder uit. Woensdag was rustig en gisteren weer een paar spuitluiers. Vanochtend heb ik haar om kwart over acht gewekt. Toen is ze naar ons bed verhuisd en heeft ze daar weer liggen slapen. Nu ligt ze op de bank. Heeft twee witte boterhammen op en een banaan. Hoop dat het er over een uur niet uit komt in vloeibare vorm
Ach wat sneu zeg, beterschap hoor. Hopelijk gaat het meevallen. Hopelijk wordt het weer niet zo slecht als ze nu zeggen, maar goed het is een paar dagen rommel en dan heb je ook wat moois