mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Dank je. Ach en we zijn het gewend. Altijd als wij iets plannen doen we dat in de slechtste periode van de maand of seizoen. Ik kies ook altijd de traagste kassa:D. Nou ja eigenlijk had het al gebeurd moeten zijn, maar ze waren vergeten om op een vraag van de fabrikant te reageren;) Ach ik ga even vrolijk door met pakken;)

2. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Mama sinds 12 juni! Docente
    Sorry net alles gelezen en het nu al weer kwijt. Ben even onwijs druk geweest met zieke kinderen en eindexame klassen haha.

Hoe is het verder met iedereen?
    Cocko, hoe is het met jou? En de kleine?

Saar, nog druk aan het klussen?

Proud, ging je op vakantie? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Gaat de hond ook mee?

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Klinkt weer lekker druk Bailey!

Proud: Hoe is het met de kozijnen? Valt mee met het weer uiteindelijk:)

Hier klaar met klussen hoor. Jefta heeft dinsdag zijn BMR gehad en sinds gisteren 40+ koorts. Sneu, is er ook echt beroerd van. Ben blij dat ik vanavond even een avondje uit mag:)

4. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Saar, veel plezier!! En natuurlijk sterkte voor jefta

5. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    @Bailey: beetje opgeknapt bij jullie? Nee ik ging niet op vakantie. Nou ja wel, maar pas in augustus haha en dan gaan de honden gewoon lekker mee. We hebben kozijnen laten plaatsen daarom was ik een week vrij.

@Saar: Jefta ook weer opgeknapt? Zielig als ze er ziek van zijn. Waar blijven de foto's van Hanna's kamertje? Het weer viel mee ja. Alleen jammer dat toen net die ene flinke bui onze slaapkamer binnen kwam. Alles lag er net uit;) Maar het is gelukkig achter de rug.

Ego: beetje sentimenteel hier. De laatste week met een twee jarige in huis:D Ze kijkt erg uit naar haar feestje.

6. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Proud, dat is zo herkenbaar! Ik word er ook sentimenteel van als de verjaardag in zicht is... Doe je niks aan haha. Hoe gaan jullie haar verjaardag vieren?

7. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ben ik gelukkig niet de enige :D. Hailey is zaterdag jarig, dus we doen 's ochtends rustig aan. Kadootjes uitpakken en douchen. Dan spullen klaarzetten en 's middags is het feestje.

8. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Oow gezellig!! Nou alvast veel plezier dan! En ook een beetje sterkte ;)

9. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
  10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Proud, gefeliciteerd met jullie meid! Maak er een mooie dag van :) 🎁🎂🎉

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Van harte met jullie 3-jarige dochter. Maak er een leuke dag van.

Foto's komen nog, ik vergeet het steeds:cool:
    Hanna en Jefta gaan steeds achter elkaar aan. Afgelopen 2 weken allebei snotogen gehad incl. bijbehorende verkoudheid. Vreselijk vervelend als ze met dichte oogjes wakker worden. Flink poetsen. Begint nu weer de goede kant op te gaan.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier even een foto niet erg duidelijk. Hanna gebruikt haar bed soms erg efficient:D maar je kunt het behang zien..

Bijgevoegde bestanden:

13. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Gefeliciteerd nog Proud!! Hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben!

14. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Bedankt voor de felicitaties meiden. Ik wilde eerder reageren, maar het kwam er niet van. Nu heb ik ook een meisje op schoot die op de laptop zit te azen;)

Hailey heeft een fantastische dag gehad. Ik was blij dat ik de maandag ook vrij had, want ze moest echt even bijkomen. Ze is echt heel erg verwend. We zitten er aan te denken om een tweede huis erbij te kopen om de spullen kwijt te kunnen;):D

@Saar: mooi! Enne tja in welke houding of richting je dan slaapt dat maakt dan voor die kinderen niets uit haha

15. Bailey1987

Bailey1987 Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.488
    0
    0
    Hahaha Saar die foto! Prachtig!!

16. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    ha meiden,

hier onwijs druk:$ geen excuus eigenlijk om hier niets te plaatsen. Gefeliciteerd nog Proud!!!

Leuk behang Saar! Hihi die H ligt er lekker bij hoor ;)

hoe gaat het verder met alle kindjes die al 3 zijn of bijna 3? Ook zo lekker eigenwijs als die van ons? haha..

hier gaat het goed, en, zoals gezegd, heel erg druk. Ren echt van het een naar het ander. De dagen zijn gevuld met opstaan, iedereen aankleden, haren kammen, ontbijten, naar school, huishouden, naar school etc.......... puf ren puf.. hihi zijn er nog mensen die ook gaan voor een 3e of 4e: succes alvast.
    T groeit als kool, heeft helaas verborgen reflux maar ook dat gaat al de goede kant op.
    En idd, C wordt ook al bijna 3 jaar. Wat gaat de tijd hard he meiden!!

17. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Vind het best een excuus Cocko! Klinkt erg druk. Ik hou het maar bij eentje, druk genoeg:D

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Haha Saar ik zag eerst niet eens dat H zo in bed lag. Nog van harte, met jullie meid.

Cocko pfoeee klinkt druk ! Nog paar weken dan vakantie.

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Proud: Wauw is ze zo verwend joh. Heerlijk:) Nou dan maar dat 2e huis, best leuk ergens in de wijnvelden in Frankrijk ofzo.

Cocko: poeh klinkt behoorlijk pittig. Fijn dat T goed groeit, maar verborgen reflux brengt wel weer extra zorg met zich mee. Hoe vind C het? en de andere 2? Je zoon helemaal blij met een broertje?

Hier inderdaad ook feest gehad. Nou ja het hele weekend (4 verjaardagen, 3 dagen). Gisteren daardoor met migraine op bed gelegen, heel leuk die feestjes. Ook op het bureau geweest en ze is geslaagd voor de ogentest. We moeten alleen voor screening naar de logopedist. Ze spreekt heel veel woorden/lettercombinaties niet goed uit. Dus even kijken of we daar wat mee moeten of dat we het nog kunnen aankijken. Maar mijn man die heeft ook tot op de kleuterschool logopedie gehad dus wie weet is het erfelijk ofzo..

20. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Saar gefeliciteerd met Hanna nog. Had laatst nog zitten spieken wie de volgende was, maar kon het zo gauw niet vinden.

Wel op tijd bij CB geweest dan. Volgens mij hadden ze het er hier vorig jaar over oktober. Volgens mij kunnen we dan weer vrij snel weer voor de volgende.

Deel Deze Pagina