mei / juni 2012 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door Saar22, 10 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Jeetje druk saar snap dat je dan migraine krijgt.

Hier nog niets van cb gehoord.

Proud oktober pas ???? Dan is ze bijna 4 😛

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou dat is inderdaad lekker laat haha. Dan kun je in januari weer:D Ik ga dan de afspraken maar combineren. Hoef ik maar 1 keer. Ik vind het elke keer weer zo'n gedoe. Ben blij dat ik niet meer zo vaak hoef:)

3. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Ach ik wacht maar rustig af. Misschien combineren ze het:D

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: ohhh sorry nog Gefeliciteerd!! Migrainr, wat balen zeg!!
    Is t nu weer over?

Ogentest cb is C vd week ook voor geslaagd. Maar H naar dr logopedist, ja als t nodig is wel doen idd!

Enne...ik had weer ff tijd :D

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: gefeliciteerd met je dochter. Maak er een leuke dag van!

Cocko: Migraine altijd 1 dag en de volgende dag nog iets en dan is het weer over. Het helpt niet als je niet kunt gaan slapen:)
    Zo alweer tijd, sjonge niks te doen jij;):D Logopedie gaan we doen inderdaad als de logopedist het nodig vind. Ik vertrouwde het zelf niet ach ja we zullen zien. Ik ben tot op heden niet gebeld dus zal wel september worden.

6. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Gefeliciteerd ikdus met R.!

@saar: hoezo september?

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja die vrouw zit er maar 1 keer per maand een middag en juli/augustus is natuurlijk vakantie. Weet niet hoe onze vakantie loopt en zij zal toch ook op vakantie gaan.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    1x per maand ? Dat is echt te weinig hoor.

Thanks voor de felicitaties 😊

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus, het gaat alleen om de screening. Mocht ze logopedie nodig hebben dan kun je naar een logopedist naar keuze. De screening doet zij gratis.

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Het is toch sowieso gratis ?

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb me er nog niet in verdiept. Ze zal dit doen vanuit het budget van het cb dus zonder tussenkomst van de zorgverzekering denk ik.

Slapen jullie kids nog 's middags? Hanna is altijd wel heel erg moe en als ze niet slaapt niet te genieten, maar ze gaat nu 's avonds pas heel laat slapen. Dus ik denk dat het middagslaapje er maar af moet en dan we dan maar even moeten doortrekken 's middags...

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Oooh ok dat kan ook natuurlijk.

Slapen ???? Kan je dat eten 😛

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha domme vraag...:cool: Gaat het bij jullie al wel beter?

14. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Nee helaas niet

15. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Saar: zulke dingen zijn volgens mij altijd gratis. Als het cb aangeeft dat het nodig is, krijg je een verwijzing en kun je voor een screening gaan. Tenminste, zo is het hier..
    Is het zo erg met d'r spraak dan trouwens? Hier kan ook niet iedereen volgen wat C zegt hoor, meestal weet ik het wel maar soms heb ik echt hulp nodig van onze oudste :p

Ikdus: wat, slaapt jullie meisje nog steeds zo slecht? :$ Wat vreselijk balen. Leef met je mee, want ons zoontje heeft 4,5 jaar niet doorgeslapen.

Hier druk op zoek naar kadootjes, wat een drama als je een pakhuis vol met speelgoed hebt :D

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ja helaas cocko 3 nachten ging het goed 2x 12 u geslapen 1x 10 u. Gister avond weer 22.30 tot 7, bah 😧.

Nog gelukt met de cadeautjes ??

Hoe is het verder met iedereen ?

(Wij gaan het proberen voor een tweede)

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ikdus: pffff wat een drama zeg. Wij boffen hier maar. Hey spannend joh! Hopelijk gaat het vlot. Gebroken nachten ben je sowieso nog gewend dus dat scheelt weer. :)

Cocko: ja dat zal best lastig zijn. Wij hebben Hanna een speelkeukentje gegeven, maar goed die hebben jullie vast al;) Ze heeft ook een mp4 speler gehad met kinderkoptelefoon. Die doet het ook erg goed. Maar goed het is zo lastig.

18. Proudmama2012

Proudmama2012 Bekend lid

16 jul 2012
    904
    128
    43
    Tilburg
    Spannend ikdus!

Op de rest reageer ik later, want voel me niet geweldig. Zit al een week thuis met de bof.

19. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Whaha ja Saar die nachten ben ik nog gewend 😛

Proud oeii de bof bah en H dan ? Hoe kom je eraan vreselijk zeg. Hoop dat het gauw beter gaat.

20. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Bailey hoe was D zijn verjaardag ??

Cocko is C al jarig geweest ?

Deel Deze Pagina