Jeetje druk saar snap dat je dan migraine krijgt. Hier nog niets van cb gehoord. Proud oktober pas ???? Dan is ze bijna 4 😛
Nou dat is inderdaad lekker laat haha. Dan kun je in januari weer Ik ga dan de afspraken maar combineren. Hoef ik maar 1 keer. Ik vind het elke keer weer zo'n gedoe. Ben blij dat ik niet meer zo vaak hoef
Saar: ohhh sorry nog Gefeliciteerd!! Migrainr, wat balen zeg!! Is t nu weer over? Ogentest cb is C vd week ook voor geslaagd. Maar H naar dr logopedist, ja als t nodig is wel doen idd! Enne...ik had weer ff tijd
Ikdus: gefeliciteerd met je dochter. Maak er een leuke dag van! Cocko: Migraine altijd 1 dag en de volgende dag nog iets en dan is het weer over. Het helpt niet als je niet kunt gaan slapen Zo alweer tijd, sjonge niks te doen jij Logopedie gaan we doen inderdaad als de logopedist het nodig vind. Ik vertrouwde het zelf niet ach ja we zullen zien. Ik ben tot op heden niet gebeld dus zal wel september worden.
Ja die vrouw zit er maar 1 keer per maand een middag en juli/augustus is natuurlijk vakantie. Weet niet hoe onze vakantie loopt en zij zal toch ook op vakantie gaan.
Ikdus, het gaat alleen om de screening. Mocht ze logopedie nodig hebben dan kun je naar een logopedist naar keuze. De screening doet zij gratis.
Ik heb me er nog niet in verdiept. Ze zal dit doen vanuit het budget van het cb dus zonder tussenkomst van de zorgverzekering denk ik. Slapen jullie kids nog 's middags? Hanna is altijd wel heel erg moe en als ze niet slaapt niet te genieten, maar ze gaat nu 's avonds pas heel laat slapen. Dus ik denk dat het middagslaapje er maar af moet en dan we dan maar even moeten doortrekken 's middags...
Saar: zulke dingen zijn volgens mij altijd gratis. Als het cb aangeeft dat het nodig is, krijg je een verwijzing en kun je voor een screening gaan. Tenminste, zo is het hier.. Is het zo erg met d'r spraak dan trouwens? Hier kan ook niet iedereen volgen wat C zegt hoor, meestal weet ik het wel maar soms heb ik echt hulp nodig van onze oudste Ikdus: wat, slaapt jullie meisje nog steeds zo slecht? Wat vreselijk balen. Leef met je mee, want ons zoontje heeft 4,5 jaar niet doorgeslapen. Hier druk op zoek naar kadootjes, wat een drama als je een pakhuis vol met speelgoed hebt
Ja helaas cocko 3 nachten ging het goed 2x 12 u geslapen 1x 10 u. Gister avond weer 22.30 tot 7, bah 😧. Nog gelukt met de cadeautjes ?? Hoe is het verder met iedereen ? (Wij gaan het proberen voor een tweede)
Ikdus: pffff wat een drama zeg. Wij boffen hier maar. Hey spannend joh! Hopelijk gaat het vlot. Gebroken nachten ben je sowieso nog gewend dus dat scheelt weer. Cocko: ja dat zal best lastig zijn. Wij hebben Hanna een speelkeukentje gegeven, maar goed die hebben jullie vast al Ze heeft ook een mp4 speler gehad met kinderkoptelefoon. Die doet het ook erg goed. Maar goed het is zo lastig.
Spannend ikdus! Op de rest reageer ik later, want voel me niet geweldig. Zit al een week thuis met de bof.
Whaha ja Saar die nachten ben ik nog gewend 😛 Proud oeii de bof bah en H dan ? Hoe kom je eraan vreselijk zeg. Hoop dat het gauw beter gaat.