Ja C is ook al jarig geweest. Tijd vliegt! We zijn nu de speen aan het afleren, pfjoe wat een toestand. Kind is echt verslaafd haha. Nu voor de tweede nacht zonder speen dus ben benieuwd hoe het gaat. Ze is wel 'grote' zus van T dus dat werkt wel een beetje in het voordeel Ik kom hier nog maar weinig, typen lukt me nl bijna niet. Op tablet al helemaal niet, alsmaar fouten. Heb iets raars in m'n pols en moet morgen naar huisarts om te kijken hoe of wat. Heb paar weken fysio gehad en t ging beter, alleen sinds een week is het DRAMA. Kan met 1 hand /arm eigenlijk weinig tot niks meer doen
Proud: Ben je alweer opgeknapt? Nog gefeliciteerd bailey en cocko. Cocko: Pfieuw lastig zeg. Hanna duimt.. die raak je niet zomaar kwijt, dus we zien wel wanneer ze dat af gaat leren. Hoe gaat het met t? Kun je het allemaal een beetje aan? Vervelend zeg? Hopelijk valt het mee?! Hier gaat het allemaal z'n gangetje. Hanna nog 2 woensdagen naar de psz en dan vakantie. Poeh zal best even wennen zijn. Ik vind die ochtend wel heerlijk met Jefta alleen. Morgen krijg ik er 2 kindjes bij, ben erg benieuwd 4 kids onder de 3 jaar
Oh sorry cocko en bailey, maar nog gefeliciteerd met jullie dame en heer. Nu allemaal op naar de vier @Saar: hoe is het gegaan met al die kinderen? Ego: hier zit ik nog altijd in de lappenmand. Er was een tijdje terug verwarring over mijn bloed. Ik had wel bof gehad, maar op dat moment niet. Doorgestuurd voor een spoedecho. Hieruit bleek dat het het wel leek op de bof. Dus dezelfde klier die opgezet is. Vorige week kreeg ik allemaal uitslag. Wat ik al eerder had gehad, maar toen weet aan de warmte, maar vorige week was het niet zo warm (kun je je het nog voorstellen). Huisarts gebeld. Waarschijnlijk gevoelig voor de paracetamol. Moest ik ibuprofen halen. De dag erna zat ik bij de huisarts, omdat ik zwellingen kreeg en tintelingen. Anti allergie pillen gehad en nu vrijdag mag ik naar de kaakchirug om naar mijn bult te laten kijken. Ik neem veel rust tussendoor en de rest van de tijd besteed ik aan Hailey, dus ik reageer weinig op het moment.
Proud: Beterschap meid. Hopelijk ga je opknappen! Ikdus: Ging prima, want het ging uiteindelijk niet door
Wij hebben pas de laatste week van augustus vakantie. Maar we gaan dan naar het land van Bartje (een weekje) de rest lekker leuke dingen doen. Hailey moet donderdag nog naar de psz en dan heeft ze vakantie. Als je dat op deze leeftijd al vakantie kunt of mag noemen En wat gaan jullie doen? Ego: bij kaakchirurg geweest. De bult is een stuk kleiner. Had eigenlijk deze week kunnen gaan werken mits ik niet weer eens een anti biotica had gekregen waar ik niet tegen kon. Vorige week heeft de kaakchirurg zelfs een foto gemaakt voor het dossier (kon zijn collega zien wat hij mij had aangedaan). Verder mocht het niet meer gaan zwellen anders werd het waarschijnlijk ziekenhuisopname. Gelukkig is dit niet gebeurd, maar ik heb wel weer extreme uitslag van top tot teen gekregen. Leek wel een herhaling van drie jaar terug. Maar gelukkig zie ik er 'redelijk' uit nu en het wordt weer een ritje allergoloog. Oh en als mijn bult blijft terugkomen en prikken helpt niet dan moet de speekselklier eruit. Dus dat hoop ik niet. Ben ook erg benieuwd als ik volgende week zal gaan werken of de bult niet weer groter wordt anders moet ie er misschien wel versneld uit. Sorry voor mijn lang verhaal
Oh en hoe groot zijn jullie kinderen? Ik heb nog altijd geen oproep van het cb gekregen, maar ik meet Hailey zelf en kwam op 99,5 cm. Ze komt bij mij net over mijn heupen. (nu ben ik zelf maar 1,65) Over een paar jaar is ze groter dan mij
Hier is ze 94 cm denk ik en 13.3 kilo. Kreeg ook geen oproep ben er zelf achteraan gegaan. Maar ik moest zelf wegen en meten daar dus geen idee of ik goed heb gemeten. Wat een gedoe weer met je kaak en die ab pfff. Hopelijk gauw beter hoor.
Gefeliciteerd! wat leuk. Met mij gaat het goed. Werk weer volledig en volgende week vrijdag op controle. Hoop dat het dan helemaal weg is.
Ja bijzonder, direct raak. Wel vaak bloedverlies ondanks de goede echos dus 100% genieten zit er nog niet in. Fijn dat het goed gaat met je, werd wel tijd. Hopelijk is de controle goed! Denk je dat het al helemaal weg is ?
Ja dan is het toch spannend. Maar gelukkig zijn de echo's goed. Heb je het r al verteld? Het is nog niet helemaal weg, want ik voel nog een verharding. Maar het is niet meer zichtbaar en nog belangrijker de pijn is weg. Maar nog bijna twee weken te gaan.
Wel een beetje maar nog niet echt. Ze zei net wel sorry baby toen ze tegen mijn buik kwam. Maar meer gezegt als in wil je een broertje of zusje etc.. maar mijn buik is behoorlijk aanwezig ondanks het de darmen zijn haha dus ze vraagt het regelmatig. Maar wat was die knobbel in je kaak dan kwam dat door de bof of was dit een ontsteking of iets ?
Haha wat wil ze een broertje of zusje. Als je buik groter en groter wordt zal ze zich misschien wat meer bewust worden. Het is mijn speekselklier die zo lastig doet. Het is nog onduidelijk of het nu een ontsteking of verstopping was/is.
Sjeetje lijkt me echt vervelend, zeker ook moeite gehad met eten en drinken ? Waar ze een half jaar geleden schreeuwde dat ze geen broertje of zusje wilde, wilt ze nu heel graag een zusje
Ja een periode echt moeite mee gehad. Hier wilde Hailey een broertje tot ze hoorde dat ze haar speelgoed moest delen. Ben benieuwd of r haar zijn krijgt. Willen jullie het wel weten wat het geslacht is?